Originally posted by overspeed
Prokomentarisacu josh ovaj put samo par postova, inache mi ne pada na pamet da bilo shta dalje polemishem sa pojedinima poshto sam od njih umesto smislenog odgovora dobio "objashnjenje" da to shto M5 ima vecu maksimalnu brzinu od CTSV nema veze jer to vishe nije stock M5 ako ima uklonjen elektronski limiter max. brzine.
Kakvi argumenti takvo i pojashnjenje, tako da, u tom smeru vishe necu troshiti vreme...
@ starche, poshto ti na forumu uvek zauzimash stav tako da idesh linijom manjeg otpora jasan mi je ton tvojih postova u ovoj temi, ali sam od tebe ochekivao neshta shto ce imati bar neke veze sa temom a ne da mi delish savete u vezi zdravlja i analizirash kad, kako, i zashto sam postovao. Ako nemash shta da kazhesh vezano za temu, ne morash ni u dva posta da izigravash fizioterapeuta i analitichara tek da napishesh neshto. Ne znam otkud si se ti osetio u svemu ovome prozvanim i tako zhustro reagujesh, tako da ako je iko raspolozhen za prepucavanje to si ochigledno ti. Znamo svi koji si nick izabrao, ali to ne mora da znachi da si bash toliko iskusan...
@ Jevticu, veroveo ti ili ne (necu te ubedjivati
) NIJE mi bitno to shto postoji i brzhi i bolji auto od M5, i kad to kazhem ne mislim na ovo ovde prikazano. Snazhniji naravno jeste, brzhi isto, dodushe do tamo negde 280-290 km/h a posle
Ali, da li je sveukupno bolji, to je vec druga stvar. CTSV je bolji odnos ulozheno-dobijeno shto se performansi tiche, i to stoji. Da li je sveukupno bolji kao kompletan proizvod, to ce najbolje pokazati trzhishte. BMW ne pravi savrshene automobile, a M5 nije najbolji na svetu, i ja nemam problema sa tim. Ako mislish da sam slepo zaljubljen u BMW greshish, ali da mi smeta kad neko daje paushalne (pr)ocene o njemu, smeta. Ja sam samo zatrazhio pojashnjenje nekih izjava i to je sve. I ako se vec prave poredjenja, trebalo bi da je sa malo smisla, da se ne ponavljam. Isto tako, mozhe bre bar ponekad da se izabere neshta drugo za merenje duzhine, prave se automobili i drugde 
Mada, slazhem se da je BMW benchmark i znam shta to znachi i bash zbog toga shto se zna ko postavlja standarde a ko ih juri i dostizhe 4-5 godina kasnije se i ne brinem mnogo za ove i ovakve automobile i ove i ovakve brendove. A shto se njihovih cena tiche, pa koshtaju koliko i vrede
Uostalom, ne mozhe se ni porediti sa BMW-om jedan brend koji napravi auto za Predsednika USA i onda taj auto crkne nasred ulice tokom zvanichne posete naochigled pola Rima. Kad im je "No. 1" auto tako i toliko dobar i pouzdan, kakvi li su im tek ovi ostali...
http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V2834
Izlazim i gasim svetlo za sobom. Sweet dreams...

@ starche, poshto ti na forumu uvek zauzimash stav tako da idesh linijom manjeg otpora jasan mi je ton tvojih postova u ovoj temi, ali sam od tebe ochekivao neshta shto ce imati bar neke veze sa temom a ne da mi delish savete u vezi zdravlja i analizirash kad, kako, i zashto sam postovao. Ako nemash shta da kazhesh vezano za temu, ne morash ni u dva posta da izigravash fizioterapeuta i analitichara tek da napishesh neshto. Ne znam otkud si se ti osetio u svemu ovome prozvanim i tako zhustro reagujesh, tako da ako je iko raspolozhen za prepucavanje to si ochigledno ti. Znamo svi koji si nick izabrao, ali to ne mora da znachi da si bash toliko iskusan...

@ Jevticu, veroveo ti ili ne (necu te ubedjivati



Mada, slazhem se da je BMW benchmark i znam shta to znachi i bash zbog toga shto se zna ko postavlja standarde a ko ih juri i dostizhe 4-5 godina kasnije se i ne brinem mnogo za ove i ovakve automobile i ove i ovakve brendove. A shto se njihovih cena tiche, pa koshtaju koliko i vrede

http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V2834

Izlazim i gasim svetlo za sobom. Sweet dreams...

Nije to samo sada vec se slicna prica desila i na temi o onom Challengeru.
Ja se samo secam da kad smo Skyline i ja vodili takve price da smo dobijali opomene i pretnje za ban.
Comment