Skyline GT-R

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Skyline GT-R

    Dok je kruzhio po Nirburgringu, ovde prikazani Infiniti G35 Coupe je privukao pazhnju iz jednog posebnog razloga: u ruho ovog Infinitijevog kupea je, po svemu sudeci, obuchen novi Nissanov Skyline GT-R! Naime, nema boljeg nachina skloniti od ochiju javnosti novitet koji je josh uvek u ravoju od prikazivanja toj istoj javnosti nechega drugog! Tako se u ovom sluchaju odustalo od klasichnog "markiranja" i pokrivanja svetlosnih grupa i slichnih trikova koje automobilski proizvodjachi koriste da svoje novitete ochuvaju stvarno novim sve do njihovog krajnjeg predstavljanja javnosti. Ovde se, u stvari, radi o test-vozilu novog Nissanovog super-automobila, Skyline-a GT-R!

    Glasine kazhu da ce motor V6 imati dva turbo punjacha i proizvoditi 450 KS koje ce na put prenositi sva chetiri tochka. Da bi postigao shto bolje performanse, Nissan se u ovom projektu obratio za pomoc velikom Lotusu.

    Auto na slici je, shto se eksterijera bar tiche, ochigledno napravljen od izmenjene shasije kupea G35 koja je proshirena na vishe mesta a narochito po rubovima krila kako bi se napravilo dovoljno mesta za velike gume. Ochigledna je i razlika u izgledu i velichini prednjeg usisnika za vazduh u odnosu na G35, pa se lako zakljuchuje da je ovoliki usisnik potreban i predvidjen za neshto mnogo jache od motora koji pogoni "standardni" kupe Infinitija. Da se radi o test-primerku mozhe se lako zakljuchiti i po loshe odradjenim spojevima, pre svega zadnjeg branika sa zadnjom svetlosnom grupom. Konachni izgled novog Skyline-a bi trebao da bude blizak koncept vozilu GT-R Proto koji je nedavno predstavljen na par Salona automobila.







    Koncept Nissan GT-R Proto





    WCF
    http://www.bmw.tv
  • RS-6
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2005
    • 581
    • Montenegro-Bar
    • 2x AR I BMW 330XI

    #2
    Izgleda extra.

    http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #3
      Nesvidjau mi se prednja svetla a i v6 koncepcija mi ne uliva neko extremno poverenje...
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        evo prototipa jos malo, puno slika, jos ako razumete francuski...

        malo Photoshopa

        i jos malo Photoshopa

        neki ljudi stvarno imaju vremena da ovakve stvari montiraju... ccc
        .

        Comment

        • Skyline GT-R
          CBC Senator XXL
          • 13.02.2005
          • 806
          • Chicago - My Kind Of Town

          #5
          U Japanu je TOTALNA loodnica povodom izlaska novog Skyline-a.O Ovom autu se pricalo, pisalo i fantaziralo mesecima pre izlaska.



          Novi GT-R nije nikog ostavio ravnodusnim.Ali...interior i motor nisu bili ubaceni, a i citava karoserija je gotova 80-90%, sto znaci da ce biti doradjeno\izmenjeno jos par stinica.
          Covek koji je dizajnirao Infinity G35 (Hiroashi Hasegawa) uradio je i novu liniju krova (na novom Skyline-u) kao i neobicni "C-nosac".Okrugla zadnja svetla su tradicionalna za Skyline-a.Proto GT-R ima svoj jedinstveni "potpis", a to je rigorozan stav o aerodinamici.Na kraju...ovo je ipak ikona koja oslikava "performance".Gume koje je auto "nosio" na show-u su 255/40R-20 Bridgestone - prednje i 285/35R-20 - zadnje.




          Skyline GT-R R34 je predstavljao moderni GT-R cult i ako je proziveden iz sedana (kao i svi prethodni Skyline-ovi).Medjutim, novi model ce biti prvi Skyline koji ce biti "sam za sebe".Takodje, ovo ce biti prvi Skyline koji ce se prodavati u US-u.
          Skyline koji je bio "zvezda" video igara, imao je i strahovite uspehe na trkackim stazama kao i drzanje recorda jedno vreme na Nurburgringu (eto ..opet...taman da se podestimo, posto ima ovde i nevernih Toma ) za production car, tako da je auto postao "sveti gral" za performance-car.




