Konacno slike novog Accorda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timothy Leary
    CBC Senator XXL
    • 23.04.2006
    • 439
    • Beograd

    Konacno slike novog Accorda








    Ocekivano mala razlika u odnosu na prosli model, ko bi jos menjao konja koji se onako prodaje
  • V-Tec
    CBC Senator XXL
    • 30.06.2006
    • 1615
    • Beograd
    • '89 Civic d16a6

    #2
    Lep je!

    Jel se zna mozda koji ce motori da se ugradjuju?Bilo bi dobro da bude npr. Type S(ili R ) - 2.4 220ks...
    shuto-expressway.com

    Comment


    • #3
      Ne svidja mi se, majku mu, kad ce dimenzionisati tockove kako treba..Kao da ima copave, do 80 km/h..

      Super za mene, taman dok dodje vreme, vozicu lepsi model od poslednje generacije..

      Debeo mi je nekako, ali je ipak lepsi od USA verzije, koja je ruzna kao lopov..

      Comment

      • BGILLEGAL
        CBC Senator XXL
        • 22.05.2006
        • 653
        • Beograd

        #4
        Pa ti kupi 19" ako ti se prohte... niko ne brani.... ipak nije to ultra sportski auto da ima malu karoseriju a ogromne tockove...??

        Comment

        • MUDRi
          CBC Veteran
          • 28.06.2006
          • 114
          • Arandjelovac
          • 106 RALLYE

          #5
          Evo jos koja fotka.

          Power is nothing without control....

          Comment

          • buldozer
            CBC Veteran
            • 24.03.2006
            • 151
            • Beograd

            #6
            Odlican! Lepsi mi je i moderniji od starog, pogotovo mi je karavan verzija korak napred.

            Comment

            • skyline
              CBC Senator XXL
              • 31.07.2007
              • 3149
              • Cacak

              #7
              premali tockovi i preveliki grill

              ostalo sasvim fino, mada verujem da uzivo izgleda 8x bolje

              a ovo, sto i pored velikih tockova ostaje ovoliko mesta, mi budi nadu da ce biti neka varijanta sa nekim fabrickim devetnaesticama i puuuno snage na osovini
              Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

              Comment


              • #8
                Enterijer je vrhunski, jako mi se svidja, a ocigledno je slika sedana neka Comfort verzija, pocetna...

                Karavan izgleda super, sad ima malo vece tockove, bolje je, ali definitivno, zelim nesto sa znakom ...

                Kad bi napravili nesto kao Mazda 6 MPS, joj, recimo neka ubace neki motor sa 260-280 konja u vrh ponude, mislim da bi mogli da nasviraju 2.4 fabricki..

                Ako ne, ubacice 3.0 V6...Ako uopste planiraju..

                Comment

                • Timothy Leary
                  CBC Senator XXL
                  • 23.04.2006
                  • 439
                  • Beograd

                  #9
                  u prvom trenutku nece ponuditi nista novo od motora, tj lazem, svi su dovedeni na euro v normu i malo preradjeni. Dizel sad isporucuje 150ks a 2.4 200ks...sta ce biti kasnije, videcemo.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Dobro je, mnogo bolje izgleda nego prethodni model. Bas me interesuje da li su promenili nesto u vesanju... Tockovi nisu mali i verovatno da ima nesto u tome sto Honda nece da stavlja predimenzionisane tockove na svoja kola...

                    edit

                    I evo vidim da jesu promenili vesanje i set up (hvala Bogu)

                    "the Accord should be decent to drive, too - the Honda engineers used the 3-Series as a handling benchmark and gave the Accord double wishbone front suspension with a multilink setup at the rear. Wider and with a lower centre of gravity than the outgoing model, the new Accord looks set to match the Mondeo on the road."

                    Takodje se hvale sa Motion Adaptive ESP, koji ne bi trebalo mnogo da se "mesa vozacu u posao"...

                    Comment

                    • Timothy Leary
                      CBC Senator XXL
                      • 23.04.2006
                      • 439
                      • Beograd

                      #11
                      napred dupla trouglasta nazad multilink, i amorti sa varijabilnim rate-om

                      Comment

                      • V-Tec
                        CBC Senator XXL
                        • 30.06.2006
                        • 1615
                        • Beograd
                        • '89 Civic d16a6

                        #12
                        the Honda engineers used the 3-Series as a handling benchmark
                        Sta ovo tacno znaci?
                        shuto-expressway.com

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #13
                          Ovo sam preuzeo sa Top Gear-a, ali i najboljima se desava da pogrese. Posto sam jos malo "istrazivao" video sam da su u stvari hteli da kazu da su s novim modelom hteli da dostignu 3-ku u svakom smislu, a ne samo u lezanju. To i nije cudno posto je 3-ka godinama vazi za etalon u toj klasi prema kojoj se ostali odredjuju. Meni licno vise nije, ali je ostalo to uvrezeno misljenje...

                          Comment

                          • AreOut
                            CBC Senator XXL
                            • 22.07.2006
                            • 590
                            • Zabjelo

                            #14
                            Originally posted by TRIO_driver
                            Ne svidja mi se, majku mu, kad ce dimenzionisati tockove kako treba..Kao da ima copave, do 80 km/h..
                            Skoro sva nova vozila su takva, da mu stave 19ce to bi izgledalo kao na mom Accordu 15ce

                            NSX je inace fabricki imao 15 naprijed 16 pozadi.
                            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                            Comment


                            • #15
                              Slazem se, pojacaju liniju boka, radi dobijanja utiska masivnosti, sigurnosti i slicno, a ostavljaju neproporcionalno male felne, ali sreca, postoji aftermarket ponuda..

                              Comment

                              Working...
                              X