2008 Cadillac CTS-V – zvaničnih 556KS!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #31
    Originally posted by overspeed
    Prokomentarisacu josh ovaj put samo par postova, inache mi ne pada na pamet da bilo shta dalje polemishem sa pojedinima poshto sam od njih umesto smislenog odgovora dobio "objashnjenje" da to shto M5 ima vecu maksimalnu brzinu od CTSV nema veze jer to vishe nije stock M5 ako ima uklonjen elektronski limiter max. brzine. Kakvi argumenti takvo i pojashnjenje, tako da, u tom smeru vishe necu troshiti vreme...

    @ starche, poshto ti na forumu uvek zauzimash stav tako da idesh linijom manjeg otpora jasan mi je ton tvojih postova u ovoj temi, ali sam od tebe ochekivao neshta shto ce imati bar neke veze sa temom a ne da mi delish savete u vezi zdravlja i analizirash kad, kako, i zashto sam postovao. Ako nemash shta da kazhesh vezano za temu, ne morash ni u dva posta da izigravash fizioterapeuta i analitichara tek da napishesh neshto. Ne znam otkud si se ti osetio u svemu ovome prozvanim i tako zhustro reagujesh, tako da ako je iko raspolozhen za prepucavanje to si ochigledno ti. Znamo svi koji si nick izabrao, ali to ne mora da znachi da si bash toliko iskusan...

    @ Jevticu, veroveo ti ili ne (necu te ubedjivati ) NIJE mi bitno to shto postoji i brzhi i bolji auto od M5, i kad to kazhem ne mislim na ovo ovde prikazano. Snazhniji naravno jeste, brzhi isto, dodushe do tamo negde 280-290 km/h a posle Ali, da li je sveukupno bolji, to je vec druga stvar. CTSV je bolji odnos ulozheno-dobijeno shto se performansi tiche, i to stoji. Da li je sveukupno bolji kao kompletan proizvod, to ce najbolje pokazati trzhishte. BMW ne pravi savrshene automobile, a M5 nije najbolji na svetu, i ja nemam problema sa tim. Ako mislish da sam slepo zaljubljen u BMW greshish, ali da mi smeta kad neko daje paushalne (pr)ocene o njemu, smeta. Ja sam samo zatrazhio pojashnjenje nekih izjava i to je sve. I ako se vec prave poredjenja, trebalo bi da je sa malo smisla, da se ne ponavljam. Isto tako, mozhe bre bar ponekad da se izabere neshta drugo za merenje duzhine, prave se automobili i drugde

    Mada, slazhem se da je BMW benchmark i znam shta to znachi i bash zbog toga shto se zna ko postavlja standarde a ko ih juri i dostizhe 4-5 godina kasnije se i ne brinem mnogo za ove i ovakve automobile i ove i ovakve brendove. A shto se njihovih cena tiche, pa koshtaju koliko i vrede Uostalom, ne mozhe se ni porediti sa BMW-om jedan brend koji napravi auto za Predsednika USA i onda taj auto crkne nasred ulice tokom zvanichne posete naochigled pola Rima. Kad im je "No. 1" auto tako i toliko dobar i pouzdan, kakvi li su im tek ovi ostali...

    http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V2834

    Izlazim i gasim svetlo za sobom. Sweet dreams...
    Ajde ti nama objasni cemu ovakvi komentari svaki put kad je Americki auto u pitanju.
    Nije to samo sada vec se slicna prica desila i na temi o onom Challengeru.

    Ja se samo secam da kad smo Skyline i ja vodili takve price da smo dobijali opomene i pretnje za ban.

    Comment

    • [Miki]
      CBC Član
      • 25.04.2007
      • 60
      • Beograd
      • Trazi se

      #32
      Stvarno, uopste se ne vidi da si pristrasan . Covece ne spasavas BMW time sto ga branis ovde . A i to pricanje o brzinama preko 280-290 je smesno jer bwm ide 250 . Trazis argumente i kada ti se iznesu opet ih trazis?!

      Nego vracanje na temu kadilaka. uh iako nije nesto sega s polja, unutra izgleda bas bas bas dobro i onaj komentar Klarksona je na mestu.

      Koliko li trosi

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #33
        Originally posted by [Miki
        ]

        Koliko li trosi
        Ko upaljac.

