"the Accord should be decent to drive, too - the Honda engineers used the 3-Series as a handling benchmark and gave the Accord double wishbone front suspension with a multilink setup at the rear. Wider and with a lower centre of gravity than the outgoing model, the new Accord looks set to match the Mondeo on the road."
Ovakav set-up ima i Peugeot 407 i rezultati su sjajni. Odlično prijanja uz podlogu, u situacijama gde drugi automobili podupravljaju 407 je i dalje neutralan. Mnogi kažu da je bolji od Mondea. Samo problem je što je 407 pretežak, a i motorizacija mu nije neka, pa je zato najsporiji u klasi. Jedino sa motorom od 3.000 kubika može tek jedva ispod 10 sekundi do 100 km/h.
Honda će biti dosta lakša, pa se samim tim može očekivati da bude izvanredna u vožnji. Onaj sedan na slici je sigurno 2.0 sa 16'' felnama, dok ova verzija sa 2.4l i 200 konja će imati 17'', pa će izgledati bolje.
Dizajn spoljašnjosti je evolucija i dobro je što nisu ništa značajnije menjali, jer nije bilo potrebe. Unutrašnjost je bolja, samo mi se ne sviđa što je posle Volvoa i Honda iskopirala Mercedes sa onim ekranom u brzinomeru. To otežava očitavanje brzine sa onako kratkom, prepolovljenom kazaljkom.
Comment