Ford F-150 SVT Raptor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #16
    Hvala.

    Da se vratimo na temu: proizvodnja ovog modela pocinje u Martu i ocekuje se da ce kostati oko $45,000.

    Na netu su vec izasli video kako ide 100 mph (160 km/h) kroz off-road pustinje u juznoj Californiji, ukljucujuci iste staze gde se legendarne Baja trke voze u kojima ce Raptor i ucestvovati.

    Comment

    • r1cer
      CBC Senator XXL
      • 22.01.2006
      • 363
      • Beograd

      #17
      Pa što ste tako osetljivi, ne razumem? Ja da živim u nekim ruralnim predelima meni bi se raptor sigurno sviđao i tu nema ništa loše. I meni je svt lightning mnogo normalniji od RAPTOR-a.

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #18
        SVT Raptor i SVT Lightning su napravljeni za potpuno razlicite svrhe.

        Lightning je napravljen da bude sto brzi za asfalt, a Raptor za off-road.

        Sa ovim Raptorom se mozes prijaviti za Dakar reli i sigurno bi zadovoljio sve uslove. Ja ne znam za nijedno drugo vozilo koji se moze voziti u tako velikim trkama, a da pri tom se takodje moze naruciti iz fabrike u serijskoj proizvodnji. Raptor nije za one koji ce ga svaki dan voziti od mesta A do mesta B vec za one koji se profesionalno bave off-road trkanjem.

        Comment

        • Pro_Touring_Mopar
          CBC Senator XXL
          • 13.11.2007
          • 684
          • Sabac

          #19
          Meni je, recimo, Raptor 5 puta lespi od Lightninga. Ukusi su razliciti i o njima ne vredi raspravljati. Prosto, treba postovati tudje ukuse. Uglavnom, sama tema je informativne prirode i voleo bih da tako i ostane.

          Autoblog su postovali fin izbor slika doticnog modela, pa ko je zainteresovan, moze da baci pogled:

          http://www.autoblog.com/photos/sema-200 ... ve-reveal/
          Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by r1cer
            Pa što ste tako osetljivi, ne razumem? Ja da živim u nekim ruralnim predelima meni bi se raptor sigurno sviđao i tu nema ništa loše. I meni je svt lightning mnogo normalniji od RAPTOR-a.
            Reći meni se ovaj auto ne svidja u odnosu na taj auto ili uopšte kao auto i navesti bar nešto zašto, je diskusija. Reći samo budal može da voli ili vozi takav auto i propratiti to posprdnom slikom je paljenje vatre. U prvom slučaju kad neko sad ili kasnije bude čitao reći će ovaj mudro zbori, u drugom slučaju neću da objašnajvam šta će ko reći.


            Ova poruka je nepotrebna kao i još tu neke pa zamoljavam moderatora da ih obriše kasnije ili sutra...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • JaMaL
              CBC Senator XXL
              • 14.04.2007
              • 448
              • JaMaL

              #21
              Ok kao diskusiju...

              pa preskup je... prevelik je... bespotreban je.... nije tesko napraviti motor od 5400+ kubika u v8 rasporedu i dati mu samo 300ks... to stvarno nije tesko... jer opterecenje takve masine je neznatno u odnosu na robusnost tj. velicinu/zapreminu. i ako ne traje "1000 godina" onda stvarno nesto tu ne valja...

              predimenzionisan automobil, motor, vesanje, sve... i tesko veoma... ovo je zaista onako kao i vecina americkih automobila, glup, velik i neprefinjen auto...

              nepostoji inzinjersko umece da se ovako nesto napravi... zato nemam postovanja prema ovim matchbox modelima... prave ameri neke dobre automobile... licno sam veliki ljubitelj muscle car-ova i celog tog pokreta... do nekih godina i granica...

              ali ovo je presmesno... mislim ovo je muzenje musterija i pravljenje ****** od istih...

              svojevremeno sam pricao sa covekom koji je radio u fabrici motora traktora kod nas... matematika je prosta... veliki motori su mnogo laksi za proizvodnju od malih... dakle umetnost je smanjiti nesto a ne povecati... razlika u proizvodnoj ceni je smesna... jer kod livenja bloka i delova cena sirovog metala je najmanji procenat... dakle u opstoj proizvodnji fizicka velicina motora ne igra ulogu u ceni... 1500 ili 6700 ccm je mala razlika fabrici kada ga lije...