        Comment

        • HEMI 426
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2005
          • 1833
          • Novi Sad -United States of Liman

          #34
          nisu jos objavili zvanicne podatke ali sigurno ne malo
          ipak, ne bi se iznenadio da trosi manje nego M5
          visokoturazni V10 naspram V8 + supercharger...nije nemoguce...

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #35
            13 mpg grad (18L)
            19 mpg autoput (12L)

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #36
              @ starche, poshto ti na forumu uvek zauzimash stav tako da idesh linijom manjeg otpora jasan mi je ton tvojih postova u ovoj temi, ali sam od tebe ochekivao neshta shto ce imati bar neke veze sa temom a ne da mi delish savete u vezi zdravlja i analizirash kad, kako, i zashto sam postovao. Ako nemash shta da kazhesh vezano za temu, ne morash ni u dva posta da izigravash fizioterapeuta i analitichara tek da napishesh neshto. Ne znam otkud si se ti osetio u svemu ovome prozvanim i tako zhustro reagujesh, tako da ako je iko raspolozhen za prepucavanje to si ochigledno ti. Znamo svi koji si nick izabrao, ali to ne mora da znachi da si bash toliko iskusan...
              Tvoj post je tako napisan da je besmisleno ulaziti u analizu i polemiku oko tvog pisanija. Jednostavno, ne pruza nikakav materijal za smislenu polemiku, a kao sto rekoh ne padam na fazone "postavljam pitanja-vi se ubijate odgovarajuci-ja vam se podsmevam-odbacujem-postavljam nova pitanja". Potpuno si fulao pocev od auta, preko koncepcije, motiva, a verovatno najgrotesknije je tvoje neznanje o Nurburgringu, cak vise nego o CTS-V... Medjutim, u skladu sa novokomponovanim srpskim mentalitetom jos se kurobecas uprkos gomili gresaka i nesto pokusavas da se vadis.

              Prvi post sam napisao jer sam...bio prvi. I neko drugi bi ti rekao pre ili kasnije isto. U ostalom sto sam napisao sam se osetio prozvanim jer si me - prozivao.

              Fizioterapeut nije isto sto i psihoterapeut.

              Izlazim i gasim svetlo za sobom. Sweet dreams...
              Pretenciozno kao i uvek - "ja sam taj koji drzi svetlo, vi sanjari ostajte u mraku"

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                #37
                Originally posted by overspeed
                Prokomentarisacu josh ovaj put samo par postova, inache mi ne pada na pamet da bilo shta dalje polemishem sa pojedinima poshto sam od njih umesto smislenog odgovora dobio "objashnjenje" da to shto M5 ima vecu maksimalnu brzinu od CTSV nema veze jer to vishe nije stock M5 ako ima uklonjen elektronski limiter max. brzine. Kakvi argumenti takvo i pojashnjenje, tako da, u tom smeru vishe necu troshiti vreme...
                Druze, vec treci put izjavljujes kako "izlazis i gasis svetlo", a uvek se vratis, da ako nista, isprozivas nekolicinu nas. Mislim da je bilo sasvim jasno da kad sam drmnuo 3 smajlija iza svog posta, logicno je da sam se zezao. Dakle, ono sa limiterom je bilo zezanje, mada vidim da ti to nisi ukapirao... Pokusao sam da ti stavim do znanja koliko su tvoji argumenti bili besmisleni i ostrasceni, da cesto nisi ni vodio racuna o cemu pises. Zamolio bih te da ovaj put stvarno bude "over and out", jel ova tema je otvorena da bi se ljudi upoznali sa fantasticnim performansama CTS-V, a ne da bi se vrsila beskrajna polemika o njegovom suparnistvu sa BMW-om...
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #38
                  ajd malo smanjite strasti...
                  @over
                  treba da ti bude drago da i posle 4 godine od postojanja novog M5 se auti iz te klase uporedjuju sa njim,mislim da su momci na to mislili pri uporedbi
                  @all
                  CTS-V tek treba da se dokaze,zato smanjite dozivljaj sa tim pojesce ga,odrace ga,itd...M5 se dokazao u realnoj zivotu, praksi,sada je vreme i za CTS-V-a....tako isto misljenje imam i za svaki drug auto,pocevsi od novog GTR-a i tako dalje..dajte malo da prodje vreme ili ako vec pisete pisite malo to objektivnije,nemojte odmah kao po pravilu da ujedate...da su ameri konacno poceli da prave lude aute koji imaju performanse i na pravcu i na stazi to stoji i hvala bogu da je tako,ali opet kazem nemojmo preterivati i govoriti da su sada oni neka sila i neki benchmark...
                  ali da su na dobrom pravcu to stoji!!!
                  zato posto mi sami nemamo nista od toga treba ipak da i dalje vazi ono:"forum iznad svega"!!!
                  pozzz
                  Miki
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #39
                    @X9

