Nova Dacia Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #31
    hehe, upravo tako. svi sitni detelji su u salonu pored. Uz neznatnu novcanu nadoknadu
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      #32
      Paranoid, zastiti ti tu ideju Neki marketing kreativac bi to mogao da iskoristi.

      Savrseno receno. Kome smeta losija plastika, dizajn i jos po nesto, ima da bira kod drugih proizvodjaca do mile volje. Pogotovu onih nemackih gde dobijes 4 tocka motor i brisace u standardnoj opremi a ostatak po zelji. Pogledom na cenovnik shvatis zasto ostaju samo zelje.
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #33
        ja sam slucajno nabasao na ovu temu,pa ne mogu da odolim utisku,ova dacia je nepopravljivo ruzna,tacnije davno nisam video tako ruzan auto...unutra je 'lepa' skoro k'o solenca...

        Comment

        • tomamega
          CBC Senator XXL
          • 19.03.2009
          • 715
          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

          #34
          Originally posted by Dzoni_mkv View Post
          BItnije je da ima ABS, da bude relativno siguran auto, prostran, moderan motor, da ima sve sto ti treba a dizajn i malo jevtiniji materijali stofa ili plastike se mogu oprostiti. Ko ne moze on kupuje drugu marku. Jednostavno.
          Vrlo lepo objašnjeno. Ja sam lični primer da je ovo gore-navedeno tačno. Pre par godina sam uzeo Daciu Sandero na test vožnju, i to model koji je imao prilično dobru opremu. Ja sam razmišljao da uzmem onu jeftiniju varijantu, sa slabijom opremom, tada je bilo oko 7.500E. Međutim, kada sam seo unutra, malo je provozao, čuo/video kako krcka ona jeftina plastika, menjač mi se činio nepreciznim, odmah sam shvatio da ne želim da kupim takav auto. Posle test vožnje, seo u svoju tadašnju Corsu C, osetio sam se kao u spejs šatlu

          Dakle, što reče citirani, onaj kome se to ne svidja, kome su biti detalji, taj kupuje drugu marku. Iliti naša poslovica, ako ne znaš šta je dobro, uzmi šta je skupo

          Inače Doro, sa ovakvim trendom pada vrednosti, čak i kod polovanjaka se za par godina izgubi prilično novca. Nije kao nekada kada su polovnjaci godinama držali sličnu cenu. Naravno, daleko od toga da se izgubi kao kod novog auta

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Slažem se, ima tema za to koliko se gubi ili ne, ali od 15.000 evra 40% je toliko od 9000 evra 40% je toliko... Polovnjak posle nešto godina sedne na skoro donju granicu u gubitak je minimalan ili ide u kocku ako baš preteraš...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • markofpi
              CBC Senator XXL
              • 27.07.2006
              • 1552
              • Bezanijska Kosa

              #36
              Da li je realno za ocekivati, a vodeci se dosadasnjom praksom proizvodjaca low cost automobila, da se u novom Loganu nadje 1.5dci sa 6b. i 110ks, a kakav se izmedjuostalih ugradjuje u Duster!? Vozim dizela pa znam da 6. brzina mnogo znaci, kako za sam motor tako i za komfor onih koji se u autu nalaze, a opet i potrosnja ide dole.

              Comment

              • markofpi
                CBC Senator XXL
                • 27.07.2006
                • 1552
                • Bezanijska Kosa

                #37
                Bio na sajmu, videh novog logana i sveopsti utisci pozitivni. Ima li neko nesto da doda...ili oduzme?

                Comment

                • Keketarac
                  CBC Senator XXL
                  • 01.09.2007
                  • 588
                  • Novi Sad
                  • Seat Ibiza 1.2 TSI

                  #38
                  Nisam bio ali vecina se zali da plastika smrdi na najgoru Kinesku plastiku. Vizuelno iznutra i neofarbani delovi spolja deluju manje kvalitetno nego ranije.

                  Sustinski, osim kozmetickih promena na prednjem i zadnjem braniku i u unutrasnjosti, nema pravih promena. Istina, spreda deluje mnooogo dobro, ali ne mogu da se otmem utisku da je prekopiran VW Polo i spreda i pozadi.

                  Osnovna cena jeste prihvatljiva, ali dodavanje metalik farbe (~400), muzike (~310), rezervnog tocka (50) itd. drasticno podize cenu. Dizelke se jako skupe za to sto nude. Za 10.000 evra koliko kosta najjeftiniji dizel ima svasta da se bira.

                  Izbog motora na Loganu je nikakav-1.2 16V sa 75 KS (bezin, benzin-gas) ili 1.5 dCi sa 75 KS.