              prema tome ovo je shortcut za razvojni put... nece da se potrude da naprave kvalitetan mali motor... koji je trajan i jak jer moraju da koriste skupa materijale nego prave ovo cudoviste koje guta benzin i zauzima mesto jer je tako lakse i njihovi troskovi su manji i vishe zaradjuju...

              ne mogu se loziti na to sto neko zeli da ustedi i meni uzme vishe para na retardiranu i zastarelu tehnologiju... makar ovo izgledalo kao idealan kamion koji sam zeleo kada sam imao 5 godina... nemam ih vishe i sarene laze me ne zanimaju...

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #22
                Da objasnim neke stvari koji ljudi izvan Amerike nikako da shvate.

                Prvo za velicinu motora. Prvo, 5.4L sa 300 hp na papiru mozda zvuci slabo, ali se trebaju pogledati i ostale karakteristike. Pre svega torque (obrtni momenat). Ne koliko ima hp po litru vec koliko torque ima na sto nizim RPM. F-150 ga ima mnogo i to na niskim obtrajima sto je cela poenta pickupa. Poenta je napraviti pickup za koji ces moci zakaciti prikolicu od 5 tona svaki dan i da te sluzi bez problema narednih 20 godina i 200,000 milja. To ne mozes izvuci iz manjih motora, manji motor bi se raspao posle 6 meseci u takvim uslovima (Honda Ridgeline najbolji primer).
                Amerikanci mogu da izvuku vecu snagu iz manjih motora. Evo moj Mustang ima isto 300 hp iz manjeg 4.6L motora, ali on razvija manje torque i razvija snagu na 3,000 RPM za razliku od F-150 koji je razvija na 2,000 RPM. Postoji i Fordov EcoBoost 3.5L koji razvija 340 hp. Ubaci ga u F-150 i garantujem ti da se nece pokazati boljim od 5.4L i da ce posle godinu dana koriscenja na gradjevini ili na farmi da otkaze.

                Druga stvar, Raptor se serijska verzija cuvenih Baja pickupa. Nadji mi serijsko vozilo koje ce u off-road uslovima moci ici 100 mph (160 km/h), preko raznih rupa i mnogih skokova. Ne postoji, to cak ni Defender ne moze, i on bi se raspao kad bi skakao sa njim u off-road voznji. Sa ovim Raptorom to mozes raditi, svakati i voziti toliko brzo i nece mu nista biti jer je napravljen za te svrhe. I jedina vozila koja ga mogu pobediti off-road su posebno pripremljena off-road vozila kao sto je onaj VW sto belezi dobre rezultate na Dakaru i koji je napravljen u jednocifrenim primercima i kosta 4-5 puta vise od Raptora.

                U sustini, Raptor je jednako dobar kao i ovakvi trkacki modeli.

                Comment

                • madic
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 844
                  • Beograd

                  #23
                  Da evo svi japanci sa dosta snage iz male zapremine se raspadnu posle godinu dana upotrebe....



                  Čuo sam da je zastava uložila besne pare kako bi razvila tehnologiju koja
                  će joj omogućiti da 1.1 iz yuga zameni sa motorom 3.0 iste snage.
                  Nevezano za zapreminu, ti motori će biti i neverovatno trajni.

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #24
                    Ko prica o Japancima generalno?

                    Govorim o pickupima. A kod pickupa koliko hp po litru ne igra bas nikakvu ulogu.

                    Jos samo da spomenem da Ford F-150 sa 5.4L 300 hp motorom ima najbolju vucu u klasi. Bolju i od Chevrolet Silverado & GMC Sierra (6.2L sa 402 hp), bolju i od Dodge Ram (5.7L sa 390 hp), bolju i od Toyota Tundra (5.7L sa 381 hp) i bolju i od Nissan Titan (5.6L sa 317 hp).

                    Comment

                    • madic
                      CBC Senator XXL
                      • 07.10.2007
                      • 844
                      • Beograd

                      #25
                      Pa navodim ti japance kao primer, pošto oni vole da izvlače dosta znage iz male zapremine, a imaju ubedljivo najkvalitetnije motore. Tako da ti priča sa raspadanjem pada u vodu.