                    Istina je da nekoliko americkih automobila vec duze vreme, a ne samo od skora ima jako dobre vozne osobine, da su uspesni na trkama i da se vrlo dobro prodaju. Nije to bas od juce, jedino sto kod nas to mnogo sporije dopire. Na trkama su pobedjivali i Viper Mk.I i Corvette C5 i to pre 10-ak godina...
                    Neki od tih dobrih americkih automobila nisu bas tako dobri u voznim osobinama, ali predstavljau fantastican odnos ulozeno-dobijeno, kao sto je recimo Mustang.
                    Neki od tih automobila su odlicni predstavnici retro kulture i samo zbog toga zasluzuju postovanje.

                    Problem u diskusiji o americkim kolima predstavljaju uvek dve stvari.

                    1. Predrasude usled ne-pracenja tokova, a sve to zbog nezainteresovanosti i potcenjivanja.

                    2. Kritika (bar na ovom forumu) se uvek vrti oko najboljih americkih kola i onda samim tim je besmislena.

                    Ja licno ne podnosim Misu Kovaca...njegove pesme su mi odvratne. Ali, ne mogu, a da ne priznam da mi je pesma "Ostala si uvek ista" fantasticna u svakom smislu. Znaci, ne mogu da pljujem Misu Kovaca kroz tu pesmu - njegov opus mi je bezveze, ali ta pesma je super.
                    Ne moze (uspesno) da se pljuje americka autoindustrija kroz kritiku Corvette, CTS-V, Shelby, Viper i jos par primera...besmisleno je, jer ne pogadja poentu. Amerikanci inace prave dosta losih kola...pre su ih pravili i vise, ali ovi to svakako nisu.

                    Trebalo bi da budemo zahvalni sto postoje tih 4,5,6...nije nitno koliko fantasticnih americkih autmobila jer oni predstavljaju vise od samo dobrih vozila.
                    Oni dokazuju da dobra i brza kola ne moraju da budu basnoslovno skupa u danasnje vreme - to je za mene postovanje kupca u svakom smislu - dobijete maksimum za sto ste platili, posten auto za postene pare...kao kada odete u dobar, domacinski restoran, cist i ok, nista fancy i dobijete dobru porciju... a ne da kad udjete u neki nalickani, hladni restoran, dobijete tanjir precnika pola metra i na sredini nesto jadno i malo i za to vas oderu, a jos posle morate da pojedete nesto s nogu da ne biste umrli od gladi. Jednostavno, neprihvatljivo je da se za recimo 3-ojku kupe u ne najjacoj varijanti cena popne i do 70-80 hiljada evra sa dodatnom opremom...to nije posteno prema kupcima.
                    Ti svetli americki primeri se baziraju na pravim konstrukcionim vrednostima i postulatima i primenjuju prosta i dokazana resenja. Takva kola verovatno mnogo nerviraju etablirane premium evropske brendove...kao sto nekog upicanjenog, uglacanog preskupo obucenog frajera nervira neki osrednji lik, skromno obucen koji seta vrhunsku ribu...i onda moze da mu preostane samo gorki cinizam, ali i to polako popusta. Jeremy Clarcson je pravi primer za to. Ni on vise ne moze, uprkos svom briljantnom i duhovitom cinizmu, da nadje neku pravu manu najboljim americkim automobilima, a toliko ih je godinama omalovazavao.
                    Ovakva kola su, uz sve manje primera iz Evrope i Japana, poslednji cuvari iskrenih, iskonskih, prostih i najboljih resenja u voznji, svidelo se to nekome ili ne...deluje paradoksalno, ali je tako da americka sportska kola treba svet da podsete sta je to i da budu "poslednji cuvari". Ameri koriste takodje vrlo moderne stvari u konstrukciji svojih automobila, ali samo gde je to konstrukciono i ekonomski nuzno i to je za mene racionalno i posteno.

