CITROEN Saxo VTR & VTS
Collapse
X
-
malo da aktiviramo ovaj deo francuskog foruma ..
pitanje jedno svima, ko je sad lud ?
ovde pise DOHC (Double overhead camshaft) 16 valve - 120 PS - 0-100 km/h in 7.2 seconds - top speed = 203 km/h
kao i u Haynesu i na jos dosta mesta za VTSa, a na dosta foruma sam vodio cak raspravu sa ljudima koji pricaju da je 0-10 - 8.7sekundi ?
jel zna neko vise o ovome ? ako sam izmerim nece mi priznati, te stoperica, te gps, te kurci palci .. jel zna ko na kraju koje je ubrzanje ?
-
-
Kataloska se krecu od 8.3 do 8.8
Imam par casopisa iz tog doba dok je bio aktuelan i na jednom testu je napravio 7.7sec i top speed 209km/h. ali je taj motor na dinu izbacio 128 konja.
106 sa istim motorom iz italijanskog "gente motori" magazina
0-100km/h za 8,68sec.
1/4mile 16,30
e sada druga je zavrsena na 99km/h...da je ubo 100km/h to bi bilo ubrzanje za oko 8sec.
Masa praznog vozila 950kg.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
hmm ... pa i meni cudno totalno na engleskom saxo forumu isto ne znaju sami mere pa to uzimaju za validno i na 400m izlaze dosta brze od tih 16.2 sekunde, kako nije mi jasno ..
ali za ubrzanje jer moze nekako da se proveri, ovi 16v imaju 935kg (tako pise u saobracajnoj) i 87kw, ali ih svuda stavljaju kao 120ks .. Haynes je napisao 7.6sekundi cini mi se i tu max 209kmh ..
Comment
-
-
Deklarirano, VTS sa 118 KS ide 8.7 do stotke. Model sa boljom opremom, do stotke moze gurati i 9 sekundi. Ja mislim da moj ide tako nekako do stotke, jer ima nekih 990 kg (a osnovni VTS ima samo 935 kg). Serijski, VTS ide na 402 za 16.1 sekundu, ja sam svog vozio 16.7 s (ali sa reakcijom). Ovo da VTR sa 90 KS ide do stotke za 9.3 sekunde je prica za malu djecu. Mozda totalno olaksan, serijski ide 10.4 ili tako nesto. Gledao sam test VTS-a, CUP varijante sa 140 KS na DSF-u, auto je imao ubrzanje do stotke 7.6 sekundi. Znaci realno, tesko je nesto vise od toga dobiti bez nekog jaceg tuninga.
Comment
-
-
Jedino sto bih dodao je da je vts dosta laksi od 935kg. Naravno dosta utice nivo opreme na kilazu ali su podaci u saobracajnoj netacni, bar ne za sve modele. Jedan decko je merio svog vtr-a i bio je tezak 800 i nesto kg. Tako da cenim da su i "nasi" ispod 900 sigurno!
Comment
-
-
Pa da, zbog toga i pise...bar su mi tako rekli. Ja imam veliku zelju da odem na dyno! I ima jos par njih sa istom zeljom!Te smo se dogovorili da odemo svi zajedno i trazimo popust, skidanje cene na bar 20 eura sa 25. Mada meni auto nije u fabrickom stanju. Radjen je izduv, a ima i distancere... Bilo bi dobro kad bi isao i mishio pa da vidimo koliko ima stvarno konja fabricki vts i dobija li se ista izmenama koje su radjene kod mene?! Icice sigurno i skijash, njegov je kao sto znate VTR(malo sutra, ono ide kao nevereme)
, Dario, Joxy, verovatno i reaper_HGT... Tako da nas ima za popust! hehehe Taman bih izmerio i tezinu pa da ne nagadjamo vise!
Comment
-
Comment