2008 Cadillac CTS-V – zvaničnih 556KS!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    2008 Cadillac CTS-V – zvaničnih 556KS!

    2008 Cadillac CTS-V – zvaničnih 556KS!

    Cadillac je pre izvesnog vremena predstavio svoj najsnažniji model, ali su izostale tehničke karakteristike. Umesto toga je bio ponuđen video snimak na kome febrički test vozač postavlja rekordno vreme za sportske luksuzne limuzine na Nurburgring stazi.
    Cadillac je sada objavio i konkretne brojke za ovaj model i one su, u najmanju ruku, impresivne. Pogotovu što takve brojke i performanse stižu od američkog proizvođača automobila.
    Novi CTS-V poseduje LSA V8 motor radne zapremine 6,2 litrak koji uz pomoć kompresora razvija 556KS pri 6100 obrtaja i 747 Nm pri 3800 obrtaja. Monstruozna snaga obezbeđuje da ovaj automobil može da ubrza od 0 do 100 kmč za 3,9 sekundi, dok će ¼ milje preći za 12 sekundi sa izlaznom brzinom od oko 190kmč. Veoma ozbiljan konkurent za sve nemačke modele iz ove klase automobila.
    Pored ogromne snage, CTS-V nudi i veoma širok dijapazon tehnoloških i dizanerskih unapređenja, kao što su: kompjuterski upravljano magnetno ogibljenje (Magnetic Ride Control) i novi automatski menjač sa komandama na volanu. Zadnja, pogonska, osovina ima šper zatvarač diferencijala napravljen od livenog gvožđa čime je postignuta izuzetna čvrstina i robusnost ovog sistema, a prisustvo ovakvog sistema pozitivno utiče na sportske performanse i upravljivost vozila.
    Cadillac je, sa ovim modelom zabeležio vreme na legendarnoj stazi Nordschleife od 7:59.32.


    http://www.youtube.com/watch?v=Ky8ZiO6ebn0[/url]

    NORTH SIDE BOYZ

  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    #2
    Extra auto, jedan od retkih novih automobila koji mi se dopada.

    Comment

    • Semi
      CBC Veteran
      • 04.03.2008
      • 192
      • Smederevo

      #3
      Bas je lep...

      Comment

      • Meda
        CBC Senator XXL
        • 01.09.2006
        • 415
        • Vračar

        #4
        Sad ce ovi u Mercedesu da polude, stavice 600 konja u novu E klasu

        Samo nek se oni razbacuju, animiraju nas smrtnike . . .
        What is the sound of shit happening?

        Comment

        • Corsa
          CBC Senator XXL
          • 22.09.2005
          • 450
          • Beograd

          #5
          Dobra masina, ali mi se ne svidja izgled.Previse ostrih linija za moj ukus...

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... s-v#392403

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              #7
              danas je objavljena cena '09 CTS-V-a... za tacno 59,995 $ ( u americi ) se dobija 556 ks, 3.9 sekundi do 100 km/h i zvanje najboljeg i najbrzeg sedana na svetu ( 7:59.32 na Ringu )....

              najblizi konkurent BMW M5 ima 50 ks manje i kosta 25 000 $ vise ( u americi ) i zaostaje u performansama...

              kada CTS-V dodje u evropu ( pocetkom decembra ) a ocekuje se cena od oko 70-80 000 dok je M5 ovde preko 100 k ( kod nas je 100 730 evra )...


              ovako izgleda:




              a ovo je oficijelni sajt za vise informacija :


              Learn how your Cadillac Autosense Liftgate lets you open your liftgate by approaching the rear of your Cadillac vehicle with your key fob in your pocket or bag.

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                North Side Boyz je auto predstavio sasvim dobro i dovoljno, naveo shta treba, ostavio sliku, i gotovo. Ali ne, po "starom, dobrom obichaju" mora da se uplete i bmw u SVAKU ovakvu temu, tako da toliki nivo frustracije stvarno ne razumem, ali nazhalost MORAM da iskomentarishem, tachnije samo da zatrazhim pojashnjenje i par odgovora od inicijatora ovakve diskusije.

                Da je CTSV najbrzhi na ringu jeste, zajedno sa SRT10 i Vette-om. Otprilike su josh oni tamo i ostali i na onim kilometarskim pravcima uporno dokazuju neshta, uglavnom sami sebi.

