Renault Laguna 1.9 dCi Expression
Najbolja Laguna u ponudi

Na našim putevima pomalo ve? uobi?ajena, testirali smo je u kombinaciji s a možda najboljim motorom u ponudi - 1.9 litarskim dCi turbodizelašem sa 120 KS.
Tržište je dobro prihvatilo novu generaciju Renaultovog predstavnika više-srednje klase. Više od samih brojki i prodajnih rezultata govori sve ve?i broj Laguna na našim putevima. Dizajn nove Lagune poprili?no odstupa od onog prošle generacije. Novi, moderniji izgled vrlo je atraktivan, naro?ito u karavanskoj verziji, ostavlja visok utisak solidnosti. Testirana limuzinska verzija tako?e je privla?na, a celokupnom utisku pridonose i 16-colni aluminijumski naplatci. Unutrašnjost odiše udobnoš?u i kvalitetom. Sedišta su presvu?ena kvalitetnim tkaninama i vrlo su komforna, a zahvaljuju?i izdašnom podešavanju ?etvorokrakog upravlja?a (po visini i dubini) kao i spomenutog sedišta, mogu?e je lako pronalaženje ugodnog voza?kog položaja. Kvalitet koriš?enih materijala je na vrlo visokom nivou tako da po tom pitanju Laguna sasvim ravnopravno može konkurisati nema?koj opoziciji. Sam dizajn oku je vrlo ugodan, ponajviše zbog dvojbojne kombinacije materijala. Masivna središnja konzola ispod povelikog poklopca skriva radio ure?aj sa CD-om te mali pretinac, a ispod njih nalaze se komande odvojenog automatskog klima ure?aja te ulaz za multifunkcionalnu karticu. Instrumentna plo?a je pregledna i lako ?itljiva te no?u svetli ugodnom ljubi?astom bojom. Ponuda prostora je odli?na napred, a pozadi zavidna. Opremljenost je tako?e više nego uzorna - ABS+EBD, ?ak 6 vazdušnih jastuka, automatski klima ure?aj sa odvojenim podešavanjem za voza?evu i suvoza?evu stranu, kožni servoupravlja? podesiv po visini i dubini, kartica umesto klju?a sa daljinskim centralnim zaklju?avanjem, 16-colni aluminijumski naplatci Rhodes, putni kompjuter, itd. Testiranu Lagunu je pokretao 1.9 litarski dCi dizelski motor moderne konstrukcije sa common-rail direktnim ubrizgavanjem i turbopunja?em sa intercoolerom. Najve?a snaga od 120 KS razvija se pri 4000 o/min, a vrlo dobar obrtni moment od 270 Nm od 1750 o/min. Motor je dosta ugla?en i relativno tih (do otprilike 3000 o/min) te odlu?no povu?e ve? od manjeg broja obrtaja. Performanse su odli?ne imaju?i u vidu da automobil pokre?e dizelski motor - ubrzanje s mesta do 100 km/h za samo 10.7 sekundi i maksimalna brzina od okruglih 200 km/h rezultati su na kojima konkurencija može pozavideti. Prose?na potrošnja u gradskoj vožnji kre?e se oko 7.2 litara na 100 km, na otvorenom putu 4.6 l/100 km, a kombinovano 5.5 l/100 km - odli?ni rezultati obzirom na snagu i performanse. Da je ogibljenje prilago?eno udobnoj vožnji postaje jasno nakon prelaska preko prvog šahta/rupe/izbo?ine - Laguna ih sve meko upija, a pritom se ne naginje preterano i nudi solidne vozne karakteristike. Progresivni servoupravlja? je precizan, ali dosta indirektan. Šestobrzinski menja? se odlikuje hodovima umerene dužine i solidnom preciznoš?u, no sami prenosni odnosi mogli su biti bolje rešeni jer je krajnja šesta brzina preduga. Ko?nice sa ABS-om i EBD-om su snažne i odli?no funkcionišu, iako ?e nekim zasmetati nešto izraženije poniranje karoserije usled snažnog ko?enja. Obzirom na konkurenciju i njihove cene te opremljenost, trenutno ne možemo zamisliti idealniji automobil za duga putovanja, naro?ito u kombinaciji sa snažnim i štedljivim dCi motorom koji smatramo najboljim izborom u ponudi. Laguna 1.9 dCi sa Expression paketom opreme košta 22.060 Eura, što je razumna cena...

