PEUGEOT 607

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    PEUGEOT 607

    PEUGEOT 607




    Motori i modeli :

    2000 : Lansiran model 607 sa 2.2 i 3.0 benzinskim motorima , kao i 2.0 HDI i 2.2 HDI dizeli.
    2001 : Predstavljen poboljšan 2.0 HDI SE.
    2002 : Nov 2.0 benzinski agregat.
    2003 : Bluetooth i vazdušni jastuci pozadi postaju deo standardne opreme. S paket opreme poseduje alu naplatke od 17" i SatNav




    2.0 litre (1997 cc) DW10 HDi Diesel I4, 110 PS (108 hp/81 kW) and 162–188 ft·lbf (220–255 N·m)
    2.2 litre (2179 cc) DW12 HDi Diesel I4, 136 PS (134 hp/100 kW) and 235 ft·lbf (319 N·m)
    2.2 litre (2230 cc) EW12 I4, 160 PS (158 hp/118 kW) and 162 ft·lbf (220 N·m)
    2.7 litre (2720 cc) HDi Diesel V6, 201 PS (198 hp/148 kW) and 325 ft·lbf (441 N·m)
    2.9 litre (2946 cc) "3.0" ES9 V6, 211 PS (208 hp/155 kW) and 218 ft·lbf (296 N·m)




    Karakteristike :

    Uprkos padu popularnosti velikih , masovno proizvedenih ,ekskluzivnih automobila devedesetih godina , Pežo je lansirao 607 krajem 2000-te. Sa stilom koji podseća na 206, širokom i prostranom unutrašnošću , ovaj model ima puno toga da ponudi.

    Pa ipak, u segmentu gde je izgled automobila veoma bitan, Pežo je podbacio uprkos novom V6 motoru, električno kontrolisanim vešanjem i ugradjenim telefonom kao standardna oprema. Ovaj automobil koji je dobio četiri zvezdice na Euro NCAP testu i predstavlja veoma siguran automobil.

    Pri kupovini treba obratiti pažnju na elektriku, problemi nisu nepoznati . Treba proveriti gedžete u kabini , pumpu i kvačilo kod dizel HDI motora , diskove na svim točkovima. Meodeli posle Septembra 2003 g. imaju ugradjenen Bluetooth za bežično telefoniranje.

    Putnici imaju puno prostora u kabini dok luksuzna kožom presvučena sedišta doprinose ugodnoj vožnji. Jeftiniji modeli su komforniji od snažnijeg V6 zbog tvrdog oslanjanja i velikih točkova. V6 motor proizvodi lep zvuk ali traži da papučica gasa bude pritisnuta. 2.0 i 2.0 HDI agregati su dobri , dok 2.2 benzinac nije mnogo ekonomičniji od V6.

    607 se prodao u maloj količini od kako je lansiran. Uprkos tome što se radi o dobrom autu sa puno opreme, kupci su nastavili da pružaju otpor ne-prestižnim masovno proizvedenim automobilima visoke klase i radje se opredeljuju za BMW 7 i Mercedes S klase.

    Kao i kod ostalih velikih automobila dizeli se češće kupuju od benzinaca. Pežoovi HDI motori su se dobro pokazali u praksi i lepo se odazivaju na papučicu gasa.



    Zaključak :

    Sa gledišta performansi, unutrašnjeg prostora, ponašanja u vožnji i kvaliteta izrade , Pežo je postigao dosta svojom prestižnom limuzinom. Zahvaljujući ceni ovi automobili predstavljaju dobar izbor kupcima koji nisu spremni da plate skuplje i popularnije BMW serije 7 i Mercedes S klase.

    IZVOR: AUTO PRODAVNICA

    PEUGEOT 607 Phase 1. (2000 - 2004):



    PEUGEOT 607 Phase 2. (2004 - .... )

    Restilizovan 2004. godine, modifikovan prednji deo i u ponudu uvršten novi 2.7 HDi V6 motor, snage 201 KS (150 kW), uparen sa novim 6-brzinskim automatskim menjačem, koji se takođe može dobiti sa V6 benzincem.




  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Specijalna produžena verzija 607 Paladine, pojavila se u maju 2007. godine.




    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Peugeot 607 Pescarolo

      Tip motora: ES9J4S V 6
      Pogon: prednji
      Zapremina: 3.200 cm3
      Aspiracija: Twin Turbo
      Menjač: 6-brzinski sekvencijalni poluautomatski
      Maksimalna snaga: 400 KS / 298 KW




      Comment

      Working...
      X