                Ali je problem shta se deshava kad te automobile izvedesh i van te i takve staze, u realan svet gde sutra treba da se voze, na puteve i sa ponekim zavojem i krivinom.

                Kazhesh M5 zaostaje po performansama? Nisam znao da se pod performansama samo i jedino podrazumevaju maximalna moguca ubrzanja na shto je moguce duzhem pravcu, a kad dodjemo do krivine tu je katapult... Jer, taj isti CTS-v je na jednoj stazi iz realnog zhivota, kakva mnogo vishe odgovara stvarnom svetu od tog ringa, ostvario ovo vreme:




                - a taj M5 koji "zaostaje po performansama" je ostvario ovo vreme:




                Jeste dodushe CTSV ono vreme ostvario na vlazhnoj stazi, ali zato ima 1200 kubika i 50 konja vishe, usput i superchardzer u poredjenju sa atmosferskim motorom M5-ice, tako da se pitam kako to tako "zaostali" auto izvezao svih 7 i kusur sekundi brzhi krug?

                Dalje, CTSv po navodima razvija maksimalnu brzinu od 191 mph, shto je naravno brzhe od M5, ali zato shto M5 ima blokadu na 155 mph Uklanjanjem elektronskog limitera M5 ide do 204 mph, shto je tesirano u TopGear i shto je Jeremy javno izjavio u svojoj emisiji.

                E sad, samo te pitam da mi pojasnish kako to M5 "zaostaje u performansama", i da mi prokomentarishesh gde su se "izgubili" tih 50 konja i 200+ Nm vishka snage koje CTSV ima u poredjenju sa M5 obzirom na ove rezultate? Naravno da u potezanju na dovoljno dugom pravcu razlika u snazi dolazi do izrazhaja, ali zar je po tebi jedino to od ukupnih performansi bitno i dovoljno da donosish generalan zakljuchak? M5 je brzhi na kruzhnoj stazi, razvija vecu maksimalnu brzinu a ipak kazhesh da "zaostaje" sa performansama?! Dakle, samo ako mozhe pojashnjenje, mislim da ce mnoge ovo interesovati.

                E da, chitam CTSV quartermile preveze za 12 sec, shto je OK rezultat, za pohvalu. Ali kako onda M5 mozhe biti "zaostao" po perfromansama ako ostvaruje:



                - i to btw. iz manjeg motora, i to atmosferca Zaostao, OK...

                Mislim, kad se vec prave ovakva poredjenja neka budu i obrazlozhena i potkrepljena nekom chinjenicom, ne samo lepim zheljama. Ne komentarishem dakle ovaj auto, trazhim samo pojashnjenja i argumente od tebe za takvo mishljenje. Valjda se niko nece uvrediti ako sam sebi dao toliko slobode.

                PS. Ne nameravam da ulazim u nikakvu polemiku ni sa kim, ako ne bude nekog smislenog odgovora nece ubrzo biti ni ovog mog posta ovde. Chim usledi neki odgovor koji ce verujem biti interesantan i drugima koliko i meni, opet cu ovaj moj post lichno da izbrishem i da vas zauvek ostavim na miru na tom Nurburgringu...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #9
                  Cim si ovo brzopleto napisao bez ikakvog povoda, imas itekako zelju da ulazis u polemiku.

                  Brzopleto is napisao jer nisi proverio o kom CTS-V je rec... Auto o kome pricas ima 107ks MANJE od M5 i to ne na vlaznoj stazi nego na "soaking wet" uslovima za voznju tako da je svaka usporedba smesna. Vazilo bi obratno, naravno...
                  Za znatizeljne test voznju Top Gear-a pogledajte ovde u celini... Na zalost nisam nasao link na Youtube za ceo test koji je vrlo afirmativan za CTS-V.

                  [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qV6kSx4mzyo[/youtube]

                  A ovde pominjani JC je o novom CTS-V rekao ovo:

                  http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 920262.ece

                  Mogao bih da napisem "carsav" o tvom postu, ali ti ces da napises neki tebi smislen odgovor koji funkcionise besprekorno u tvom sistemu vrednosti i onda "hrabro" zakljucati temu.

                  Ako neki iznervirani clan foruma treba da izbroji do 10 pre nego sto krene da lupa po tastaturi, moderator bi trebalo da izbroji do 100.

