Novi Focus RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jevtic
    CBC Senator XXL
    • 26.11.2006
    • 729
    • beograd

    #16
    vidi ga ovaj........



    bolje da sačekamo da izađe par review-a pa onda da ocenjujemo da li nam se sviđa ili ne.



    IMO biće otprilike kao prošli rs. dobar na stazi ali ne tako dobar za svakodnevnu vožnju.
    ex - fabia 1.9 tdi
    golf 2.0 tfsi

    Comment

    • Markedjani
      CBC Senator XXL
      • 24.07.2007
      • 968
      • BG-Cerak
      • Ford Escort RS2000 M

      #17
      Da je u pitanju ST... pa se i ne bi mnogo obazirao.

      Al posto je u pitanju RS... taj auto je sigurno brz i veoma ozbiljan

      Ne stavlja Ford na bilo koji auto znacku RS... vratite se malo unazad i pogledajte kakve sve Fordove mashine imaju znacku RS
      fordclubserbia.org

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #18
        Chevrolet je nedavno ubacio 2.0L turbo sa 260 hp u Cobalta SS, a ove u Americi Cobalt je u klasi sa Focusom. Taj Cobalt SS, koji dolazi samo sa prednjom vucom, je odmah zatim postavio rekord na Nurnbergu od vozila sa prednjom vucom.
        Znaci mnogo snage sa prednjom vucom nece biti velik problem.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #19
          ...nece biti veliki problem za postavljanje rekordnog kruga u Nurburgringu, u rukama nekog profesionalca, ili nece biti problema u redovnoj eksploataciji u rukama nekog laika koji ce sutra da kupi ovakav auto?

          Opet vi o Ringu Razumem kad se tamo testiraju xtremno sportski nastrojeni modeli, sa usko specifichnom namenom i josh uzhom praktichnom upotrebljivoshcu, ali neki 101% street-legal model namenjen da se sutra vozi po gradu, autoputu, na odmor, na pijacu, na pivo... dakle sasvim "obichan" ali dodushe "nasviran" model tamo neshta testira a na taj ring i u slichne situacije teshko da ce ikad vishe doci i biti vozhen, e to ne razumem. Odnosno razumem, marketing je chudo

          Da rashchistim: nije problem voziti auto sa 280 ili 300 KS na prednjoj osovini, daleko od toga. Mislim, nije preporuchljivo onom gore laiku da kad obilazi neki shleper nagazi do daske u toj situaciji jer mozhe autom da ode u smeru u kojem nije imao nameru , ali naravno da nije problem imati toliku snagu na prednjoj osovini.
          Ono shto hocu da kazhem je da se tolika snaga EFIKASNO ne mozhe preneti na put, u realnom svetu, u realnim uslovima saobracaja, daleko od ringa i ostalih kruzhnih staza gde takav jedan auto ima sve uslove i sav raspolozhivi prostor da izvuche sve iz motora. U realnom svetu, jednostavno se teshko mozhe doci u situaciju da mozhesh da svu raspolozhivu snagu prenesesh na put, da efikasno koristish tolike konje

          Beshe jednom na forumu neko postovao, neki vrlo "zahebani" SAAB-ov inzhenjer izjavio da sve preko 250 KS na prednjoj osovini nije moguce efikasno i kontrolisano preneti na put, ili tako neshta. Mislim, nije on otkrio rupu na saksiji ali eto, uzimam ga kao merodavan izvor. Ako je uopshte za verovati tim loodim shvedima...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #20
            Pa dobro svako ima razlicit maximum, kod mene je od 250-300 (inace vozim FWD sa nekih 270)
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #21
              @overspeed
              pa ni zadnjoj vuchi ne prija nesto mnogo konjica ako nije kontrolisano..
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #22
                FWD!!!!! - neeee, zaastoo
                bas bedak
                kada je najavljivan RS sa 305ks i 4wd, jako sam bio radostan, jer nastaje jos jedan Q-car, verovatno malo losiji, ali ipak Q-car, tako da se brojka penje na 3 i da se lagano vracamo u divnu eru s'kraja 80ih i pocetka 90ih, kada je postojalo brdo raznih 2.0 4wd turbaka, ali, na moju zalost, trziste jos jednom uzima danak