Proizvo?a? Renault
Model Laguna 1.9 dCi Expression
Vrsta motora turbo dizel
Zapremina 1870 cm3
Broj cilindara 4
Snaga (kW/KS) 88/120
Potrošnja (l/100km) 7.2/4.6/5.5
Ubrzanje (0-100km/h) 10.7
Maksimalna brzina 200 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm) 4576 / 1772 / 1429

El. podiza?i prozora DA
Klima DA
ABS DA
Alu felne DA
Vazdušni jastuci 6
Radio DA
c/p: Vidi Auto
Najbolja Laguna u ponudi

Na našim putevima pomalo ve? uobi?ajena, testirali smo je u kombinaciji s a možda najboljim motorom u ponudi - 1.9 litarskim dCi turbodizelašem sa 120 KS.
Tržište je dobro prihvatilo novu generaciju Renaultovog predstavnika više-srednje klase. Više od samih brojki i prodajnih rezultata govori sve ve?i broj Laguna na našim putevima. Dizajn nove Lagune poprili?no odstupa od onog prošle generacije. Novi, moderniji izgled vrlo je atraktivan, naro?ito u karavanskoj verziji, ostavlja visok utisak solidnosti. Testirana limuzinska verzija tako?e je privla?na, a celokupnom utisku pridonose i 16-colni aluminijumski naplatci. Unutrašnjost odiše udobnoš?u i kvalitetom. Sedišta su presvu?ena kvalitetnim tkaninama i vrlo su komforna, a zahvaljuju?i izdašnom podešavanju ?etvorokrakog upravlja?a (po visini i dubini) kao i spomenutog sedišta, mogu?e je lako pronalaženje ugodnog voza?kog položaja. Kvalitet koriš?enih materijala je na vrlo visokom nivou tako da po tom pitanju Laguna sasvim ravnopravno može konkurisati nema?koj opoziciji. Sam dizajn oku je vrlo ugodan, ponajviše zbog dvojbojne kombinacije materijala. Masivna središnja konzola ispod povelikog poklopca skriva radio ure?aj sa CD-om te mali pretinac, a ispod njih nalaze se komande odvojenog automatskog klima ure?aja te ulaz za multifunkcionalnu karticu. Instrumentna plo?a je pregledna i lako ?itljiva te no?u svetli ugodnom ljubi?astom bojom. Ponuda prostora je odli?na napred, a pozadi zavidna. Opremljenost je tako?e više nego uzorna - ABS+EBD, ?ak 6 vazdušnih jastuka, automatski klima ure?aj sa odvojenim podešavanjem za voza?evu i suvoza?evu stranu, kožni servoupravlja? podesiv po visini i dubini, kartica umesto klju?a sa daljinskim centralnim zaklju?avanjem, 16-colni aluminijumski naplatci Rhodes, putni kompjuter, itd. Testiranu Lagunu je pokretao 1.9 litarski dCi dizelski motor moderne konstrukcije sa common-rail direktnim ubrizgavanjem i turbopunja?em sa intercoolerom. Najve?a snaga od 120 KS razvija se pri 4000 o/min, a vrlo dobar obrtni moment od 270 Nm od 1750 o/min. Motor je dosta ugla?en i relativno tih (do otprilike 3000 o/min) te odlu?no povu?e ve? od manjeg broja obrtaja. Performanse su odli?ne imaju?i u vidu da automobil pokre?e dizelski motor - ubrzanje s mesta do 100 km/h za samo 10.7 sekundi i maksimalna brzina od okruglih 200 km/h rezultati su na kojima konkurencija može pozavideti. Prose?na potrošnja u gradskoj vožnji kre?e se oko 7.2 litara na 100 km, na otvorenom putu 4.6 l/100 km, a kombinovano 5.5 l/100 km - odli?ni rezultati obzirom na snagu i performanse. Da je ogibljenje prilago?eno udobnoj vožnji postaje jasno nakon prelaska preko prvog šahta/rupe/izbo?ine - Laguna ih sve meko upija, a pritom se ne naginje preterano i nudi solidne vozne karakteristike. Progresivni servoupravlja? je precizan, ali dosta indirektan. Šestobrzinski menja? se odlikuje hodovima umerene dužine i solidnom preciznoš?u, no sami prenosni odnosi mogli su biti bolje rešeni jer je krajnja šesta brzina preduga. Ko?nice sa ABS-om i EBD-om su snažne i odli?no funkcionišu, iako ?e nekim zasmetati nešto izraženije poniranje karoserije usled snažnog ko?enja. Obzirom na konkurenciju i njihove cene te opremljenost, trenutno ne možemo zamisliti idealniji automobil za duga putovanja, naro?ito u kombinaciji sa snažnim i štedljivim dCi motorom koji smatramo najboljim izborom u ponudi. Laguna 1.9 dCi sa Expression paketom opreme košta 22.060 Eura, što je razumna cena...

Proizvo?a? Renault
Model Laguna 1.9 dCi Expression
Vrsta motora turbo dizel
Zapremina 1870 cm3
Broj cilindara 4
Snaga (kW/KS) 88/120
Potrošnja (l/100km) 7.2/4.6/5.5
Ubrzanje (0-100km/h) 10.7
Maksimalna brzina 200 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm) 4576 / 1772 / 1429

El. podiza?i prozora DA
Klima DA
ABS DA
Alu felne DA
Vazdušni jastuci 6
Radio DA
c/p: Vidi Auto
Comment