PEUGEOT 206 2.0 HDi 90 KS (66 kW)
Peugeot 206 HDI - Dizelska jurilica

Re? je 206-ici sa odli?nim dvolitarskim HDI turbodizelskim motorom sa 90 KS koji malom gradskom automobilu podaruju sportske performanse, a pritom malo troši.
Peugeot 206 vrlo je popularan automobil, što se najbolje o?ituje po velikom broju istih po gradskim ulicama. Vrlo ?esto sre?emo modele pokretane benzinskim motorima (1.1i 60ks; 1.4 8v 75ks; 1.4 16v 88k; 1.6 8v 88 ks; 1.6 16v 110 ks; 2.0 16v 136 ks; 2.0 RC 177 ks) ali mali 206 je Peugeot dostupan i sa proverenim i vrlo kvalitetnim 2.0 HDI 90 ks motorom koji se ugra?uje u mnoge modele Peugeota i Citroena. Još u ponudi imamo i 1.4 Hdi 68 ks i u skorije vreme 1.6 HDi 110 ks...
206-ica i dan-danas je vrlo atraktivan i svež automobil, a dojam podiže i 14-colni aluminijumski naplaci. Unutrašnjost je jedino podru?je 206-ice koje bi trebalo obnoviti. Konkretno mislim na kvalitet materijala (koriš?ena plastika mogla bi biti mnogo kvalitetnija), dok je sam dizajn vrlo dopadljiv. Trokraki upravlja? mogu?e je podešavati po visini, kao i voza?ko sedište. Mesta napred ima dovoljno, dok pozadi nedostaje prostora za kolena, a viši ?e putnici prigovarati o manjku prostora za glavu. Sama sedišta su udobna i presvu?ena kvalitetnim tkaninama. Prtljažnik zapremine 245 litara ne pripada vrhu klase, ali se preklapanjem zadnjih sedišta može pove?ati na 1130 litara.
Provereni, snažni HDI motor i mala 206-ica garancija su zabave u vožnji. Motor uz pomo? common-rail tehnologije direktnog ubrizgavanja razvija 90 KS pri 4000 o/min i obrtni moment od 205 Nm pri 1900 o/min. Performanse su vrlo dobre: ubrzanje s mesta do 100 km/h 206-ica postigne za 11.6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 181 km/h, dok su me?uubrzanja još impresivnija.
Premda je ogibljenje modela sa HDI motorom nešto mekše od onog kod modela pokretanih benzinskim motorima, ležanje u krivinama i dalje je vrlo dobro, kao i direktnost upravlja?a. Pritom nije narušena tradicionalno uzorna udobnost. Ru?ica 5-brzinskog ru?nog menja?a ima nešto duže hodove i nije prebrza, no ipak je namenjena svakodnevnoj normalnoj vožnji. Lošu stranu ovog modela (pri prvoj ugradnji) predstavljaju montirane gume Michelin Energy koje su jedne od najlošijih guma na tržištu i nikako nisu dorasle mogu?nostima 206-ice.
Peugeot 206 odli?an je gradski automobil. Uz 1.6 litarski benzinski motor, rekli bismo kako je dvolitarski HDI najbolji u ponudi.
Tehni?ke karakteristike
Proizvo?a?: Peugeot
Model: 206 HDI XT
Vrsta motora: turbo dizel
Zapremina: 1997 cm3
Broj cilindara: 4
Snaga (kW/KS) 66/90
Potrošnja (l/100km) 5.0/ /
Ubrzanje (0-100km/h) 11.6 sec.
Maksimalna brzina 181 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm) 3822 / 1673 / 1435
Cena do registracije: 14475 ?
El. podiza?i prozora DA
Klima DA
ABS DA
Alu felne DA
Vazdušni jastuci 4
Radio DA
Peugeot 206 HDI - Dizelska jurilica

Re? je 206-ici sa odli?nim dvolitarskim HDI turbodizelskim motorom sa 90 KS koji malom gradskom automobilu podaruju sportske performanse, a pritom malo troši.
Peugeot 206 vrlo je popularan automobil, što se najbolje o?ituje po velikom broju istih po gradskim ulicama. Vrlo ?esto sre?emo modele pokretane benzinskim motorima (1.1i 60ks; 1.4 8v 75ks; 1.4 16v 88k; 1.6 8v 88 ks; 1.6 16v 110 ks; 2.0 16v 136 ks; 2.0 RC 177 ks) ali mali 206 je Peugeot dostupan i sa proverenim i vrlo kvalitetnim 2.0 HDI 90 ks motorom koji se ugra?uje u mnoge modele Peugeota i Citroena. Još u ponudi imamo i 1.4 Hdi 68 ks i u skorije vreme 1.6 HDi 110 ks...
206-ica i dan-danas je vrlo atraktivan i svež automobil, a dojam podiže i 14-colni aluminijumski naplaci. Unutrašnjost je jedino podru?je 206-ice koje bi trebalo obnoviti. Konkretno mislim na kvalitet materijala (koriš?ena plastika mogla bi biti mnogo kvalitetnija), dok je sam dizajn vrlo dopadljiv. Trokraki upravlja? mogu?e je podešavati po visini, kao i voza?ko sedište. Mesta napred ima dovoljno, dok pozadi nedostaje prostora za kolena, a viši ?e putnici prigovarati o manjku prostora za glavu. Sama sedišta su udobna i presvu?ena kvalitetnim tkaninama. Prtljažnik zapremine 245 litara ne pripada vrhu klase, ali se preklapanjem zadnjih sedišta može pove?ati na 1130 litara.
Provereni, snažni HDI motor i mala 206-ica garancija su zabave u vožnji. Motor uz pomo? common-rail tehnologije direktnog ubrizgavanja razvija 90 KS pri 4000 o/min i obrtni moment od 205 Nm pri 1900 o/min. Performanse su vrlo dobre: ubrzanje s mesta do 100 km/h 206-ica postigne za 11.6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 181 km/h, dok su me?uubrzanja još impresivnija.
Premda je ogibljenje modela sa HDI motorom nešto mekše od onog kod modela pokretanih benzinskim motorima, ležanje u krivinama i dalje je vrlo dobro, kao i direktnost upravlja?a. Pritom nije narušena tradicionalno uzorna udobnost. Ru?ica 5-brzinskog ru?nog menja?a ima nešto duže hodove i nije prebrza, no ipak je namenjena svakodnevnoj normalnoj vožnji. Lošu stranu ovog modela (pri prvoj ugradnji) predstavljaju montirane gume Michelin Energy koje su jedne od najlošijih guma na tržištu i nikako nisu dorasle mogu?nostima 206-ice.
Peugeot 206 odli?an je gradski automobil. Uz 1.6 litarski benzinski motor, rekli bismo kako je dvolitarski HDI najbolji u ponudi.
Tehni?ke karakteristike
Proizvo?a?: Peugeot
Model: 206 HDI XT
Vrsta motora: turbo dizel
Zapremina: 1997 cm3
Broj cilindara: 4
Snaga (kW/KS) 66/90
Potrošnja (l/100km) 5.0/ /
Ubrzanje (0-100km/h) 11.6 sec.
Maksimalna brzina 181 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm) 3822 / 1673 / 1435
Cena do registracije: 14475 ?
El. podiza?i prozora DA
Klima DA
ABS DA
Alu felne DA
Vazdušni jastuci 4
Radio DA

Comment