Acura NSX
Collapse
X
-
Novi accord amerikanizovan ?
Ovaj NSX zaista "ni na sta ne lici", ali novi Accord je skroz u fazonu starog, prosto sam tako nesto ocekivao.
Po mom misljenju, isto je uradila mazda sa 6ticom, jednako dobro unapredjenje, tj. mozda je mazda malo bolji posao napravila.
Poredim sa mazdom jer mazda6 i accord na nasem trzistu od premijera proslih verzija nekako idu zajedno, ruku pod ruku.work in progress
Comment
-
-
pogledaj staru verziju akorda ali za americko trziste i ovu novu verziju...tenutno svi ovde koji voze akorda kada su videli novu liniju,isto su rekli sto sam i ja napisao..meni se licno prosli model mnogo vise svidja
a za nsx...ovo su samo fotke videcemo na sta ce liciti kada izadje ako izadje"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Nema veze sa NSX-om (bar ne zvanicno). Ovo su "krstili" DUAL - NOTE, i u pitanju je projekt koji je prikazan pretprosle godine kao moguci naslednik HSC-a. Stari dobri NSX za sada nema naslednika.Prestao je da se proizvodi 2002. godine i izgleda da ne planiraju da ga ozive.
NO BRAIN
NO PAIN
1_N_S_A_N_E
Comment
-
-
Ja ne znam sta se desava sa Hondom.
Prelude - mrtav
NSX - mrtav
S2000 - uskoro mrtav(ne spominje se naslednik nigde)
CRX/Del Sol - odavno mrtvi
Na kraju ce proizvoditi Jazza, Civica, Accorda i ona sr*nja od auta sto ce se samo prodavati u Japanu.shuto-expressway.com
Comment
-
-
Ovo je samo koncept i nema bas nikakve veze sa NSXom koji je prestao 2005. da se proizvodi (14 god!) a ne 2002.
"
Prelude - mrtav
NSX - mrtav
S2000 - uskoro mrtav(ne spominje se naslednik nigde )
CRX/Del Sol - odavno mrtvi
Na kraju ce proizvoditi Jazza, Civica, Accorda i ona sr*nja od auta sto ce se samo prodavati u Japanu.
Uce od Toyote"
Nazalost, ako nastave ovako nece mi vise biti omiljena marka. Ni meni ni mnogima. Jbni profit :/
Comment
-
-
Originally posted by VockoJel ste vi propustili najavu za NSX u 2010. ?
Toyota takodje planira da pravi ponovo nesto kao sto je bila Celica/Supra, zato su i kupili deo Subaru-a...
Toyota je ozbiljna da izbaci naslednika AE86 sa Subaruovim motorom, RWD i 6stepenim menjacem. To ce izaci 99%.work in progress
Comment
-
-
NSX, Prelude, S2000... Ovakvih modela "na djuture" u skorije vreme nece vishe da ima, ne Honda nego bilo ko... Osim mozhda Ferrarija, koji ionako drugo nishta i ne zna da pravi
Ne znam primecujete li, ako nas je pogodila zhestoka naftna kriza, cene goriva su... bla bla Ove makine koji vi pominjete postaju "taboo" u automobilskom svetu, praktichno vrlo usko upotrebljive, ali zato itekako zhedne i "po defaultu" sa motorima koji su tako nasvirani da jako brzo piju chorbuNaravno da se mozhe ochekivati stagnacija shto se takvih modela tiche, i to kod vecine proizvodjacha, sve dok traje ova kriza. Kazhem "kod vecine" zato shto neki jednostavno drugachije automobile i ne znaju (i ne treba) da prave
Ali zato, kojekakvi "multipraktik" mpv-ovi postaju sve veci segment na trzhishtu, motori postaju motorchici, radna zapremina se smanjuje, snaga pokushava da odrzhi istom (ili poveca) veshtachim nadpunjenjem tako da turbina polako ali sigurno postaje standard.
Kome je josh u ovom trenutku stalo do naslednika NSX-a. Automobilskim zaljubljenicima i obozhavaocima brenda naravno da je stalo, da pogledaju slike i dive se performansama na papiru i video zapisima probnih krugova po "ringu" koje iskopaju po youtube-u. Ali, proizvodjach mora da razmisli koliko ce takvih automobila prodati, jer je u tome cela poenta njihovog opstanka kao brenda.
Portugalci imaju izreku, napisacu je kako se izgovara: "otrosh temposh - otrosh koshtumosh", iliti - razlichita vremena - razlichiti i obichaji.
Kapishi?
Comment
-
-
Stoji sve sto si napisao, ali isto tako se zna zasto se dr*a na BMW... Ne zbog obicnih, vec zbog M i CSL, a oni su sve samo ne ekonomicni
Doduse poceli su i njima da kresu krila
Hocu da kazem da neka velika automobilska kuca mora da ima neki modeli koji izaziva "vau" efekat. E sad u koji ce ga oni segment ubaciti i ko ce mu biti protivnici, to je vec stvar fabrike.
Woonze je naveo AE86. On nikada nije bio ultraperformace car, vec auto za uzivanje i zezanje, a to je Toyota davno prestala da proizvodi i postala dosadni, ali pritom najveci, proizvodjac automobila.
Valja malo i strasti uzdrmati
Comment
-
Comment