                    Niko ovde nije rekao da su americka kola najbolja (sem Hemija par puta, iz zezanja) jer u proseku to nisu. Niko nije rekao da ce CTS-V da se prodaje u kolicinama kao BMW, Mercedes i Audi jer van Amerike nikada nece. Cak i ako bude benchmark po perfomansama (a 100% sam siguran da hoce do pojave nekih jacih kola u toj klasi) nece mu se to priznati zbog toga sto se nece toliko prodavati. Benchmark ce uvek ostati neki nemacki auto jer se oni prodaju najvise na svetu u toj klasi i jos nekim drugim klasama. Da li su zbog toga uvek najbolji - nisu uvek. Golf je najbolji primer za to.

                    Ovde na forumu sam ispao neki "branitelj" americkih kola, ne svojom voljom i ja to privatno uopste nisam, ali mi je smesno i zalosno kako se prema sjajnim predstavnicima te autoindustrije vecina ovde (a i ne samo ovde - pre neki dan na inostranom forumu citam kako neki lik lupeta kako je Corvette ogroman, a on je 1cm duzi od Porschea 911...) odnose sa neutemeljenim potcenjivanjem, nepoznavanjem golih cinjenica i nekritickim slepilom koje ne moze da shvati njihov pristup pravljanje kola.
                    Zamislite da udjete u kineski restoran i pridjete Kinezima i pocnete da im drzite predavanje kako im je mnogo glupo da jedu stapicima - sporo je , ispada im, primitivno je, zamara prste, izgledaju glupo i smesno i da umesto toga treba da jedemo kasikom, viljuskom i nozem "kao sav normalan svet"...kako bi oni gledali na nekog ko ih ne poznaje i dodje da im drzi predavanje. Na kraju i ti Kinezi pojedu svoje sa stapicima, tri puta sporije od nas, ali rezultat je isti, siti smo i jedni i drugi. Mi smo dobili na vremenu, ali oni nikada nece dobiti cir ni gastritis a brzina im nije vazna.

                    Znaci, u ovom slucaju nije problem sa onim koji ovde vole americka kola vec sa onima koji ih uopste ne poznaju.

                    Comment

                    • HEMI 426
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2005
                      • 1833
                      • Novi Sad -United States of Liman

                      #40
                      Originally posted by starac vujadin
                      Znaci, u ovom slucaju nije problem sa onim koji ovde vole americka kola vec sa onima koji ih uopste ne poznaju.

                      Upravo tako a sticajem okolnosti, oni koji ih ne poznaju su uvek najglasniji u pljuvanju. Specificnosti ovog foruma su da malo ljudi dovoljno dobro poznaje US industriju da bi o njoj moglo da argumentovano govori mada, od kad sam ja na cannonu, broj ljudi upoznatih sa americkim automobilima se ozbiljno povecao, sto mi je drago ne zbog toga sto imam skim da pricam, nego zbog toga sto je automobilska populacija u srbiji jos bolje informisana. Nazalost, moderatori su u toj grupi nedovoljno informisanih i agresivnih ucesnika, najbolji primer je Overspeed, koji se u par postova gadno osramotio. Iskreno mislim da je potreban jedan amerikanac mod pa sebe neskromno predlazem za tu funkciju, koja je vise obaveza nego titula... Sta mislite?



                      Nikako nisam mislio da ce se jedan post o ceni CTS pretvoriti u jos jednu raspravu ovog tipa ali mi je sad drago jer pored starcevih postova ( pogotovo poslednjeg koji treba svako da procita pre nego sto krene bilo sta da pise, afirmativno i negativno ) se i pokazuje sve o cemu sam govorio u proslom pasusu...


                      Ipak, ajde da se vratimo Cadillacu, danas sam na NS Auto Show video obican CTS, ako ste bili u Bg sigurno ga se secate. Jeste da nije CTS V ( koji je ovde tema ) ali daje prilicno dobru sliku sta da se ocekuje....




