Chevrolet Corvette ZR1 – zvanične performanse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HACKER
    CBC Član
    • 23.10.2007
    • 88
    • Beograd

    Chevrolet Corvette ZR1 – zvanične performanse

    Chevrolet je objavio zvanične performanse najsnažnijeg Corvette modela, kao i njegovu preporučenu cenu.

    Performanse najsnažnijeg Corvette modela, ZR1, su konačno i objavljene. Maksimalna brzina Corvette ZR1 modela je 330 kmč! To je ubedljivo najvbrža Corvette ikada proizvedena, a ova maksimalna brzina model ZR1 svrstava veoma visoko u odnosu na konkurente iz klase super sportskih autombila. Ono što je zanimljivo da niti jedan od konkurenata može da se približi ZR1 modelu po veoma bitnom aspektu – ceni!

    Chevrolet je kao preporučenu cenu definisao 103300 USD što uključuje i transportne troškove. Prilikom kupovine, potrebno je platiti i 1700 USD na ime takse za automobile sa velikom potrošnjom goriva. Opcioni paket košta još 10000 USD, dok za hromirane felne treba dodati još 2000 USD.

    Ed Peper, potpredsednik Chevrolera za Severnu Ameriku je izjavio: „Ne postoji automobil na svetu koji nudi ovakav balans performansi, cene i potrošnje goriva.“

    Corvette ZR1 ubrzava za 0,3 sekunde brže od 0 do 96kmč u odnosu na već veoma brzu Corvette Z06, dok od 0 do 160 kmč ZR1 ima za skoro celu sekundu bolje vreme u odnosu na Z06 – 7,9 sekundi.

    Glavni Corvette inženjer, Tom Wallace, je izjavio: „Dobar odnos snaga/težina je ono što daje prednost ZR1 modelu u odnosu na konkurenciju.“

    Corvette ZR1 je, po navodima Chevrolet PR odeljenja, veoma ekonomična – ako se to može reći za super sportski automobil. ZR1 troši prosečno 16,8l na 100km u gradskoj vožnji i 11,8l na 100km na otvorenom putu. Ove cifre su daleko niže od onih, koje postižu direktni konkurenti kao što su Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murcielago, Aston Martin V8 Vantage. Konkurenti koji mogu da se pohvale sličnom ili manjom potrošnjom su Dodge Viper, Porsche 911 GT3.

    Kao što smo već pisali u najavi ovog modela, pod karbonskim poklopcem motora ZR1 se nalazi novi LS9 V8 motor zapremine 6,2 litara sa kompresorom. Novi motor se odlikuje velikim brojem komponenti izrađenih od laganih legura što je omogućilo postizanje većeg broja obrtaja motora, a nova generacija kompresora omogućava razvijanje daleko više obrtnog momenta duž celog opsega obrtaja



    WHEN LIFE DOESN'T MAKE SENSE - WE ALL BE LOST IN TIME LIKE TEARS IN RAIN
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #2
    Ranije smo mnogo pisali o ovoj Corvette tako da nema potrebe da ponavljam, ali recu da mi se nikako ne svidja koncept sa kojim Chevrolet ide.

    Corvette je i dalje fenomenalan automobil za svoju cenu, ali vise nije jeftin kao nekada. Dok pre samo 4 godine Z06 je kostala $50,000 danas kosta cak $80,000. Ne bas tako davno se mogla kupiti obicna Corvette sa 350 hp za svega $36,000, a to je bilo otprilike u rangu koliko Mustang i Camaro sa mnogo opreme kostaju. A danas ...

    Comment

    • HEMI 426
      CBC Senator XXL
      • 23.12.2005
      • 1833
      • Novi Sad -United States of Liman

      #3
      a danas je Corvette ZR1 pobedila Ferrarija...

      http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html


      First Place: Chevrolet Corvette ZR1
      Second Place: Ferrari 599 GTB Fiorano
      Third Place: Porsche GT2
      Fourth Place: Nissan GT-R


      Comment

      • Pro_Touring_Mopar
        CBC Senator XXL
        • 13.11.2007
        • 684
        • Sabac

        #4
        Originally posted by HEMI 426
        Fourth Place: Nissan GT-R
        OWNED!!!
        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

        Comment

        • Pro_Touring_Mopar
          CBC Senator XXL
          • 13.11.2007
          • 684
          • Sabac

          #5
          Novi udarac japanskoj i evropskoj konkurenciji...

          http://www.autoblog.com/2008/10/28/corv ... ring-time/

          http://jalopnik.com/5070077/corvette-zr ... g-lap-time

          ZR1 obara svoj sopstveni rekord za 4 sekunde i sad glasi 7:22.4.
          Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

          Comment

          • HEMI 426
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2005
            • 1833
            • Novi Sad -United States of Liman

            #6
            4 sec je ozbiljan napredak u motorsportu,svaka cast
            nisam gledao linkove, jel sve stock ili je bilo nekih modifikacija na autu?

