Golf VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Golf VI







  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #2
    Pa sta je bre ovo...
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • Kabi
      CBC Veteran
      • 22.08.2006
      • 113
      • Novi Sad

      #3
      Kakva nakaza

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Stari A4, samo bez doopeta...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #5
          Ma nije ruzan, nego ne znam dokle ce vise da prodaju nove farove i lajsne kao novi model, Boze sta je sa svetom...
          Klasican Grand Show, uzasi promiskuiteta, a i dalje najgledaniji...

          Pogledajte smao ovaj deo, pa ovo je identicno na II, III, IV, V, sada i na IV...


          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment


          • #6
            Nisi znao za taj C stub I jedinica je imala skoro isti takav.Veći je problem što u VW misle da taj detalj i uopšte golf spada u kategoriju nedodirljivih legendi kao što je porsche 911.Oni očekuju i od kupaca da budu svesni toga.Molim Vas,kako se usuđujete da kritikujete Golf-a?Znate li Vi koliko je klinki izgubilo nevinost na zadnjem sedištu tog auta?Zadnja svetlosna grupa od touareg-a po ceni golfa je poklon of fabrike!

            Comment

            • MOSLER
              CBC Senator XXL
              • 27.05.2005
              • 1064
              • Niš

              #7
              Prednji kraj preuzet sa novog Scirocco-a i zadnja svetlosna grupa kao sto @Elwood rece sa Tuarega, sve ostalo identicno sa Golfom 5.Cak se ni unutrasnjost bitno ne razlikuje, ne znam samo dokle vise ovako

              Comment

              • Marcus
                CBC Senator XXL
                • 19.10.2007
                • 631
                • Novi Beograd - B62

                #8
                Nista posebno... sto kazu za farove i stop svetla, tacno se vidi odakle su preuzeti, a slika iz profila identican golf 5....

                Comment

                • Alekre
                  CBC Senator XXL
                  • 12.09.2005
                  • 780
                  • Smederevo

                  #9
                  Nista se ne brinite, prodace ga ime i istorija.
                  Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                  Comment

                  • Marcus
                    CBC Senator XXL
                    • 19.10.2007
                    • 631
                    • Novi Beograd - B62

                    #10
                    Pa ja nesto kolko sam cuo, golf 6 i izlazi relativno brzo posle 5ice, jer nije ispunio ocekivanja... bio je mnogo skup za odrzavanje i jos neke druge stvari... Tako da nije bas ni ime presudno toliko, al svakako igra bitnu ulogu...

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Nije se Golf V ispostavio toliko (katastrofalno) loshim proizvodom, nisu ga pratile nikakve "afere", neki drastichni recall-i, revizije i sl. Elem, nije se ni proslavio po pitanju opshte pouzdanosti, ali u vreme kad se deshava i jednoj Toyoti da povlachi desetine hiljada automobila iz odredjene serije zbog serijske greshke ne mozhe se ochekivati da Golf bude bash uzor po tom pitanju. Kojom brzinom izbacuju sve novije generacije i modele, izmishljaju nove klase i kategorije, i koliko realno malo vremena (u poredjenju sa ne tako davnom proshloshcu) troshe na razvoj, testiranje i serijsku proizvodnju novih modela - dobro je shto tochkovi na tim "novim" modelima ne pochnu da otpadaju posle 20 k km Nisu dzaba rekli - shta je brzo, to je i kuso...

                      Elem, problem sa Golfom V je u nechemu drugom. Ovo je model koji je najskuplji za proizvodnju od svih u trenutnom programu VW-a. Ne pojedinachno, jer ne mozhe naravno cena proizvodnje Golfa da bude veca od cene proizvodnje Passata, Touarega ili necheg petog, vec su ti troshkovi najveci po jedinici obzirom na cenu proizvoda na trzhishtu. Jednostavno recheno - VW vrlo malo zaradjuje sa svakim prodatim primerkom "petice", i to je ono shto ih tera da brzhe izbace novu generaciju, ekonomski momenat, niski profit od nechega shto bi trebalo da bude najprofitabilniji posao za ceo koncern.

