Sramota je kako je novi GTR popišao Evro-Američku "konkurenciju" po pitanju performansi. Još jedan dokaz koja je zemlja svetski lider u konstrukciji sportskih automobila.
I onda neko dođe sa Veyronom i oduva sve igračke i dokaže, koji je proizvođač svetski lider u konstrukciji sportskih automobila: VW... bua Oni su se popišali po zdravom razumu i svima nama koji ih ne volimo.
Skyline je fenomenalan value for money i bolji je od direktne konkurencije, ali da bi bio svetski lider ipak treba mnooooooooooooooogo više. Nemojmo se baš toliko zaletati.
Carerra GT, Enzo, SLR McLaren su još uvek daleko od bilo čega što može doći iz Japana.
edit: Sport Auto je sa GT-Rom postigao na Nirburgringu vreme od 7:50, (što je isto kao i M3 CSL). Od toga je moguće malo brže, ali ne baš 12 sekundi kao što tvrdi fabrika.
I onda neko dođe sa Veyronom i oduva sve igračke i dokaže, koji je proizvođač svetski lider u konstrukciji sportskih automobila: VW... bua Oni su se popišali po zdravom razumu i svima nama koji ih ne volimo.
Skyline je fenomenalan value for money i bolji je od direktne konkurencije, ali da bi bio svetski lider ipak treba mnooooooooooooooogo više. Nemojmo se baš toliko zaletati.
Carerra GT, Enzo, SLR McLaren su još uvek daleko od bilo čega što može doći iz Japana.
edit: Sport Auto je sa GT-Rom postigao na Nirburgringu vreme od 7:50, (što je isto kao i M3 CSL). Od toga je moguće malo brže, ali ne baš 12 sekundi kao što tvrdi fabrika.
http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg evo ti pa vidi sam Reći da novi GTR ima performanse ko CSL je elementarno neznanje i glupost skoro pa jednaka kao to da je Veyron sportski auto (promašio si klase). Ima novi BM ili BMI gde se lepo vide perfromanse GTRa... bio je brži i od Gallarda Superleggere... al naravno, tu su uvek pametnjakovići koji će pričati da su te vožnje i testovi namešteni. Nemci ili italijani sličan program nikada neće napraviti, jer prvi samo pričaju o opremi i dugmićima, a drugi o crvenim koncima na sedištima i volanu. Dok su se oni bavili tim stvarima, japanci su ojačavali šasije i karoserije, pravili bolja vešanja i bolje 4x4 sisteme i ponovo se vratili na tron perfromansi od ukidanja 3200cc i 280ks zakona.
Ajde sad idi i ne blamiraj se više.
Doduše i ranije su na ovom forumu mogu da se čuju pogrešne izjave o onome što mogu Impreze, Supre, GTRovi i NSXovi da urade i problem je što većina ljudi u to veruje jer su tobože Ferrari i Lambordžini najbolji na svetu (ima ih Čak Noris), a BMW isto to samo za manje pare. Sreća pa se više ne uzrujavam oko tuđeg neznanja, ko hoće nešto da nauči od mene, eto mu, ko neće, ima druge načine...
@ Bane® - brate, mogu da pricaju sta hoce, sa skidanjem blokada u japanu, evropa je ugasila
tako je bilo krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih kad su te blokade i uvedene
japanci su se, cak i sa njima, jako dobro drzali sa evropskim automobilima do dan danas
medjutim, posto je evropa bez limita ipak otisla daleeeko bilo je neophodno ukinuti sve te restrikcije
to vreme je doslo, zveri su pustene i sad mozemo lepo sesti i gledati kako vrse egzekuciju nad svacim sto im se nadje na putu
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
i ja isto kazem kako porediti jedan auto koji ce kostati max 100000, sa onim koji kosta milion, japanska skalamerija
ovde je to prvi uradio (poredjenje)bojan...niko od nas to nije uradio pre njega..i porediti Veyrona sa "japanskim skalamerijama" i ne mozemo...
Veyron je iznad svih klasa..da je pored onolike tehnike napucanoj u njega nije to uspeo bilo bi jednom recju sramota...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Ima novi BM ili BMI gde se lepo vide perfromanse GTRa... bio je brži i od Gallarda Superleggere... al naravno, tu su uvek pametnjakovići koji će pričati da su te vožnje i testovi namešteni.
Jesu, namešteni su. Svako imalo objektivan gleda BM iz čiste zabave, a ne da donosi zaključke iz toga. Bez obzira koliko je napredna tehnologija 4WD sistema i kruta karoserija, težina od 1.750kg igra odlučujuću ulogu. Protiv zakona fizike se ne može (izuzev u slučaju Veyrona )
Takođe, fabrički podatak za GT-R od 7:38 je pod velikom sumnjom. Sport auto nije mogao da postigne to vreme, već 7:50. Priče fabrike da će Spec-V da dostigne Carreru GT su tek smešne.
Ja sam objektivno napisao da je GT-R bolji od direktne konkurencije, ali generalno imam problem sa ljudima koji kada je nešto dobro ili bolje od nečega, paušalno to uzdižu do najboljeg na svetu.
Evo malo da čuješ kako zvuči V12 na 10.000 obrtaja (atmosferac 6.2l 860 konja) :
Kad budući NSX TypeR ovo nadmaši, onda ova cela tvoja priča će dobiti smisao i svi ćemo da učimo od tebe. Dotle, Japanci slažemo se caruju u nižim klasama, ali najbolji na svetu su ipak rezervisani za Evropu.
sto znaci da na 5000 obrtaja ima 430 konja, pa i nije neko znanje.
Hebi ga Skyline kosta 100,000 eura, a Enzo 1 000,000 eura.
Pocecu da zvucim kao Horsepower.
sto znaci da na 5000 obrtaja ima 430 konja, pa i nije neko znanje.
Što takođe znači da Honda Civic na 4.000 obrtaja razvija 90 konja i 0,000001 Nm obrtnog momenta. Smešno, 1.4 HDi može bolje...
Hebi ga Skyline kosta 100,000 eura, a Enzo 1 000,000 eura.
Pocecu da zvucim kao Horsepower.
To nije poenta. Bane® je zaljubljeno poput 13-godišnje šiparice rekao da Japanci prave najbolje sportske automobile na svetu. Da je rekao da Japanci prave najbolje sportske automobile na svetu recimo do 100.000 eura, svako bi se morao pa makar i mrzovoljno saglasiti, a ovako da prave najbolje na celom svetu i još omalovažava Ferrari i popišava se po svima ostalima, to je van svake pameti.
Comment