PEUGEOT 607
Motori i modeli :
2000 : Lansiran model 607 sa 2.2 i 3.0 benzinskim motorima , kao i 2.0 HDI i 2.2 HDI dizeli.
2001 : Predstavljen poboljšan 2.0 HDI SE.
2002 : Nov 2.0 benzinski agregat.
2003 : Bluetooth i vazdušni jastuci pozadi postaju deo standardne opreme. S paket opreme poseduje alu naplatke od 17" i SatNav

2.0 litre (1997 cc) DW10 HDi Diesel I4, 110 PS (108 hp/81 kW) and 162–188 ft·lbf (220–255 N·m)
2.2 litre (2179 cc) DW12 HDi Diesel I4, 136 PS (134 hp/100 kW) and 235 ft·lbf (319 N·m)
2.2 litre (2230 cc) EW12 I4, 160 PS (158 hp/118 kW) and 162 ft·lbf (220 N·m)
2.7 litre (2720 cc) HDi Diesel V6, 201 PS (198 hp/148 kW) and 325 ft·lbf (441 N·m)
2.9 litre (2946 cc) "3.0" ES9 V6, 211 PS (208 hp/155 kW) and 218 ft·lbf (296 N·m)


Karakteristike :
Uprkos padu popularnosti velikih , masovno proizvedenih ,ekskluzivnih automobila devedesetih godina , Pežo je lansirao 607 krajem 2000-te. Sa stilom koji podseća na 206, širokom i prostranom unutrašnošću , ovaj model ima puno toga da ponudi.
Pa ipak, u segmentu gde je izgled automobila veoma bitan, Pežo je podbacio uprkos novom V6 motoru, električno kontrolisanim vešanjem i ugradjenim telefonom kao standardna oprema. Ovaj automobil koji je dobio četiri zvezdice na Euro NCAP testu i predstavlja veoma siguran automobil.
Pri kupovini treba obratiti pažnju na elektriku, problemi nisu nepoznati . Treba proveriti gedžete u kabini , pumpu i kvačilo kod dizel HDI motora , diskove na svim točkovima. Meodeli posle Septembra 2003 g. imaju ugradjenen Bluetooth za bežično telefoniranje.
Putnici imaju puno prostora u kabini dok luksuzna kožom presvučena sedišta doprinose ugodnoj vožnji. Jeftiniji modeli su komforniji od snažnijeg V6 zbog tvrdog oslanjanja i velikih točkova. V6 motor proizvodi lep zvuk ali traži da papučica gasa bude pritisnuta. 2.0 i 2.0 HDI agregati su dobri , dok 2.2 benzinac nije mnogo ekonomičniji od V6.
607 se prodao u maloj količini od kako je lansiran. Uprkos tome što se radi o dobrom autu sa puno opreme, kupci su nastavili da pružaju otpor ne-prestižnim masovno proizvedenim automobilima visoke klase i radje se opredeljuju za BMW 7 i Mercedes S klase.
Kao i kod ostalih velikih automobila dizeli se češće kupuju od benzinaca. Pežoovi HDI motori su se dobro pokazali u praksi i lepo se odazivaju na papučicu gasa.

Zaključak :
Sa gledišta performansi, unutrašnjeg prostora, ponašanja u vožnji i kvaliteta izrade , Pežo je postigao dosta svojom prestižnom limuzinom. Zahvaljujući ceni ovi automobili predstavljaju dobar izbor kupcima koji nisu spremni da plate skuplje i popularnije BMW serije 7 i Mercedes S klase.
IZVOR: AUTO PRODAVNICA
PEUGEOT 607 Phase 1. (2000 - 2004):

PEUGEOT 607 Phase 2. (2004 - .... )
Restilizovan 2004. godine, modifikovan prednji deo i u ponudu uvršten novi 2.7 HDi V6 motor, snage 201 KS (150 kW), uparen sa novim 6-brzinskim automatskim menjačem, koji se takođe može dobiti sa V6 benzincem.