          Inace..o masini se jos nista zasigurno nezna.Tajnovitost u kojoj se radi na novom Skyline-u je TOLIKO velika da je projekat prebacen u posebnu oblast.Cak i nekliko ljudi koji su uljuceni u projekat kaze da se sve drzi strogo od ociju javnosti.Kako kaze Carlos Tavares (sef prozvodnje NIssan-a) samo par ljudi zna pravu kubikazu u konjazu auta."To radimo smao da bi pustili ljude da malo mastaju " kaze Tavares.
          Na pitanje - "Zasto je bilo potrebno oviliko vremena (6 godina) da bi proizveli novi model GTR-a", Tavares kaze :" Zelimo da budemo sigurni da je krajnji prozivod bez greske.Nas cilj je napravimo auto koji ce trajati i biti dostojan nasatvka GT-R price.Kad gledate u extremne performance, vrlo lako mozete da napravite gresku.Tako da smo mi isli koprak po korak.Ne zelimo da obecamo nesto sto nismo u mogucnostio da napravimo.
          Traves takodje otkriva da je cilj - konkurencija Porsche-u 911 Turb-u.

          Na kraju, glasine koje kruze Japanom kazu da ce masina biti V6 3.8L razvijena iz Z350-ice.Nissan-ov prvobitni plan da se koristi V8 masina je otpao zbog velicine i tezine same masine sto je kvarilo dinamicki balans.V6 Bi-Turbo ce prozivoditi 450hp i 370lb-ft of torque.Snaga ce se prenositi na sva cetri tocka sa 7-stepenim manulenim menjacem.Nissan "cilja" na 3.8sec od 0 do 100 i na max speed preko 180mph.
          Jedna od Nissan-ovih "meta" je - vreme (na stazi).Naravno...Nurburgring je jedna od njih.'95 god je R33 probio barijeru od 8 minuta - "Ne ocekujete valjda da budemo gori ovaj put, zar ne" izjavljuje Tavares rekavsi da ce ovaj put vreme biti oko 7minuta, i dodaje "Bicemo medju najboljima.A ako ne, radicemo ponovo".I da bi dokazao koliko se njegov tim zauzima oko celog projekta, pokazao je laptop gde je samo tokom testiranja na Nurburgringu, mereno 240 parametara.
          Kako god, GT-R ce oznaciti pocetak nove trke Japanskih superautomobila.Honda vec priprema njenu V10 masinu za NSX kao i Lexus sa veoma mocnim V10 LF-A Coupe-om.

          Jedna stvar je sigurna.GT-R ce izgledati fenomenalno i bice rival 911 Turbo-u za iste pare kao i Carrera.Jedino se jos uvek vode debate unutar Nissan-a da li ce se novi (Skyline) GT-R prodavati kao Nissan (sto bih imalo smilsa s obzirom na prethodnike) ili kao Infinity-em sto bi opet imalo smilsa s obzirom da ce biti najskuplji NIssan IKAD prodat u US-u.
          Kako god se zvao, jedno je sigurno - ako bude imao potencijal i "dusu" kao prosle generacije, bice vredan pomenute cene od 70.000 $$$.





          P.S. Izvinite zbog slika....casopis je bio u autu pa se malo....sedelo po njemu, a potom je zavrsio u gepeku

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            Sta reci se Japanske majstorije =]

            Comment

            • DC2R
              CBC Senator XXL
              • 06.12.2005
              • 334
              • Perth Australia

              #7
              Sve u svemu mislim da ce auto biti ludnica

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • nikolans78
                  CBC Senator
                  • 16.03.2006
                  • 277
                  • Vankuver, Kanada

                  #9
                  na onom zardjalom prednji tocak ima 5 srafova, a zadnji 4

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    Pa to je special edition, zato je tako.
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment


                    • #11
                      Auto je premoćan...sve je pet...jedino me maloooo smetaju prdnja svijetla...trebali su nastavit tradiciju i iz na horizontalna..tj. slična onima prije... ova mi nisu toliko "opasna"
                      Al auto je super... i naravno nece bit u prodaji u Europi.

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #12
                        Slazem se za farove.I meni su najmocniji oni "namrgodjeni" sa R34-orke.

                        A za Evropu neznam?Zar nerekose da ce se prodavati sirom sveta?

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #13
                          Umesto da se casopis urami, on cami u gepeku...
                          Bice to opak auto...intresuje me ovaj menjac - ako bude imao 7 manuelnih prenosa, onda ce morati biti sekvencijalan + da ima paddle shift-ere. Bas me interesuje kolika ce biti brzina menjanja...

                          Comment

                          • Skyline GT-R
                            CBC Senator XXL
                            • 13.02.2005
                            • 806
                            • Chicago - My Kind Of Town

                            #14
                            Skyline GT-R!