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              #7
              prva ZR1 u Evropi

              http://www.abhd.nl/video/corvette-zr1-a ... shakedown/

              i sta joj rade na autoputu...

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                #8
                Originally posted by HEMI 426
                4 sec je ozbiljan napredak u motorsportu,svaka cast
                nisam gledao linkove, jel sve stock ili je bilo nekih modifikacija na autu?
                Automobil je 100% stock, vreme je citirao GM, a 'vettu je na 'ringu vozio Jan Magnussen.
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #9
                  pa da...Magnussen je i fabricki vozac C6R u svim sampionatima gde Team Corvette oficijelno nastupa




                  ako neko zna C5 i pogotovo C6 onda je to on


                  http://www.corvetteracing.com/drivers/j ... ssen.shtml

                  Comment

                  • Pro_Touring_Mopar
                    CBC Senator XXL
                    • 13.11.2007
                    • 684
                    • Sabac

                    #10
                    Corvette ZR1 je u jos jednom testu sahranila Nissan GTR i to u apsolutno svim disciplinama.

                    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mC-PQca6FJU[/youtube]
                    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                    Comment

                    • HEMI 426
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2005
                      • 1833
                      • Novi Sad -United States of Liman

                      #11
                      realno, GT-R i ZR1 ne mogu da se uporedjuju, Nissan nema sta da trazi protiv Vette, mozda bi ZO6 bio pandan mada mislim ni da protiv njega ne bi mogao da se nosi. skoro godinu dana po predstavljanju GT-Ra se vidi da to nije bas tako dobar auto kao sto se ocekivalo a ima i razocaranja sa kvalitetom dok je Vette bolja nego ikad. rezultat testa je potpuno ocekivan ali me samo cudi sto Nissanov integralni pogon nije uspeo da donese pobedu ni u jednoj kategoriji, samo komentar da je zbog toga nesto vise "user frendly" nego Vette...

                      Comment

                      • Pro_Touring_Mopar
                        CBC Senator XXL
                        • 13.11.2007
                        • 684
                        • Sabac

                        #12
                        Ja mislim da GTR nema sta da trazi ni sa Z06. A i GTR-ove "user friendly" osobine pocinju da se dovode u pitanje... Vehicle Dynamic Control (VDC) stavis na off i gubis garanciju... Neki vlasnici su vec poceli da se zale na menjace, a iako je startna cena relativno niza od konkurencije, delovi su skupi k'o djavo... Kao slag na tortu mozemo dodati Porsche-ova ispitivanja koja su dokazala da je vreme od 7.29 lazirano. Sve u svemu, od medijske halabuke koja je pratila njegovo pojavljivanje i startnog odusevljenja gomile "tuner" fanova, imam utisak da ce GTR polako prestajati da bude interesantan kupcima, jer pored zaista niske cene, nije uopste toliko ekstravagantan kao sto se pricalo. Kako lepo kaze nas narod: Tresla se gora, rodio se mis.
                        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #13
                          GT-R je mogao da bude bolji, voleo bi kad bi se neki od japanaca javio i objasnio sta je tacno frka sa tim autom? Sa druge strane, ZR1 je predobar auto... Ameri su u nikad vecim govnima a nikad bolja kola nisu pravili... Trenutno, "poseduju" Ninburgring...

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #14
                            ZR-1 bez problema tuce automobile od $400,000, a da nece tuci jedan Nissan od $80,000 ...

                            Comment

                            • Van
                              CBC Senator XXL
                              • 16.02.2007
                              • 1425
                              • Nbgd

                              #15
                              Korveta je pravi sportak , GTR mi je vise u klasi sa mustangom i ostalim americkim muscle car-ovima . Kada vidis auto sa visinom od 130 cm odma ti je jasno da ne moze da se poredi sa kolima koja su visoka 110 cm. Jednostavno fizika cini svoje i ne pomazu tu mnogo ESP , i ostale skracenice .
                              Odusevljava me kompaktnost korvete , kako ima malu i nisku haubu za auto koji ima napred motor i to v8 i rwd . Ima malo veci nos od ferarija 360 .
                              ...zivi , Franjo je ziv !!!

                              Comment

                              Working...
                              X