                      Zaboravih ime choveku, ali beshe neki lik iz vrha menadzmenta VW-a, skoro sam chitao njegov intervju "Auto Motor und Sport-u", gde je objasnio i naveo neke od razloga zbog kojih ce VW brzhe od planiranog da izbaci na trzhishte naslednika "petice". Rezimirano, njegov navod je da je "petica" prekompleksno zamishljen model, za chiju proizvodnju je potrebno jako puno radnih sati, visoko-obuchenog kadra, nije se vodilo rachuna o standardizaciji u meri u kojoj je trebalo, ceo proces proizvodnje je previshe komplikovan i za sklapanje "petice" je potrebno oko 70% vishe radnih sati u poredjenju sa sklapanjem bilo kojeg drugog konkurentskog modela iz tog segmenta! Sve ovo ne samo da podizhe cenu proizvodnje vec chini i sam proces proizvodnje previshe zahtevnim po pitanju resursa, ljudstva i angazhovanih sredstava.
                      Sa "shesticom" ce stvari biti drugachije, proizvodnja odredjenih elemenata i sklopova ce biti pojednostavljena, sam proces vishe automatizovan i uproshcen, sa manje proizvodnih operacija, a i sam "proizvod" ce biti manje kompleksan u smislu da ce u ponudi biti daleko manje motora na listi opcija, bice manje paketa opreme, chak ce biti i manje boja karoserije u kojoj ce bti moguce naruchiti "shesticu". Sve ovo ce skratiti vreme proizvodnje i sklapanja, ubrzati proces proizvodnje, smanjiti broj radnih sati potrebnih za kompletiranje automobila na traci i smanjiti kolichinu i obim resursa ulozhenih u ceo proces. Jednom rechju, proizvodnja "shestice" ce VW koshtati daleko manje nego shto ga je koshtala proizvodnja "petice" po jedinici proizvoda. A ovo znachi da ce VW na svakoj prodatoj "shestici" zaraditi daleko vishe nego shto trenutno zaradjuju na "petici", i u tome je "kvaka" sa "preuranjenom" shesticom. To je otprilike to shto je ovaj rekao tom prilikom.

                      Sem toga, ima u ovome josh jedna stvar koju je dotichni gospodin ochekivno precutao, a to je da se u "Golf" klasi itekako zakuvalo i da konkurencija bije sa svih strana. Cena "petice" je toliko kolika je, shto se ochigledno pokazalo kao preoptimistichna procena voljnosti trzhishta da bez pogovora plati ime i "delic istorije". U opshtoj krizi (ekonomskoj i naftnoj), a pored eksplozije juzhno-korejske auto industrije, kao i rastuceg ucheshca ostalih evropskih brendova na evropskom trzhishtu prodatih novih modela, pitanje konkurentnosti Golfa je vishe nego ikad ranije postalo ochigledno. Chak i u samoj Nemachkoj, gde proshle godine najprodavaniji auto u "Golf" klasi nije ni bio Golf, nego Pug 307 Pa sad josh Cee'd i i30, koji u skoro pa pola cene nude poprilichno po pitanu kvaliteta, a o garanciji i da ne govorimo, e to je vec bila uzbuna za ljude u VW-u. Dakle, ja ovo vidim kao pravovremenu i malchice vec panichnu reakciju na novu stvarnost i realnost u tom segmentu. VW jednostavno mora da menja stvari, i to brzo, pre nego se desi da tu klasu nazovu nekim novim imenom...

                      BTW. Ovo gore nisu slike gotovog proizvoda, nego samo kompjuterska simulacija. Vidjao sam po netu josh nekoliko razlichitih (ochekivanih) izgleda, tako da mislim da je trenutno sve oko izgleda "shestice" josh uvek samo u domenu spekulacija i mashte dokonih kompjuterskih grafichara
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • micko
                        CBC Član
                        • 08.05.2005
                        • 72
                        • novi sad

                        #12
                        Toliko je bezidejan da se vec divim ljudima koji su spremni da daju tolike pare za "ovo"!!

                        Nego, primetiste li velicinu felne, profil gume, "spustenost" karoserije? K'o na Wiesmann-u! Mislim da takav, kao na slikama, nece nikada biti u prodaji. Je l' moguce da je ovo ipak samo photoshop? Ako i nije, kakav li ce tek biti sa "balonkama"

                        Comment

                        • Armageddon ///M
                          CBC Senator XXL
                          • 26.04.2008
                          • 447
                          • SRB
                          • Ne

                          #13
                          Nije PS, prica se o sestici vec par meseci (procitao sam u nekom casopisu). Podseca me na novog VW Scirocco-a.
                          Ambitious but rubbish.
                          http://www.youtube.com/streetracerm5

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #14
                            Ne samo da nije montaža, nego je pre 2-3 meseca u Auto Bildu bila slika Golfa 6 kabrioleta... upravo ovakvih linija. Ne znam samo ako stvarno dođe do tog kabrioleta, šta će sa EOSom biti...

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #15
                              mnogo folozofirate, reko bi covek da je vecina vas promasila profesiju tj da je trebala da bude neki novinar-kriticar u auto indistriji. svaka roba ima svog kupca... nisu oni tamo blesavi sto rade to sto rade nego smo se mi sad sa kanona nasli pametni da kritikujemo C stub, cuj...
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              Working...
                              X