Intro:
Za pocetak da se prvo upoznamo o prvim modelima Impreze WRX-a!
Prvi model Subaru Impreze je predstavljen od strane Fuji Heavy Industries (FHI) u Novembru 1992 na Tokyo Motorshow, kao automobil sa prefinjenom sportskom orijentacijom prema Svijetskom Rally Sampionatu (WRC) i konkurentima kao sto su:
Prijasnji konkurent im je bio Subaruov model Legacy, koji je bio dosta veci i tezi od Impreze.
Uspjesni rezultati Impreze u WRC su poceli pristizati 1995. godine koju je vozio Colin McRae.
Zajedno sa Carlos Sainz, osvaja "Driver's Championship" i "Manufacturer's championship".
"Manufacturer's championship" je ponovo osvojen naredne 2 godine za redom, 1996. i 1997.
Model Impreze za 1997. godinu bio je napravljen u Velikoj Britaniji od strane ProDrive-a, koji je napravio preokret u WRC takmicenju te godine.
Za proslavu 40-to godisnjice postojanja Subarua, limitirana verzija neocekivanog modela za WRC je predstavljena
na Tokyo Motor Show 1997. godine. Bazirana je na podlozi nove verzije Impreze 4
kupea, ali sa vecim motorom
koji je davao veci obrtni momenat i modifikovanom (prosirenom i poboljsanom) karoserijom automobila, trenutnog modela za
WRC takmicenje, kojeg su vozili Collin McRae i Pierro Liatti.
ProDrive je zamislio da od WRC Impreze napravi Super Imprezu (nazvanu WRCar) za svakidasnju voznju gradskim ulicama.
To jeste, WRC automobil za svakidasnje potrebe dnevne upotrebe u normalnom saobracaju (van WRC staze).
Ovaj, nazovimo ga "projekat" predstavljen je ljudima iz Fuji-a. Ali zbog malih prihoda, STi je preuzeo projekat i
proizvodnja projekta je pocela u Japanu.
Prve price pocele su u Martu 1998. da kruze internetom, da bi novi model trebao da ima Twin Turbo, 2.5L motor i ojacan mjenjac.
Pocetkom Februara odluceno je da se koristi 2.2L motor a i ime novog modela je promjenjeno u 22B umjesto zamisljenog WRCar.
Mnogi Auto-magazini su poceli da nagadjaju i pisu performanse motora. Nagadjalo se da bi trebalo da proizvede 350bhp
al zbog Japanske zabrane i ogranicenja, dogovoreno je da 22B proizvede 278bhp iz 2.2L motora.
Na samom pocetku, prije pocetka izdrade, odluceno je da se napravi samo 400 primjeraka 22B modela Impreze.
Koji su rasprodati u roku od 30min. od samog objavljivanja, sa preko 6000 depozita koji su bili uzeti.
Cijena od 5miliona Yen-a, za dvije trecine skuplji od WRX STi
ver. 4.
Subaru Japan je nagradio Colin McRea i Nicky Grist-a, poklonivsi im svakome po jedan primjerak 22B modela za njihove
uspjehe i zasluge u World Rally Championship-u.
Na kraju, ukupan broj napravljenih automobila bio je 425, ali samo 399 je zvanicno napravljeno za Japansko trziste.
Ostalih 26 je poslato sirom svijeta za dalje distributiranje.
Colin McRea i njegov suvozac Nicky Grist su dobili model sa brojem 000 a broj 400 je dobio David Lapworth,
Technical Director at Prodrive. Koji sluzi kao "development model".
Brojevi su oznacavali broj modela proizvodnje automobila (build no.)
"Nesretni" broj 13, nije trebao da se proizvede, ali je on na kraju ipak proizveden i sluzi kao demonstrativni model
u predstavnistu Subarua za USA trziste.
Pet modela 22B, koji se vode kao "nestali" su importovani u Australiju (jedan je trenutno na prodaji za $120,000AUD, oko 75,000eura).
Koji sluze kao Show Car modeli ili kao "takmicarski".
Dok je 16 modela nagradjeno da budu preimenovani u "22B-UK".
Kao sto vec znamo, model 22B je limitirana verzija Impreze, bazirana na Japanskom modelu WRX STi
verzije 4 kupe.
Tokom modifikovanja i transformacije karoserije i ostalih dijelova. Motor je bio sklanjan sa trake za proizvodnju
najmanje 6 puta, 3 razlicita postrojenja su koristena za modifikaciju.
STi je modifokvao prednja i zadnja krila iznad tockova, tako sto je skinuo stara i privario nova, koja su bila shira za 80mm.
Zbog neobicno shiroke shasije (Widebody), moralo se specijalno izvrsiti farbanje.
STi je takodje od 2.0L motora "izbushio" na 2.2L, a rezultat toga je povecao obrtni momenat na manjim obrtajima (lower revs).
Kvacilo je promjeno sa STi keramicko-metalnim duplim plocama, za bolje pustanje/startovanje.
Suspenzija je zamjenjana sa specijalnim Blistein and Eibach setom, koji je mnogo tvrdji neko normalni, tako da je stabilnost
podesena za specijano za "widebody".
WRC stil je dodat, ugradnjom zadnjem velikog podesivog spojlera, prednjeg branika, koji je izgledao kao podignuta
verzija WRC modela i drugacijih otvora na haubi za gladjenje motora, opet kopirajuci dijelove iz WRC-a.
Svi ovi dijelovi su pospjesili da auto izgleda kao kompija WRC modela.
Na kraju, interijer je ukrasen sa unikatnom plavom bojom i zlatnim aluminiskim BBS felnama.
Vecina informacija (prevdena) preuzeta sa www.22b.com
Za pocetak da se prvo upoznamo o prvim modelima Impreze WRX-a!
Prvi model Subaru Impreze je predstavljen od strane Fuji Heavy Industries (FHI) u Novembru 1992 na Tokyo Motorshow, kao automobil sa prefinjenom sportskom orijentacijom prema Svijetskom Rally Sampionatu (WRC) i konkurentima kao sto su:
- Ford Escort
Mitsubishi Lancer
Toyota Celica
Prijasnji konkurent im je bio Subaruov model Legacy, koji je bio dosta veci i tezi od Impreze.
Uspjesni rezultati Impreze u WRC su poceli pristizati 1995. godine koju je vozio Colin McRae.
Zajedno sa Carlos Sainz, osvaja "Driver's Championship" i "Manufacturer's championship".
"Manufacturer's championship" je ponovo osvojen naredne 2 godine za redom, 1996. i 1997.
Model Impreze za 1997. godinu bio je napravljen u Velikoj Britaniji od strane ProDrive-a, koji je napravio preokret u WRC takmicenju te godine.
Za proslavu 40-to godisnjice postojanja Subarua, limitirana verzija neocekivanog modela za WRC je predstavljena
na Tokyo Motor Show 1997. godine. Bazirana je na podlozi nove verzije Impreze 4

