2008 Cadillac CTS-V – zvaničnih 556KS!
Cadillac je pre izvesnog vremena predstavio svoj najsnažniji model, ali su izostale tehničke karakteristike. Umesto toga je bio ponuđen video snimak na kome febrički test vozač postavlja rekordno vreme za sportske luksuzne limuzine na Nurburgring stazi.
Cadillac je sada objavio i konkretne brojke za ovaj model i one su, u najmanju ruku, impresivne. Pogotovu što takve brojke i performanse stižu od američkog proizvođača automobila.
Novi CTS-V poseduje LSA V8 motor radne zapremine 6,2 litrak koji uz pomoć kompresora razvija 556KS pri 6100 obrtaja i 747 Nm pri 3800 obrtaja. Monstruozna snaga obezbeđuje da ovaj automobil može da ubrza od 0 do 100 kmč za 3,9 sekundi, dok će ¼ milje preći za 12 sekundi sa izlaznom brzinom od oko 190kmč. Veoma ozbiljan konkurent za sve nemačke modele iz ove klase automobila.
Pored ogromne snage, CTS-V nudi i veoma širok dijapazon tehnoloških i dizanerskih unapređenja, kao što su: kompjuterski upravljano magnetno ogibljenje (Magnetic Ride Control) i novi automatski menjač sa komandama na volanu. Zadnja, pogonska, osovina ima šper zatvarač diferencijala napravljen od livenog gvožđa čime je postignuta izuzetna čvrstina i robusnost ovog sistema, a prisustvo ovakvog sistema pozitivno utiče na sportske performanse i upravljivost vozila.
Cadillac je, sa ovim modelom zabeležio vreme na legendarnoj stazi Nordschleife od 7:59.32.
http://www.youtube.com/watch?v=Ky8ZiO6ebn0[/url]
Cadillac je pre izvesnog vremena predstavio svoj najsnažniji model, ali su izostale tehničke karakteristike. Umesto toga je bio ponuđen video snimak na kome febrički test vozač postavlja rekordno vreme za sportske luksuzne limuzine na Nurburgring stazi.
Cadillac je sada objavio i konkretne brojke za ovaj model i one su, u najmanju ruku, impresivne. Pogotovu što takve brojke i performanse stižu od američkog proizvođača automobila.
Novi CTS-V poseduje LSA V8 motor radne zapremine 6,2 litrak koji uz pomoć kompresora razvija 556KS pri 6100 obrtaja i 747 Nm pri 3800 obrtaja. Monstruozna snaga obezbeđuje da ovaj automobil može da ubrza od 0 do 100 kmč za 3,9 sekundi, dok će ¼ milje preći za 12 sekundi sa izlaznom brzinom od oko 190kmč. Veoma ozbiljan konkurent za sve nemačke modele iz ove klase automobila.
Pored ogromne snage, CTS-V nudi i veoma širok dijapazon tehnoloških i dizanerskih unapređenja, kao što su: kompjuterski upravljano magnetno ogibljenje (Magnetic Ride Control) i novi automatski menjač sa komandama na volanu. Zadnja, pogonska, osovina ima šper zatvarač diferencijala napravljen od livenog gvožđa čime je postignuta izuzetna čvrstina i robusnost ovog sistema, a prisustvo ovakvog sistema pozitivno utiče na sportske performanse i upravljivost vozila.
Cadillac je, sa ovim modelom zabeležio vreme na legendarnoj stazi Nordschleife od 7:59.32.
http://www.youtube.com/watch?v=Ky8ZiO6ebn0[/url]

Comment