                      Comment

                      • Pro_Touring_Mopar
                        CBC Senator XXL
                        • 13.11.2007
                        • 684
                        • Sabac

                        #41
                        Originally posted by HEMI 426
                        Iskreno mislim da je potreban jedan amerikanac mod pa sebe neskromno predlazem za tu funkciju, koja je vise obaveza nego titula... Sta mislite?
                        Podrzavam. Mislim da ce i ostalima odgovarati, ponajvise sto ce biti neko ko ce smirivati strasti kad se mi ponovo osetimo ugnjetavanim...
                        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #42
                          Pa nije moja fukcija da "vas" branim od "ostalih" nego i da "ostale" branim od "vas"...
                          Fora je da bi se tako stvorio jedan balans a oni koji pljuju vise ne bi smeli da se izivljavaju a oni koji hoce da pricaju i uce mogli bi to brze bolje i kvalitetnije da urade... ( ali da ne offujemo vise )...

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #43
                            @starac
                            Originally posted by X9
                            ajd malo smanjite strasti...
                            @over
                            treba da ti bude drago da i posle 4 godine od postojanja novog M5 se auti iz te klase uporedjuju sa njim,mislim da su momci na to mislili pri uporedbi
                            @all
                            CTS-V tek treba da se dokaze,zato smanjite dozivljaj sa tim pojesce ga,odrace ga,itd...M5 se dokazao u realnoj zivotu, praksi,sada je vreme i za CTS-V-a....tako isto misljenje imam i za svaki drug auto,pocevsi od novog GTR-a i tako dalje..dajte malo da prodje vreme ili ako vec pisete pisite malo to objektivnije,nemojte odmah kao po pravilu da ujedate...da su ameri konacno poceli da prave lude aute koji imaju performanse i na pravcu i na stazi to stoji i hvala bogu da je tako,ali opet kazem nemojmo preterivati i govoriti da su sada oni neka sila i neki benchmark...
                            ali da su na dobrom pravcu to stoji!!!
                            zato posto mi sami nemamo nista od toga treba ipak da i dalje vazi ono:"forum iznad svega"!!!
                            pozzz
                            Miki
                            matori nigde nisam napisao "od skoro".mislio sam da je ta pojava sve vise izrazena.
                            kao sto i napisah cekajmo da se pokaze.za corvette znamo svi i za viper isto.od mene imaju veliki + jer i dalje furaju svoje aute sa manuelnim menjacem,sto je sa druge i trece strane okeana vec drugachije.
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • Alekre
                              CBC Senator XXL
                              • 12.09.2005
                              • 780
                              • Smederevo

                              #44
                              [quotero_Touring_Mopar]
                              Originally posted by "HEMI 426":1hsjy7es
                              Iskreno mislim da je potreban jedan amerikanac mod pa sebe neskromno predlazem za tu funkciju, koja je vise obaveza nego titula... Sta mislite?
                              Podrzavam. Mislim da ce i ostalima odgovarati, ponajvise sto ce biti neko ko ce smirivati strasti kad se mi ponovo osetimo ugnjetavanim... [/quote:1hsjy7es]

                              Ja sam ljubitelj americkih automobila.
                              Slobodno mogu reci da sam od ljudi kao sto su Hemi, Horsepower, Superbird, naucio dosta toga.
                              Sta god su pisali bilo je savrseno jasno i lepo upakovano.

                              Dakle, jos jedan glas odavde
                              Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #45
                                Originally posted by starac vujadin
                                Znaci, u ovom slucaju nije problem sa onim koji ovde vole americka kola vec sa onima koji ih uopste ne poznaju.
                                Potpuno se slazem sa ovim.

                                Ja da sam dobio dolar svaki put kad sam cuo one netacne price kako su svi Americki auti ogromni sa kamionskim motorima sada bi bio milioner.

                                Cinjenica je da se Americki auti ne mogu usporedjivati po Evropskim standardima. U Americi je gorivo jos uvek dosta jeftino, a cene osiguranja i registracije se gotovo i ne primete. Zasto u takvoj situaciji voziti neki mali kompakt kad se moze imati veci i mocniji auto?

                                Comment

                                Working...
                                X