Motori i modeli :
2000 : Lansiran model 607 sa 2.2 i 3.0 benzinskim motorima , kao i 2.0 HDI i 2.2 HDI dizeli.
2001 : Predstavljen poboljšan 2.0 HDI SE.
2002 : Nov 2.0 benzinski agregat.
2003 : Bluetooth i vazdušni jastuci pozadi postaju deo standardne opreme. S paket opreme poseduje alu naplatke od 17" i SatNav


2.0 litre (1997 cc) DW10 HDi Diesel I4, 110 PS (108 hp/81 kW) and 162–188 ft·lbf (220–255 N·m)
2.2 litre (2179 cc) DW12 HDi Diesel I4, 136 PS (134 hp/100 kW) and 235 ft·lbf (319 N·m)
2.2 litre (2230 cc) EW12 I4, 160 PS (158 hp/118 kW) and 162 ft·lbf (220 N·m)
2.7 litre (2720 cc) HDi Diesel V6, 201 PS (198 hp/148 kW) and 325 ft·lbf (441 N·m)
2.9 litre (2946 cc) "3.0" ES9 V6, 211 PS (208 hp/155 kW) and 218 ft·lbf (296 N·m)






Karakteristike :
Uprkos padu popularnosti velikih , masovno proizvedenih ,ekskluzivnih automobila devedesetih godina , Pežo je lansirao 607 krajem 2000-te. Sa stilom koji podseća na 206, širokom i prostranom unutrašnošću , ovaj model ima puno toga da ponudi.
Pa ipak, u segmentu gde je izgled automobila veoma bitan, Pežo je podbacio uprkos novom V6 motoru, električno kontrolisanim vešanjem i ugradjenim telefonom kao standardna oprema. Ovaj automobil koji je dobio četiri zvezdice na Euro NCAP testu i predstavlja veoma siguran automobil.
Pri kupovini treba obratiti pažnju na elektriku, problemi nisu nepoznati . Treba proveriti gedžete u kabini , pumpu i kvačilo kod dizel HDI motora , diskove na svim točkovima. Meodeli posle Septembra 2003 g. imaju ugradjenen Bluetooth za bežično telefoniranje.
Putnici imaju puno prostora u kabini dok luksuzna kožom presvučena sedišta doprinose ugodnoj vožnji. Jeftiniji modeli su komforniji od snažnijeg V6 zbog tvrdog oslanjanja i velikih točkova. V6 motor proizvodi lep zvuk ali traži da papučica gasa bude pritisnuta. 2.0 i 2.0 HDI agregati su dobri , dok 2.2 benzinac nije mnogo ekonomičniji od V6.
607 se prodao u maloj količini od kako je lansiran. Uprkos tome što se radi o dobrom autu sa puno opreme, kupci su nastavili da pružaju otpor ne-prestižnim masovno proizvedenim automobilima visoke klase i radje se opredeljuju za BMW 7 i Mercedes S klase.
Kao i kod ostalih velikih automobila dizeli se češće kupuju od benzinaca. Pežoovi HDI motori su se dobro pokazali u praksi i lepo se odazivaju na papučicu gasa.



Zaključak :
Sa gledišta performansi, unutrašnjeg prostora, ponašanja u vožnji i kvaliteta izrade , Pežo je postigao dosta svojom prestižnom limuzinom. Zahvaljujući ceni ovi automobili predstavljaju dobar izbor kupcima koji nisu spremni da plate skuplje i popularnije BMW serije 7 i Mercedes S klase.
IZVOR: AUTO PRODAVNICA
PEUGEOT 607 Phase 1. (2000 - 2004):



PEUGEOT 607 Phase 2. (2004 - .... )
Restilizovan 2004. godine, modifikovan prednji deo i u ponudu uvršten novi 2.7 HDi V6 motor, snage 201 KS (150 kW), uparen sa novim 6-brzinskim automatskim menjačem, koji se takođe može dobiti sa V6 benzincem.






Comment