                  Comment

                  • Pro_Touring_Mopar
                    CBC Senator XXL
                    • 13.11.2007
                    • 684
                    • Sabac

                    #10
                    @Over: Jes' ti svestan da si promasio automobil? Ovde se govori o 2008. verziji sa 6.2L supercharged motorom i 556 konja. To sto ti pominjes je stara verzija od 5.7L. Medjutim, koliko vidim i ona je bila sasvim sposobna da razvali novi M5...

                    Aj' LOCK.
                    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                    Comment

                    • jevtic
                      CBC Senator XXL
                      • 26.11.2006
                      • 729
                      • beograd

                      #11
                      zašto lock?



                      nego da se vratimo na temu.

                      Nordschleife ima preko 140 krivina. tako da reći da je CTS-v brz samo na pravcu je malo glupo. pogotvu zato što na ovoj stazi nema toliko dugačkih pravaca da bi se napravila tolika razlika. zato samo jedan citat od JC

                      And now you are expecting the “but”. But there isn’t one. Maybe the steering is a bit too light, but other than this it handles beautifully when you have the Ferrari-style magnetic dampers in “sport”, and rides soothingly when you switch the knob to “comfort”. This is unusual for an American car, which usually can do neither thing properly.

                      a pročitajte u celini text što je starac dao link da vidite koliko je ovo zapravo dobar auto.


                      inače posle ZR-1 i ovog auta amerikanci prave sve bolje i bolje automobile po pristupačnoj ceni. ako ikad budem kupovao sportsku linuzinu mislim da će ovaj auto ući u uži izbor.[/i]
                      ex - fabia 1.9 tdi
                      golf 2.0 tfsi

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #12
                        @ Over

                        Nisam imao nikakvu nameru da provociram, ja to ne radim ( bar ne radim vise ) a moj post je skroz pristojan. BMW je spomenut jer ga u svim textovima o CTS-V i spominju kao najblizu konkurenciju pa sam ga i ja uzeo kao reper ( po ceni i performansama ), cisto da bi ljudi bolje skontali o cemu se radi i to je to... sto tice tvog posta ( i dijagnoze ), necu komentarisati nista...




                        @ jevtic

                        ne samo da je CTS-V na prvom mestu na mojoj rang listi, kapiram da ce i polovni biti jako pristupacni. Cak i kad se nakarikaju sve dazbine...

                        Comment

                        • MOSLER
                          CBC Senator XXL
                          • 27.05.2005
                          • 1064
                          • Niš

                          #13
                          Pa ne znam koliko ce bas biti povoljan, cena u USA je oko 60.000$ a u Evropi se pominje cifra od oko 80.000 evra sto uopste nije malo, razlika je preterana

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            #14
                            60 k $ i 80 k e nikako nije isto ali u odnosu na cene slicnih evropskih modela u evropi opet je best buy. evropski automobili su strasno jeftini u americi, recimo M5 kojeg smo spominjali je tamo oko 80 000 a ovde preko 100 k evra. uvoz novih kola iz amerike se jako isplati. secam se nekog priloga na nemackoj RTL televiziji pre par godina o uvezenim americkim Phaetonima koju su bili daleko jeftiniji nego oni kod VW dilera...


                            sto se tice CTS-V, evo video obaranja rekorda:
                            auto je bio potpuno stock i na stock gumama


                            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c-GH9KYv4HQ[/youtube]


                            a ovo je oficijelni video


                            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aEXbAnQtIbk[/youtube]




                            e sad, CTS Coupe je vec predstavljen kao kocept a oficijelna premijera se ocekuje na leto '09 a i on ce postojati u V verziji, dakle CTS - V Coupe... licno, mozda i lepsi od sedana...



                            Comment

                            • HEMI 426
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2005
                              • 1833
                              • Novi Sad -United States of Liman

                              #15
                              iako jos nema pravih testova CTS V, Road and Track je objavio uporednu voznju izmedju 6 speed CTS V i M5 sa SMG-om, na nekoj novoj stazi. R&T je mozda najevro/japanskiji od svih americkih casopisa koje sam citao a kompletno us autonovinarstvo je daleko od germanskih "Uber Alles" proseravanja, i blize engleskom objektivnijem stilu pisanja i ocenjivanja automobila. Pravi testovi se mogu ocekivati za mesec-dva


                              http://www.roadandtrack.com/article.asp ... le_id=6963

                              Comment

                              Working...
                              X