                  Izbor motora na Sanderu je bolji. 1.2 16V 75 KS (benzin, benzin-gas), 0.9 TCe 90 KS, 1.5 dCi 75 i 90 KS.

                  Ovaj TCe deluje interesantno, mada mnoge odbija trocilindricna turbo masina. Misljenja ljudi koji su ga probali su potpuno oprecna-od odusevljenja do zestokih kritika. Taj motor i menjac su potpuno isti kao u novom Cliu, ali Sandero je laksi pa su ubrzanja bolja, ali je maksimalna brzina zbog lose aerodinamike manja. Sandero nema start-stop pa je potrosnja veca.

                  Posto ima multipoint ubrizgavanje, deluje vrlo pogodno za ugradnju TNG, iako ovlasceni tu opciju ne dozvoljavaju. TNG je u ponudi kao fabricki na 1.2 16V GPL.

                  U svakom slucaju, jedan normalno opremljen Logan/Sandero sa 90 KS kosta najmanje 9000 evra, sto je apsurdno u odnosu na npr. Astru Classic za 9900.

                  Dobra stvar je sto su aftermarket delovi zamenskih ali poznatih proizvodjaca relativno povoljni, a bar duplo jeftiniji od originalnih delova kod ovlascenih servisera.

                  O ceni radnog sata servisa, odnosno "rukama" da ne pricam.

                  Da li je realno za ocekivati, a vodeci se dosadasnjom praksom proizvodjaca low cost automobila, da se u novom Loganu nadje 1.5dci sa 6b. i 110ks, a kakav se izmedjuostalih ugradjuje u Duster!? Vozim dizela pa znam da 6. brzina mnogo znaci, kako za sam motor tako i za komfor onih koji se u autu nalaze, a opet i potrosnja ide dole.
                  Nije realno ocekivati iz dva razloga. Prvo, ta sesta brzina kod 1.5 dCi 4x4 nije zapravo sesta, nego prva ima ulogu reduktora, dok je 2-6 normalan petobrzinski menjac. Isto je i kod 1.6 16V 4x4.

                  2x4 imaju obican petobrzinski motor.

                  Dizelke sa 105 (110) KS imaju interkuler i turbinu promenljive gemoetrije, i kostaju vise, tako da se (za sada) nece naci u ponudi.

                  čuo/video kako krcka ona jeftina plastika, menjač mi se činio nepreciznim
                  Interesantno je da svi koji iz Nemackih kola sednu u neka druga cuju, a bogami i vide plastiku kako krcka.

                  Ja imam drugaciji problem. Plastika mi krcka u Kadetu, a u Logani ni posle 9 godina nista ne krcka. Vozio sam i vozili su me u najmanje 15 drugih Dacia i ni u jednoj nisam cuo, a jos manje video da plastika krcka.

                  Menjac kao i svi ostali Renault JH i JR menjaci, nisam cuo da neko ima primedbe na isti, narocito u aspektu trajnosti.

                  Aman ljudi, ta su kola sastavljena od raznih komponenti sa drugih Renault modela. Motor-menjac isti kao u Clio prednje vesanje sa Thalie, zadnje sa Modusa. Ventilacija i klima sa Clia 3 (Modus/Micra). Naravno, to je jeftina varijanta Renaulta i to uvek treba imati na umu.

                  Kad se pojavila Felicia, secam se da su je mnogi isto tako pljuvali, a sad bi dali levu ruku da imaju Skodu.
                  Last edited by Keketarac; 05.04.2013, 11:17.

                  Comment

                  • Keketarac
                    CBC Senator XXL
                    • 01.09.2007
                    • 588
                    • Novi Sad
                    • Seat Ibiza 1.2 TSI

                    #39
                    Pre izvesnog vremena sam probao 0,9 TCe u Sanderu.

                    To cudo ide kao nevreme, narocito kad se u obzir uzme broj cilindara i kubikaza.

                    Iako moj 1,6 ima isto konja kao taj 0,9, turbo malisa je mnogo zivlji i startniji.

                    Menjac je mnogo bolje uradjen, prve tri brzine su relativno kratke, dok su cetvrta i peta prilicno dugacke.

                    Suma sumarum-rado bih ga posedovao.

                    Comment

                    • tomamega
                      CBC Senator XXL
                      • 19.03.2009
                      • 715
                      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                      #40
                      Naravno da taj motor ide kao azdaja, jer turbina je cudo. Zato i moderni turbo motori daju osecaj mnogo jace snage od slicnih motora bez turbine.

                      Ali, te malolitrazne turbo benzince treba kupiti samo nove. To su nasvirane masine ciji vek ni priblizno nece biti kao kod tradicionalnih motora

                      Comment

                      Working...
                      X