                sto se tice toliko snage na prednjoj osovini u rukama profica, nije problem

                stari RS sa onim ultranadrkanim torsenom je pravio bolja vremena na gravelu od WRX-a
                stavise, toliko je bio naostren diff da auto u jakim krivinama trza, jer registruje proklizavanje

                ali taj auto u svakodnevnoj voznji, vrlo cesto samo od semafora do semafora, u rukama obicnog vozaca, je jednostavno dosta sporiji od WRX-a

                a taj auto je imao svega 220ks i mogao se koliko toliko obuzdati

                ovaj RS ima 1 cilindar, 500ccm i 60ks vise

                znaci, taj agregat ubija u kompletnom opsegu obrtaja

                da taj diff i trim vesanja izvlace maximum, u to ne sumnjam, zna se koje Ford, ali da moze parirati, ne, nikako

                ovo je sansa da neko za manje novca u odnosu na japansku konkurenciju, kupi doooobro brzu WRC repliku

                mada, mozda i ne bude jeftiniji, znajuci evropu
                a i Ford tek razvija tehnologiju, tako da je lako moglo da se desi da sa 4wd-om bude skuplji od STI i EVO, koji vec imaju sve razvijeno i samo doradjuju, pa su ga ovom koncepcijom pojeftinili i doveli u cenovni rang japanaca



                ali, ipak, jako lep auto i drago mi je da se uopste pojavio
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #23

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #24
                    Originally posted by mikimazda
                    @overspeed
                    pa ni zadnjoj vuchi ne prija nesto mnogo konjica ako nije kontrolisano..
                    Pa, that's the point

                    RWD-om se mozhe bolje i brzhe preneti snaga na put, zbog sila inercija pri patosiranju taj koncept sam po sebi je prirodno pogodniji za bolji/efikasniji start iz stanja mirovanja, a isto vazhi i kao generalno pravilo. Nema veze sa nikakvim brendovima ili preferencijama i lichnim afinitetima, jednostavno radi se o zakonima fizike. Znachi, 300 KS FWD i 300 KS RWD - mnogo je lakshe, sigurnije, i efikasnije preneti sve te konje na put u ovom drugom sluchaju.

                    To su valjda "provalili" i ovi iz F1...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #25

                      ti si skroz teppat
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #26
                        Kad je u pitanju 300ks fwd i 300ks rwd prednost u kontroli je na strani rwd, to je sasvim jasno. Ja sam licno tu jos rigorozniji u razmisljanju i mislim da sve preko 250ks na prednjim tockovima je gubitak energije i da prednosti rwd pocinju da evidentno dolaze do izrazaja vec od 200ks.

                        Medjutim, ako generalno pricamo o kontroli preterane snage, a to je 300ks fwd i recimo 400-500ks za kola starije generacije ili preko 600 kod najnovijih automobila onda je kontrola u preterivanju na strani fwd. Iz ove price izuzimam profi vozace.

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #27
                          Originally posted by mikimazda

                          ti si skroz teppat
                          Miki, stvarno si izgubio kompas, pocheo si da brljash po forumu Begaj vishe na taj odmor, odmori glavu od Cannonball-a...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • M@rio
                            CBC Veteran
                            • 13.07.2007
                            • 166
                            • Čačak-Beograd(studiram)

                            #28
                            Sky i overspeed su u pravu, jer je prednja vuca napravljena da bude jednostavna i jeftina.Svi proizvodjaci koji imaju motor jaci od 250ks koriste zadnju vucu ili 4WD.Tako da 280ks na prednjoj osovini nije bas najsrecnije resenje.Mozda je taj dif. toliko dobar, ali jbg ipak je to prednja vuca.
                            If you have no lag, you have no turbo.You also have no huge torque increase to look forward to.

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #29
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • veljabandit
                                CBC Član
                                • 23.09.2007
                                • 70
                                • BGD, B.brdo

                                #30
                                Napravili su prelep i brz auto a vi pametujete da li je dobro sto je FWD?! Da su hteli nesto drugo uradili bi grugacije i otkud znate do kojih je granica tehnika napredovala.

                                Comment

                                Working...
                                X