Meni samo nije jasno sta je ovo, kojoj klasi to pripada i cemu sluzi?!
PASSAT (CLS) Coupé
Collapse
X
-
sluzi da te preveze od tacke A do tacke B, opet verujem da pruza i vise od toga.
Pojedinici pocinju da zvuce kao pokvrene ploce, pisajuci protiv nemaca, a drugi dzajuci ih u nebesa.
sve u svemu dosadi kad stalno pisete jedno te isto.
Comment
-
-
pripada klasi automobila koji imaju četvoro vrata a izgledaju kao kupe (mercedes cls, još par njih u najavi porsche panamera, aston martin rapide) i služi da se ljudi prevezu sa tačke A na tačku B.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
U celoj ovoj stvari meni je bar manje bitno da li je i u kojoj meri ovaj Passat "wannabe" CLS modela. Toliko se vishe eksperimentishe i izmishljaju tople vode u auto-industriji, a opet se toliko "bezobrazno" kopiraju tudje ideje da me nastanak nijedne nove "sorte" automobila vishe ne iznenadjuje.A coupé (from the French verb couper, to cut) or coupe is a car body style, the precise definition of which varies from manufacturer to manufacturer, and over time. Coupés are often sporty variants of sedan (or saloon—see American and British English spelling differences) body styles, reduced from 4 doors to 2, with a close-coupled interior offering either two seats or 2+2 seating (space for two passengers up front and for two occasional passengers in the rear).
Medjutim, ono shto ne mogu da razumem je to kako im uopshte pada na pamet da OVAKAV jedan automobobil nazovu coupe-om, kad je forma jednog coupe automobila sasvim jasna i uostalom definisana gornjim citatom?
Nazvati jedan (bilo koji) auto od pet "i kusur" metara duzhine i dve "i kusur" tone tezhine coupe-om je nishta drugo do "ubijanje" najlepshe i najprestizhnije klase od svih u istoriji automobilizma.
Coupe sa chetvora vrata?!? WTF
Shto nisu jednostavno "izmislili" neku novu klasu, umesto da "trpaju" te vagone tamo gde im mesto nije?
BTW. Ne mislim ovde samo na ovaj "coupe" Passat, nego na sve one modele i njihove proizodjache koji skrnave "svetinju" coupe-a, znachi pochevshi od Merca CLS, BMW-a CS Concept pa sad i ovog... Mislim da Panamera i Rapide i nisu "svrstavani" od njihovih proizvodjacha u "coupe" klasu, ali ako greshim onda su oni josh i "najgori od sve dece" tim pre shto imaju bogatu i uspeshnu istoriju proizvodnje pravih coupe automobila.
Strashno...
Comment
-
-
Pet metara i dve tone su i Mercedes CL i Bentley Continental GT. Da li oni predstavljaju ubijanje najlepše i najprestižnije klase od svih u istoriji automobilizma?Originally posted by overspeedNazvati jedan (bilo koji) auto od pet "i kusur" metara duzhine i dve "i kusur" tone tezhine coupe-om je nishta drugo do "ubijanje" najlepshe i najprestizhnije klase od svih u istoriji automobilizma.
U principu, CLS i slični modeli koji će ga slediti su osmišljeni za ljude, koji vole liniju kupea, ali često voze nekoga pozadi, pa su im kupei nepraktični. Mazda je to lepo rešila, dok će ostali poći za konvencionalnijim rešenjem zadnjih vrata. Nema potrebe za tolikim naricanjem i oplakivanjem mračne automobilske sadašnjosti i budućnosti
Comment
-
-
To je kao i sa SUV-ovima, postoje mali i veliki...
A u pitanju je diferenciranje i naravno pristup i najsitnijoj potrebi kupca...
Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
boyane, i Merc koji si pomenuo i Benley su coupe-i u dushi, i konstrukcijom i po definiciji. Ja samo kazhem da se jedan automobil sa 4 vrata, 2500 kg i 5+ metara ne bi trebao trpati u klasu coupe-a.
Shta je sledece?
Comment
-
-
Jel to ono dzajo dzajka?Originally posted by CLDsluzi da te preveze od tacke A do tacke B, opet verujem da pruza i vise od toga.
Pojedinici pocinju da zvuce kao pokvrene ploce, pisajuci protiv nemaca, a drugi dzajuci ih u nebesa.
sve u svemu dosadi kad stalno pisete jedno te isto.
Comment
-
-
Comment