Juce na Banovcu na moje veliko iznenadjenje naleteh na novog novcijatog Grande Punta sa BG tablicama.... Znaci neko je potegnuo preko da kupi novajliju, jer kao sto znamo Delta ga jos uvek nema u ponudi (slepci)... Auto stvarno izgleda lepo, posebno spreda - isti maser ... pozadi malo suvise vuce ka proseku - citaj vec vidjeno na automobilima iz klase... A unutra ovoga puta znatno lepse, kvalitetnije pa cak i luksuznije nego sto bi se od Punta dalo ocekivati.... stvarno svaka cast ... Pritom je i znatno veci od prethodnika, a cini mi se i od sve konkurencije u klasi ... Slikao sam ga mobilnim, ali posto je bio kisan tmuran dan, slike su ocaj pa ih necu ni postavljati ... Auto je stvarno ostavio odlican utisak onako na prvi pogled ... Naravno treba ga bar malo provozati za konacan i potpun utisak...
Fiat Grande Punto
Collapse
X
-
Temu sam pomerio u adekvatan forum...
Btw, josh u oktobru ga videh u Padovi, stao pored mene na semaforu i zaprepastih se koliko je "narastao". Zrachi kompaktnshcu i chvrstinom, mislim da je ovaj automobil sa ponosom nosi ime velikog-malog prethodnika.
Svaka chast onome ko ga je uvezao!
Comment
-
-
Mozda je i ovde nabavljen... Delta je imala 2 komada. Mozda je demonstracioni primerak. Trebala bi da bude promocija ovih dana...nedelja (setili se...)
Super je auto, gledao sam testove na tv. Auto izgleda mocno na putu, podseca u pokretu na Alfu 147 - gipko i stabilno...i deluje kvalitetnije i luksuznije od konkurencije. U pocetku su mi on i novi Clio bili podjednako interesantni, ali sada mi Grande deluje nesto bolje (mada je i Clio odlican...)
Interesuje me kako ce Lancia da ga unapredi u svom modelu.
Ne svidja mi se trenutna paleta motora, ali je u skladu sa trendovima. Ja bih najvise voleo da postoji neka opasno doradjena Abarth varijanta sa 1.8 atmosfercem od 160-170ks.
Comment
-
-
prikazali su ga u sat-u, testiranje je bilo na pisti u vairanu, uzeli su model multijet 130, po njihovim recima auto iznenadjuje koliko je stabilan i brz,
a opet sa druge strane udoban i prostran, naravno i cenu mu je nesto malo porasla srazmerno velicini, ali to se i ocekivalo..
slazem se sa starcem da se mi meni Clio dopadao u pocetku, ali kad malo bolje razmislim clio manje-vise je nasledio dizajn predhodnika, siluteta auta je ostala ista, dok punto ima potpuno nov dizajn, nista preteranu,nego cistu i jednostavnu eleganciju.. u svakom slucaju kada dodji polovnjaci za koju godinu iz italije, cini mi se da ce mi to biti sledeci auto. =]
izgleda da je zavrsna obrada unutrasnjosti zaista na visokom novou, jer to posebno isticu, sve je precizno izradjeno i uklopljeno.
sto se tice motorizacije za sada je akcenat na dizelima, s obzirom da u ponudi ima 4 multijeta(1.3, 1.9) i dva benzinca (1.2, 1.4).. ali mislim da
se moze ocekivati neka jaca verzija benzinca, mozda i sa turbo punjacem da nastavi slavu Uno turba =]
Comment
-
-
Sto se tice benzinaca, negde od polovine godine ce izaci verzija SPORTING, sa 1.6 litarskim turbo motorom sa 180kS.
Mislim da ce to biti pravi pogodak za ovog malisu, koji je doduseo porastao i prolepsao se .
P.S. evo jos malo o tome sta moze da se ocekuje
That said, my own favourite is the 1.4-litre petrol version, simply because it's the smoothest, quietest and sweetest, and it still moves nippily enough. It makes do with five gears against the diesels' six, but it has a broader spread, if a smaller helping (77bhp), of power and you're not left craving another gear.
If the range seems a bit unbalanced at launch, it will be fleshed out with some more petrol engines later on. A Punto Sporting will arrive with a 95bhp, 16-valve version of the 1.4-litre engine next year, and 2007 will see an ultra-rapid Abarth model with 220bhp and twin turbo-chargers. Fiat is still considering whether to make a convertible, but if it happens it will probably be a soft-top, rather than a metal-roof coupé-cabriolet.
Comment
-
-
Ja sam sedeo u njemu kad sam iso da probam 159-ku i jako prijatno sam iznenadjen. Autic je strava. Pogotovo ova sport verzija koja je bila tamo. Crn, sa crveno-crnom kombinacijom unutrasnjosti. Slikao sam ga i postavio sliku na forumu, ali ne mogu da je nadjem. Pun pogodak !!!
Comment
-
-
Da, postoji i verzija sa panorama krovom.
Da li vas pogled na Grande punta sa strane podseca na model Bravo?
Tu je isto medjuosovinsko rastojanje, duzina sirina, visina. Sve u mm. Bravo je inache dizajnerski, jedan od najuspesnijih modela i mislim da se FIAT poprilicno oslonio na predhodni model.
Comment
-
-
Originally posted by IvanTDa, postoji i verzija sa panorama krovom.
Da li vas pogled na Grande punta sa strane podseca na model Bravo?
Tu je isto medjuosovinsko rastojanje, duzina sirina, visina. Sve u mm. Bravo je inache dizajnerski, jedan od najuspesnijih modela i mislim da se FIAT poprilicno oslonio na predhodni model....
Cela ta generacija Bravo/Brava, Marea, pa cak i osporavana Multipla su, po meni, Fiatov vrhunac dizajna, sve posle toga mi je nekako prazno.
I sada mi se vise svidja maska Brava nego ova "razjapljena celjust" sa "vim" ocima Grande Punta.
Comment
-
-
Uzivo prednja maska izgleda mnoooogo bolje, veruj.Dok mi je zadnji kraj ipak dosta neoriginalan...
Comment
-
Comment