Motori, oprema, boje, dimenzije itd:
Benzinski motori:
1.4l VTi sa 95 ks - taj dolazi krajem godine
1.6l VTi sa 120 ks i 160Nm obrtnog momenta
1.6l THP sa 150 ks
1.6l THP sa 175 ks
Svi iz BMW/PSA kooperacije i sa 5-stepenim manualcima. 1.6 turbak može imati i 4-stepenu automatiku ali je u tom slu?aju snaga je smanjena na 140 ks.
Dizel motori:
1.6 HDI sa 90 ks i 215Nm (120mg CO2/km)
1.6 HDI sa 110 ks i 240Nm
2.0 HDI sa 136 ks i 320Nm
Ima?e 12 modnih boja, narastao na 4,28 metra, širi je za 8.5cm i viši za 1.5 cm! jedino me?uosovinski razmak je ostao isti (mislim). Felne su od 15" do 18", gepek ima rupu od 430 litara a od zezalica ima?e i vibrator od C4 ...
Sklapao bi se u dve fabrike, a godišnje bi trebali sklapati negde oko 350.000 komada, iza?i ?e još u verziji CC i SW a verovatno i u 3008 MPV/SUV.
Pri?a se da bi trebao dobiti i robotizovani menja? iz Citroena C4 Picasso u snažnijim verzijama.
Ljudi koji si ga videli uživo, na "stati?noj" prezentaciji, pre neki dan u Parizu, kažu da puno bolji nego na fotkama, osetno je širi od 307... jedino mu je ova konzola unutra malo previše položena...
Cene ?e biti navodno vrlo sli?ne sa ovima od Peugeota 307... naravno, bilo bi nešto više dodatne opreme, pa bi možda za nijansu bio skuplji od 307-ice .. a i nema najmanjih motora...
Iz Peugeota najavljuju, vrlo atraktivan model 308 CC i pri?a se da ?e biti nešto sasvim posebno (do sada ne vi?eno). Ima?e vrlo originalan zadnji kraj...
Update motorizacije:
Bi?e i 2.0 THP turbo-benzinac iz saradnje PSA/BMW sa 220 KS, za 308 RC model, vrlo verovatno i 2.2 HDI 170 KS. O?ekuje se i Peugeot 308 sa hibridnim pogonom (kombinacija dizel agregata i elektromotora), kao i verzija pokretana bioetanolom E85. Prodaja u Francuskoj ?e po?eti u septembru mesecu, a mesec dana kasnije u ostalim zemljama Evrope.
Benzinski motori:
1.4l VTi sa 95 ks - taj dolazi krajem godine
1.6l VTi sa 120 ks i 160Nm obrtnog momenta
1.6l THP sa 150 ks
1.6l THP sa 175 ks
Svi iz BMW/PSA kooperacije i sa 5-stepenim manualcima. 1.6 turbak može imati i 4-stepenu automatiku ali je u tom slu?aju snaga je smanjena na 140 ks.
Dizel motori:
1.6 HDI sa 90 ks i 215Nm (120mg CO2/km)
1.6 HDI sa 110 ks i 240Nm
2.0 HDI sa 136 ks i 320Nm
Ima?e 12 modnih boja, narastao na 4,28 metra, širi je za 8.5cm i viši za 1.5 cm! jedino me?uosovinski razmak je ostao isti (mislim). Felne su od 15" do 18", gepek ima rupu od 430 litara a od zezalica ima?e i vibrator od C4 ...
Sklapao bi se u dve fabrike, a godišnje bi trebali sklapati negde oko 350.000 komada, iza?i ?e još u verziji CC i SW a verovatno i u 3008 MPV/SUV.
Pri?a se da bi trebao dobiti i robotizovani menja? iz Citroena C4 Picasso u snažnijim verzijama.
Ljudi koji si ga videli uživo, na "stati?noj" prezentaciji, pre neki dan u Parizu, kažu da puno bolji nego na fotkama, osetno je širi od 307... jedino mu je ova konzola unutra malo previše položena...

Cene ?e biti navodno vrlo sli?ne sa ovima od Peugeota 307... naravno, bilo bi nešto više dodatne opreme, pa bi možda za nijansu bio skuplji od 307-ice .. a i nema najmanjih motora...

Iz Peugeota najavljuju, vrlo atraktivan model 308 CC i pri?a se da ?e biti nešto sasvim posebno (do sada ne vi?eno). Ima?e vrlo originalan zadnji kraj...

Update motorizacije:
Bi?e i 2.0 THP turbo-benzinac iz saradnje PSA/BMW sa 220 KS, za 308 RC model, vrlo verovatno i 2.2 HDI 170 KS. O?ekuje se i Peugeot 308 sa hibridnim pogonom (kombinacija dizel agregata i elektromotora), kao i verzija pokretana bioetanolom E85. Prodaja u Francuskoj ?e po?eti u septembru mesecu, a mesec dana kasnije u ostalim zemljama Evrope.
Comment