                            NISSAN? Ultra-high-tech, brutalno brz i "besno" vozacki nastrojen Nissan.
                            Dok god nije glavni u japanskim igrackim simulacijama, vecina Amerikanaca ce pozdraviti GT-R kao auto koji dolazi pravo iz "nepoznatog".
                            2008. Nissan GT-R ce na "kucnom frontu" morati da zadrzi cast i ovekoveci tradiciju.Uopsteno, potrebne su inovacije i udarac za odrzavanje slave medju super-mocnom elitom.



                            A ovaj dizajn ce uraditi bas to.Dizajn je obelodanjen od strane Carlos Ghosn-a kao GT-R proto, prosle jeseni na Tokyo show-u, mada je oficijalni sajt jos uvek prazan.Sest meseci je negiran foto, a jos uvek niko u kompaniji nece da se izjasni cak i sa neodredjenim tehnickim specifikacijama.Kazu da su ostavili inzenjere da rade njihov voodoo u miru, i jos vrlo malo ce biti receno oficijalno do sledeceg Tokyo show-a 2007.
                            Ali, ima puno toga u sta mozemo da budemo sigurni, jer vec sada tesko maskiran prototip "drma" oko Nemacke omiljene staze Nurburgring, najproblematicnije\najteze staze igde.Post recorda na Nurburgringu je znacilo Nissan-ovim inzenjerima vise nego bilo koja brojka od 0 do 100 ili max speed.
                            Za poslednje tri generacije GTR-a, snaga je bila obezbedjena neunistivim 2.6l twin turbo motorom, koji je navodno prozivodio 280hp (realno nesto vise).Iz Nissan-a kazu da je ta masina sada istorija i da ce prostor izpod haube popunjavati masine u V rasporedu.Kazu - V6 sa trkaci orijentisanim stavom uz pomoc Engleskih inzenjera iz Coswortha.To bi bila prava "elektrana" idealna za extreman karakter auta.




                            Potvrdjeno je da ce auto nositi felge od 20 incha koje je imao na auto show-u.A to je upravo znak da ce trebati velika snaga da se prenese na podlogu.Pa, o kojim brojkama pricamo?Niko iz Nissan-a nije ni pokusao da demantuje bilo kog novinara koji se izjasnio za 400hp.Ghosn je cak reko da ce to biti i vise.Auto je veci od Corvette, ima mesta za dve manje osobe pozadi i verovatno ce biti izmedju 1600 i 1700kg ali sa ostrom torque krivinom i 4WD sistemom, ubrzanje nece biti problem.
                            Nissan-ov sef dizajna-a, Shiro Nakamura insistira da GT-R nece pratiti ostale."Nema razloga da izgleda kao brz auto" kaze Nakamura, i dodaje "Snaga GT-R je u njegovom duhu.On poseduje sustinsku snagu i to nam daje jedinstvenu poziciju izmedju Porsche-a, Lamba i Ferrari-a..Dizajn dolazi iz istorije, jer Skyline model nije startovao kao cistokrvni trkacki auto.On jednostavno izaziva na dvoboj Evropske i Americke sportske Automobile.Ustvari, poruka novog GTR-a je - IZAZOV!"




                            Nego kako nego izazov.Pogledajte samo taj misicavi oblik, te beskompromisne crte.Ovaj oblik je ustvari druga generacija novog GTR-a.Prva je bila "previse fina" kaze Nakamura."Mislil smo da je 2001 concept snazan u to vreme, ali sada mislim da je bilo previse glatko.Novi GT-R nije toliko lep.On ustvari pokazuje svoju mehanicku snagu, kao robot".On jos dodaje da je ono sto vidimo manje -vise ono sto ce se pojaviti na putevima 2008."Prednji kraj ce se malo promeniti i dobiti malo realisticniji oblik.Ne mozete bas tako koristiti carbon fiber na fabrickom autu, ali strana, tockovi, sofersajbna, celi zadnji deo i proporcije se nece menjati.Nema varanja ovde.Body design je napravljen da se uklopi u finalni mehanicki sklop.Necete biti razocarani"
                            Kao sto znate, cockpit-a nema jos uvek.Ali iz Nissan-a nas uveravaju da ce se fokusirati kao i na spoljni dizajn.Funkcijonalnost ce imati prioritet nad "ukrasima" a polozaj vozaca i olaksavanje delova nad luksuznoscu.U proslom modelu je postojao i impozantan driver-info sistem, mogucnost downoad-ovanja staza, mnostvo parametara o celoj masini, merenje G-sile....Takve stvari ce se pojaviti i u novom modelu.


                            Cuvanje vere u GT-R motorsport istoriju je mnogo vise nego pitanje spoljnog dizajna ili unutrasnjih igracaka.U Japanu GT-R zahvata grupu fanatika koji zive za extremnom voznjom.Kako kazu - Kupi GT-R u Japanu i uso si u legendu.

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Uhvacen na delu




                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X