                      Super ako nije bitna zapremina po litru, ali da kažeš za taj motor da je neko umeće tehnike

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #26
                        Opet, ja ne pricam o Japancima generalno jer onaj ko kupi Hondu Civic nece sigurno svaki dan vuci prikolicu od 5 tona sa njom, zar ne?

                        Pricam o pickupima, klasi u kojoj Japanci ni dan danas nisu uspeli da naprave dobro vozilo u Americi. Bilo je nade za novu Tundru, ali onda se vrata od prikolice pocela kriviti svaki put kad stavis teret na njih ...

                        Mozda Fordov 5.4L i nije neko umece tehnike, ali cak i takav motor sa 300 hp ima bolju vucu od Toyotino 5.7L motora sa 381 hp.

                        Nije bitno, necu da ova tema preraste u Japanci vs Amerikanci. Ford pravi najbolje pickupe u Americi od kada je nastao i od 1948. godine prodao je oko 33 miliona F-Series i to samo u Americi. To je vise i od Corolle i od Beetle i od bilo kog drugog vozila koji je prodavan u celom svetu. Ne verujem da iko drugi treba govoriti Fordu da im pickupi nevaljaju i da trebaju nesto menjati. Jer sve i jedan F-Series je bio uspeh, a 1997 model je potpuno promenio nacin na koji ljudi gledaju na pickupe (svi su poceli da ih voze) i na njega je bila lista cekanja i po 8 meseci.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Problem je što mi ovde nemamo skoro nikakvih potreba za takvim autima i zato ih ima malo sem ako ih nek ovozi zbog šminke.

                          U svakoj diskusiji oko ovih poludžipčića se nastavi jedno isto oko rentabilnosti ili isplativosti i obavezno ford VS japan.

                          Vi koji uvek imate nešto da kažete na račun tih vozila morate shvatiti da u jednoj ogromnoj državi po prostranstvu mora biti vozilo koje može preći mnogo kilometara svaki dan i trajati da ne crkne u nedodjiji. Da li je to rentabilno ili ne nije diskusija za ovu temu i prestanite da uporedjujete obične automobile bilo čije marke sa ovakvim automobilima. Neka Ferari sa mnogo konja povuče brodić pa će biti prvo smešan a drugo neće moći.

                          Vi amerikanci prestanite da se odmah palite na to kad neko kaže zastarela tehnologija jer u osnovi je to istina, iskače tu mnogo dobrih stvari imotora ali generalno je istina, od koncepta pa do materijala. Menja se ali sporo.

                          Ko pravi koga blesavim kod kupovine auta treba da se raspravlja samo sa nekim ko nije nikad video otvorenu haubu auta. Jeste američki proizvodjači su nadrndani i obmanjuju ili oderavaju kupce a ostali su milosrdni i dele aute džabe i rade sa gubitkom....


                          I sad ukratko, cenite dečkov trud da postavi slike i tekst o novitetima i nemojte zagadjivati svaku temu. Ako želite da parirate na pravilan način uradite to isto sa vašim omiljenim brendom.

                          Ko pravi koga blesavim kod kupovine auta treba da se raspravlja samo sa nekim ko nije nikad video otvorenu haubu auta. Jeste američki proizvodjači su nadrndani i obmanjuju ili oderavaju kupce a ostali su milosrdni i dele aute džabe i rade sa gubitkom....
                          Od toga će svi imati koristi od ovoga uvek sledi na kraju ban ili zaključavanje.

                          Tema opšte diskusije je primerena za raspravu oko tehnologije.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #28
                            Mozda zastarela tehnologija, ali i dalje obavlja posao bolje od moderne tehnologije.

                            Comment

                            • madic
                              CBC Senator XXL
                              • 07.10.2007
                              • 844
                              • Beograd

                              #29
                              Koje moderne tehnologije?
                              Postoje li neki motori savremenije konstrukcije koji su se lošije pokazali?

                              Comment

                              • Bane R
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2006
                                • 1769
                                • Beograd

                                #30
                                Pa evo Horsepower kaže Toyotini i Hondini motori u pickupovima krš On je relevantna osoba, sigurno priča kako treba.

                                Inače, izjava "pickupovi super rade svoj posao - vuku gluposti od 5 tona" je za mene jednaka izjavi "gasne komore odlično ubijaju cigane".

                                Poenta je napraviti korak u civilizaciji i prestati vucarati 5 tona unaokolo... nego se time hvaliti.

                                Comment

                                Working...
                                X