bi turbo.
BMW serija 7
Collapse
X
-
E tog proslog debeljka sam provozao juce. Auto je star 1 godinu i 730D.
Mnoooogo lepo ide ali bas mnogo. Uopste neznam sta su to mogli da urade s novim modelom? da bude bolje od ovoga...
Dobro je sto im cena pada strahovito tako da za par godina mozda i pribavim debeljka i to sa ovim motorom.
P.S. Ako je verovati bordu, trosi manje od nadaleko cuvenog GOLFA II 1.6D na otvorenom
Comment
-
-
Taj 3,0 d ide za sve pare, dodushe nisam se vozio u sedmici ali jesam u petici sa tom motorom, i shta reci...
ALI, pre neki dan me je poznanik, ovdashnji uspeshni privatni preduzetnik (ozbiljno, dechko je mlad ali izuzetno sposoban i poslovno uspeshan, znao je da iskoristi ovdashnje okolnosti i trenutni moment i napravio je samo takav posao - i to legalno) provozao u 745d, i onda mi je "ta" vozhnja u 530d postala smeshna i "prosechna"... Chovek je pre 745d upravo vozio 730d (verziju pre "
vog"), i morao je samo neshta jache, i to samo zeldi - jer chovek robuje obrtnom momentu... Uzeo ga je tek pre neku nedelju iz shvabije i necu da kazhem koliko platio, ali recimo da je dovoljno da kazhem da ga je carina koshtala kao neki nov auto "B" klase.
A po bordu prosechna potroshnja nije ni 10 litara, a vozi se recimo 60-40 % otvoreno-grad. Mada ovaj kazhe da na autoputu zna da ode i preko 16, u "odredjenim" momentima
Posle tog iskustva kad sam seo u moj 320i sa "svih" 2200 kubika i 170 KS delovalo mi je kao da se ne uopshte ne krecemJedini komentar je BRUTALNO.
Shta drugo reci za 700 Nm momenta na zadnjim tochkovima...
Gledacu da napravim neku sliku ili snimak pa da okachim u Waste ili negde. Samo da "navatam" ovoga, a to je poprilichno teshko dok je u tom autu...
Comment
-
-
Meni se najvise svideo sto se i u sednici koju sam vozio iz 2006 godine osecaju koreni tj. Nekako mi je sve bilo logicno kao da sam u E28 ili u E34.
Sve je gotovo na istom mestu...
Comment
-
-
Isti ko i svaki BMW,perfektan sa performansama,jak,ruzan i bez duse...Originally posted by Sheta_JuniorTata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Comment
-
-
-
trenutno ,najjaci auto na sceni....tehnoloski puno napredniji od S klasse,narocito od A8 koji je vec u godinama. aktuelna S klassa nije puno odmakla od BMW 7 prethodne generacije...a sudeci po svim najavljenim novostima za novog BMW 7 ,obecava stvarno mnogo! jedva cekam probnu voznju!
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinPa, jeste...to je vazilo za BMW uvek - da je "naproduhovljeniji" nemacki auto...Mada je u poslednje vreme nesto izgubio od toga.
maglev S-klasa je predstavila dosta superiornih sistema, BMW je nekoliko njih sada "usvojio". Nova sedmica uvodi head-up display, upravljanje straznjim tockovima, "detekciju" mrtvog kuta i to je to ak se ne varam?!
Comment
-
-
Originally posted by VR6I danas je super za vozit, recimo bolji od modernih Alfi.
Nije mi nešto ubedljiv eksterijer na slikama, ali sam uveren da će uživo biti mnogo bolja priča. Što se tiče koji će biti najbolji od s klase, sedmice i a8, pa biće kao i uvek - s klasa najudobnija, sedmica najzanimljivija, a8 najviše prelazi??
Comment
-
-
Comment
-
Comment