koji je davao veci obrtni momenat i modifikovanom (prosirenom i poboljsanom) karoserijom automobila, trenutnog modela za
WRC takmicenje, kojeg su vozili Collin McRae i Pierro Liatti.
ProDrive je zamislio da od WRC Impreze napravi Super Imprezu (nazvanu WRCar) za svakidasnju voznju gradskim ulicama.
To jeste, WRC automobil za svakidasnje potrebe dnevne upotrebe u normalnom saobracaju (van WRC staze).
Ovaj, nazovimo ga "projekat" predstavljen je ljudima iz Fuji-a. Ali zbog malih prihoda, STi je preuzeo projekat i
proizvodnja projekta je pocela u Japanu.
Prve price pocele su u Martu 1998. da kruze internetom, da bi novi model trebao da ima Twin Turbo, 2.5L motor i ojacan mjenjac.
Pocetkom Februara odluceno je da se koristi 2.2L motor a i ime novog modela je promjenjeno u 22B umjesto zamisljenog WRCar.
Mnogi Auto-magazini su poceli da nagadjaju i pisu performanse motora. Nagadjalo se da bi trebalo da proizvede 350bhp
al zbog Japanske zabrane i ogranicenja, dogovoreno je da 22B proizvede 278bhp iz 2.2L motora.
Na samom pocetku, prije pocetka izdrade, odluceno je da se napravi samo 400 primjeraka 22B modela Impreze.
Koji su rasprodati u roku od 30min. od samog objavljivanja, sa preko 6000 depozita koji su bili uzeti.
Cijena od 5miliona Yen-a, za dvije trecine skuplji od WRX STi

Subaru Japan je nagradio Colin McRea i Nicky Grist-a, poklonivsi im svakome po jedan primjerak 22B modela za njihove
uspjehe i zasluge u World Rally Championship-u.
Na kraju, ukupan broj napravljenih automobila bio je 425, ali samo 399 je zvanicno napravljeno za Japansko trziste.
Ostalih 26 je poslato sirom svijeta za dalje distributiranje.
Colin McRea i njegov suvozac Nicky Grist su dobili model sa brojem 000 a broj 400 je dobio David Lapworth,
Technical Director at Prodrive. Koji sluzi kao "development model".
Brojevi su oznacavali broj modela proizvodnje automobila (build no.)
"Nesretni" broj 13, nije trebao da se proizvede, ali je on na kraju ipak proizveden i sluzi kao demonstrativni model
u predstavnistu Subarua za USA trziste.
Pet modela 22B, koji se vode kao "nestali" su importovani u Australiju (jedan je trenutno na prodaji za $120,000AUD, oko 75,000eura).
Koji sluze kao Show Car modeli ili kao "takmicarski".
Dok je 16 modela nagradjeno da budu preimenovani u "22B-UK".
Kao sto vec znamo, model 22B je limitirana verzija Impreze, bazirana na Japanskom modelu WRX STi

Tokom modifikovanja i transformacije karoserije i ostalih dijelova. Motor je bio sklanjan sa trake za proizvodnju
najmanje 6 puta, 3 razlicita postrojenja su koristena za modifikaciju.
STi je modifokvao prednja i zadnja krila iznad tockova, tako sto je skinuo stara i privario nova, koja su bila shira za 80mm.
Zbog neobicno shiroke shasije (Widebody), moralo se specijalno izvrsiti farbanje.
STi je takodje od 2.0L motora "izbushio" na 2.2L, a rezultat toga je povecao obrtni momenat na manjim obrtajima (lower revs).
Kvacilo je promjeno sa STi keramicko-metalnim duplim plocama, za bolje pustanje/startovanje.
Suspenzija je zamjenjana sa specijalnim Blistein and Eibach setom, koji je mnogo tvrdji neko normalni, tako da je stabilnost
podesena za specijano za "widebody".
WRC stil je dodat, ugradnjom zadnjem velikog podesivog spojlera, prednjeg branika, koji je izgledao kao podignuta
verzija WRC modela i drugacijih otvora na haubi za gladjenje motora, opet kopirajuci dijelove iz WRC-a.
Svi ovi dijelovi su pospjesili da auto izgleda kao kompija WRC modela.
Na kraju, interijer je ukrasen sa unikatnom plavom bojom i zlatnim aluminiskim BBS felnama.
Originally posted by 22B.com
Comment