Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Naravno da nije istinito, lazu kao i svi ostali sa tim vremenima na Ringu - osim Porschea koji samo malo "lazucka".
Video sam uzivo par "serijskih" auta koja su koristili za te "rekorde", ukljucujuci i ovu Alfu - odnosno malo sam zavirivao okolo, ispod a na par komada i pod haubu i u kabinu, ili ih jurio po stazi - nijedan nema ama bas nikakve veze sa serijskim automCist marketing...
Comment
-
-
Navodno tačan spisak motora i menjača koji će ići u ovaj auto:
* 2.2 JTDM turbo diesel with 150 PS (110 kW), 6-speed manual, RWD
* 2.2 JTDM turbo diesel with 150 PS (110 kW), 8-speed automatic, RWD
* 2.2 JTDM turbo diesel with 180 PS (133 kW), 6-speed manual, RWD
* 2.2 JTDM turbo diesel with 180 PS (133 kW), 8-speed automatic, RWD
* 2.2 JTDM turbo diesel with 210 PS (154 kW), 8-speed automatic, AWD
* 2.0 GME T4 (Global Medium Engine family) turbo petrol, 200 PS (147 kW), 8-speed automatic, RWD
* 2.0 GME T4 (Global Medium Engine family) turbo petrol, 250 PS (184 kW), 8-speed automatic, AWD
* 2.0 GME T4 (Global Medium Engine family) turbo petrol, 280 PS (206 kW), 8-speed automatic, RWD
* 2.0 GME T4 (Global Medium Engine family) turbo petrol, 280 PS (206 kW), 8-speed automatic, AWD
* 2.9 twin-turbo V6, 500 PS actually 510 PS (375 kW), 6-speed manual, RWD
* 2.9 twin-turbo V6, 500 PS actually 510 PS (375 kW), 7-speed dual-clutch, RWD
* 2.9 twin-turbo V6, 490 PS (360 kW), 8-speed automatic, RWD
http://www.autoevolution.com/news/2016-alfa-romeo-giulia-engine-options-start-with-a-150-ps-22-jtdm-turbo-diesel-102028.html
Comment
-
-
Nesto vise informacija o novoj Giulia-i
Svi motori su potpuno aluminijski uključujući 2.2 dizel. To je prvi put da je u jednoj Alfi aluminijski dizel.
U startu će biti nuđen 2.0 TBi MA sa 200 KS (pri 5000 o/min) i 330 Nm (pri 1750 o/min) isključivo uz 8-stepeni ZF automatik. Uz njega idu dva 2.2 JTDm i to ulazni sa 150 KS (pri 4000 o/min) i 380 Nm (pri 1750 o/min), te jači 180 KS (pri 3750 o/min) i 450 Nm (pri 1750 o/min), a oba se nude sa ručnim 6-stepenim mjenjačem ili 8-stepenim ZF automatikom. Za slabiji dizel se specifikacije znaju poduže i to je 8.0 sekundi do 100 km/h uz maksmalnu brzinu od 221 km/h. Za jači dizel i to onaj sa ECO oznakom su podatci sljedeći, masa 1374 kg, emisija CO2 od 99 g/km, ubrzanje od 6.9 sekundi do 100 km/h.
Do kraja godine dolaze benzinac sa 280 KS, odnosno dizel sa 210 KS.
Prodaja za prva tri kreće 15.04. ove godine.
Što se tiče opreme u pitanju su tri razine. Giulia, Super i Quadrifoglio. Plus imaju neki posebni paketi kao Sport i Lusso koji se kombiniraju sa Super opremom i specijalna verzija opreme Business.
Giulia serijski dolazi sa raznim sistemima aktivne sigurnost. Forward Collision Warning (FCW) sa Autonomous Emergency Brake (AEB) i detekcijom pješaka, IBS (Integrated Brake System), Lane Departure Warning (LDW) i adaptivni tempomat. Isto tako dolazi sa 16" aluminijskim felgama, dvozonskom automatskom klimom, Alfa DNA sistemom i AlfaConnectom od 6.5".
Super ima sve to plus kožu i tkaninu u raznim bojama, posebne verzije unutrašnjosti i 17" felge.
Quadrifoglio nudi sjedala u kombinaciji alcantare i kože, sportski volan sa crvenom tipkom za pokretanje motora, karbonske umetke u unutrašnjosti, Isto tako dolazi sa sigurnosnim funkcijama kao BSM (Blind Spot Monitoring), zadnjom kamerom i Xenon svjetlima sa AFS tehnologijom. Isto tako i specijalne funkcije kao Active Aero Splitter system, specijalni kočioni sistem, DNA Pro sa Race modom, CDC (Chassis Domain Control) system i Torque Vectoring.
Luxury Pack nudi full-grain kožu za sjedala koja su električno podesiva i grijana, te sa elementima unutrašnjosti od pravog drva, kromom sa vanjske strane bočnih prozora, te 35W Xenon svjetlima sa AFS (Adaptive Frontlight System).
Sports Pack nudi volan sa više gripa, aluminijske umetke u unutrašnjosti, i Xenon svjetla.
Comment
-
-
-
"Alfa Romeo đulija" "Zlatni auto" 2016. godine!
"Đulija", limuzina iz Alfa Romea, najpopularniji je automobil u Srbiji! U 3. izboru za automobil godine, "Zlatni auto", koji se održava u organizaciji magazina "Auto Bild", posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu italijanskog proizvođača koji je, ujedno, pobedio u kategoriji limuzina srednje i više klase.
>>>>
Comment
-
Comment