Chevrolet je objavio zvanične performanse najsnažnijeg Corvette modela, kao i njegovu preporučenu cenu.
Performanse najsnažnijeg Corvette modela, ZR1, su konačno i objavljene. Maksimalna brzina Corvette ZR1 modela je 330 kmč! To je ubedljivo najvbrža Corvette ikada proizvedena, a ova maksimalna brzina model ZR1 svrstava veoma visoko u odnosu na konkurente iz klase super sportskih autombila. Ono što je zanimljivo da niti jedan od konkurenata može da se približi ZR1 modelu po veoma bitnom aspektu – ceni!
Chevrolet je kao preporučenu cenu definisao 103300 USD što uključuje i transportne troškove. Prilikom kupovine, potrebno je platiti i 1700 USD na ime takse za automobile sa velikom potrošnjom goriva. Opcioni paket košta još 10000 USD, dok za hromirane felne treba dodati još 2000 USD.
Ed Peper, potpredsednik Chevrolera za Severnu Ameriku je izjavio: „Ne postoji automobil na svetu koji nudi ovakav balans performansi, cene i potrošnje goriva.“
Corvette ZR1 ubrzava za 0,3 sekunde brže od 0 do 96kmč u odnosu na već veoma brzu Corvette Z06, dok od 0 do 160 kmč ZR1 ima za skoro celu sekundu bolje vreme u odnosu na Z06 – 7,9 sekundi.
Glavni Corvette inženjer, Tom Wallace, je izjavio: „Dobar odnos snaga/težina je ono što daje prednost ZR1 modelu u odnosu na konkurenciju.“
Corvette ZR1 je, po navodima Chevrolet PR odeljenja, veoma ekonomična – ako se to može reći za super sportski automobil. ZR1 troši prosečno 16,8l na 100km u gradskoj vožnji i 11,8l na 100km na otvorenom putu. Ove cifre su daleko niže od onih, koje postižu direktni konkurenti kao što su Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murcielago, Aston Martin V8 Vantage. Konkurenti koji mogu da se pohvale sličnom ili manjom potrošnjom su Dodge Viper, Porsche 911 GT3.
Kao što smo već pisali u najavi ovog modela, pod karbonskim poklopcem motora ZR1 se nalazi novi LS9 V8 motor zapremine 6,2 litara sa kompresorom. Novi motor se odlikuje velikim brojem komponenti izrađenih od laganih legura što je omogućilo postizanje većeg broja obrtaja motora, a nova generacija kompresora omogućava razvijanje daleko više obrtnog momenta duž celog opsega obrtaja

Performanse najsnažnijeg Corvette modela, ZR1, su konačno i objavljene. Maksimalna brzina Corvette ZR1 modela je 330 kmč! To je ubedljivo najvbrža Corvette ikada proizvedena, a ova maksimalna brzina model ZR1 svrstava veoma visoko u odnosu na konkurente iz klase super sportskih autombila. Ono što je zanimljivo da niti jedan od konkurenata može da se približi ZR1 modelu po veoma bitnom aspektu – ceni!
Chevrolet je kao preporučenu cenu definisao 103300 USD što uključuje i transportne troškove. Prilikom kupovine, potrebno je platiti i 1700 USD na ime takse za automobile sa velikom potrošnjom goriva. Opcioni paket košta još 10000 USD, dok za hromirane felne treba dodati još 2000 USD.
Ed Peper, potpredsednik Chevrolera za Severnu Ameriku je izjavio: „Ne postoji automobil na svetu koji nudi ovakav balans performansi, cene i potrošnje goriva.“
Corvette ZR1 ubrzava za 0,3 sekunde brže od 0 do 96kmč u odnosu na već veoma brzu Corvette Z06, dok od 0 do 160 kmč ZR1 ima za skoro celu sekundu bolje vreme u odnosu na Z06 – 7,9 sekundi.
Glavni Corvette inženjer, Tom Wallace, je izjavio: „Dobar odnos snaga/težina je ono što daje prednost ZR1 modelu u odnosu na konkurenciju.“
Corvette ZR1 je, po navodima Chevrolet PR odeljenja, veoma ekonomična – ako se to može reći za super sportski automobil. ZR1 troši prosečno 16,8l na 100km u gradskoj vožnji i 11,8l na 100km na otvorenom putu. Ove cifre su daleko niže od onih, koje postižu direktni konkurenti kao što su Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murcielago, Aston Martin V8 Vantage. Konkurenti koji mogu da se pohvale sličnom ili manjom potrošnjom su Dodge Viper, Porsche 911 GT3.
Kao što smo već pisali u najavi ovog modela, pod karbonskim poklopcem motora ZR1 se nalazi novi LS9 V8 motor zapremine 6,2 litara sa kompresorom. Novi motor se odlikuje velikim brojem komponenti izrađenih od laganih legura što je omogućilo postizanje većeg broja obrtaja motora, a nova generacija kompresora omogućava razvijanje daleko više obrtnog momenta duž celog opsega obrtaja


Comment