2008 Corvette 427 Limited Edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro_Touring_Mopar
    CBC Senator XXL
    • 13.11.2007
    • 684
    • Sabac

    2008 Corvette 427 Limited Edition

    Iako cene goriva mahnito skacu sirom sveta, (pogotovo u USA), Muscle car groznica ne jenjava. Posle najave Forda o novom "Bullit-u", Chevy se odlucio za nesto slicno. Naime, Chevrolet je najavio limitiranu seriju C6 Corvetta, koje treba da evociraju uspomene na legendarnog '67 Stingray-a i probude mastu kod "baby boomers-a".

    Nova verzija Corvette osim "Crystal Red Tintcoat" crvene boje koje se secamo sa starih Stingray-eva, ima i "427" nalepnice, kao i cuveni "stripe" kojeg se secamo sa '67 modela. Tu su i nove, specijalne alu felne, napravljene samo za ovaj model, koje po recima Chevroleta vracaju uspomene na '60-te, kao i posebno sredjena unutrasnjost sa koznim sedistima, obojenim u titanium paint, sve sa Wil Cooksey-jevim potpisom; (legendom Bowling Green Corvette fabrike, koji odlazi u penziju).

    Motor je, naravno, LS7-ica iz ZO6, a interesantno je sto ce za domace trziste biti uradjeno tacno 427 komada, a za izvoz 78, sto je ukupno 505. Naravno, u pitanju nije koincidencija.

    Za kraj cena... $84,195. ...sto je $13,000 vise od standardnog ZO6.







    E, sad, ne mogu a da ne primetim da je Ford uradio mnogo bolji posao vracajuci nam smek '60-tih kroz Bullita. Kada pogledamo ovu Corvettu, ispada da se za dodatnih $13,000 dobijaju samo nove felne i 427 nalepnice... Chevrolet rece da dizajn felni evocira na '60-te!?... Meni uopste ne izgledaju old school. Evo slike '67 Stingray-a:



    Postoji toliko sitnica koje je Chevy mogao da doda Limited Edition C6-ici, koje bi prilicno pospesile "classic look", na koji je ciljano u ovom slucaju... Stingray hauba, hromorani auspusi sa strane, pa cak i crveni kolutovi na gumama bi svakako dodali na karakteru ove Corvette, ovako...

    Mada, sama ideja je dobra. A, ko zna, mozda je ovo najava da bi novi model Corvette mogao dizajnerski da podseca na C2.
    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    #2
    Nije mi jasno zasto GM nikad nije odlucio da da Vette pravi retro dizajn. Doduse, tvrodoglavo se drze zadnjeg panoramskog stakla koje datira iz sredine 70tih ali svi bi hteli da vide nesto sto bi licilo na C2 ili C3 Stingray ( pre 74 )... Iskreno, mislim da je dizajn C2 tako unikatan da ne mogu da zamislim njegovu modernu interpretaciju a postoji par radova na temu modernog C3... ovo je jedan, deluje ok i nije tako daleko od serijskog modela...




    Comment

    • Pro_Touring_Mopar
      CBC Senator XXL
      • 13.11.2007
      • 684
      • Sabac

      #3
      Videti retro Corvettu bi definitivno bilo ostvarenje sna za vecinu nas. U pravu si sto se tice C2, bilo bi je jako tesko kopirati, a da se pritom ukomponuju moderni elementi. Medjutim, C3 dizajn (po meni najlepsi ) deluje dosta ostvarljivije. Ti renderi deluju poprilicno dobro, s tim sto bih ja voleo da vidim jos retro detalja. Ostaje nam jedino da se nadamo da ce i Corvetta poci putem Mustanga, Camaro-a i Challenger-a...
      Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

      Comment

      • luci
        CBC Senator XXL
        • 13.03.2006
        • 1103
        • odzaci

        #4
        ja nekako sumnjam, ali bi jako voleo da vidim C3 reborn... i to bez panoramskog zadnjeg stakla

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #5
          Jos jedna precenjena specijalna verzija za koju ce ljudi davati $20,000 preko MSRP i onda ce stajati negde u garazi, skupljati prasinu i pojavljivace se na auto shows sa vremena na vreme.

          Comment

          • luci
            CBC Senator XXL
            • 13.03.2006
            • 1103
            • odzaci

            #6
            da je kupuje da je vozi kupio bi Z06

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #7
              Ne mislim da Corvette treba da bude u retro fazonu. Ovaj put koji su odabrali, a to je stalna evolucija, kao i Porsche 911 je ispravna i tako treba da nastave.

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #8
                Definitivno sam protiv toga. Porsche mi se smucio sto znacajnije ne menjaju dizajn vec 40 godina. Nebi nikako voleo da se to desi i sa Corvette.

                Comment

                • Pro_Touring_Mopar
                  CBC Senator XXL
                  • 13.11.2007
                  • 684
                  • Sabac

                  #9
                  Originally posted by Horsepower
                  Porsche mi se smucio sto znacajnije ne menjaju dizajn vec 40 godina.
                  Mene, recimo, to odusevljava kod njih. Porsche jedini od svih takozvanih "European exotic cars", ima specifican imidz, smek i dopadljivost koji odskacu od konkurencije. 40 godine zabolike karoserije i 6-cilindricnog boxera. To se zove tradicija.

                  Muscle cars su tamo '60-tih bili majka za 911, to je svima jasno. Da se nije desila naftna kriza i da su muscle evoluirali polako i sigurno, kao sto je to radio Porsche, gde bi im danas bio kraj? Ali, evo hvala Bogu, muscle se vraca, imamo Mustanga, Challenger-a i Camaro-a, svaki od njih odisu sa muscle imidzom, a za duplo manje para ocitavaju lekciju Porsche-u u performansama. Dakle, ako se vraca "old school", red je da i Corvettu dobijemo u tom stilu. Imali smo temu u kojoj smo pricali koliko je dizajn bitan aspekt kod automobila. A '60-te su sto se tice dizajna bile neprikosnovene. Cak i je i Lamborghini predstavio koncept Miure, prakticno identican kao i model iz 1966. Dakle, vracanje korenima nije neki prolazni imidz, to je omaz vremenskom periodu kad su ljudi stvarno znali i umeli da naprave automobil. Corvetta, sa preko 50 godina tradicije bi svakako trebala da krene tim putem.
                  Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #10
                    Novi muscle cars ce da umru i pre nego sto dodju. Da su Challenger i Camaro predstavljeni kad i Mustang 2005 mozda bi situacija bila drugacija, a ovako ... Camaro i Challenger ce opstati mozda jednu generaciju pre novih CAFE standarda, a citam da i Ford planira twin-turbo V6 Mustanga umesto V8 Mustanga.

                    Novi Motor Trend ima odlicnu pricu na ovu temu.

                    Comment

                    • Pro_Touring_Mopar
                      CBC Senator XXL
                      • 13.11.2007
                      • 684
                      • Sabac

                      #11
                      Ja sam u svom prethodnom postu pricao o vizuelnom identitetu, a ne o snazi motora. Sto se mene tice, nek roknu twin turbo V6 u Mustanga, dok god je on dizajnerski old school, za mene je super. Mada, iskreno sumnjam da ce se V8 tek tako ugasiti...
                      Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #12
                        Nemaju izbora. Novi CAFE standardi ce da uniste i ono malo V8 motora sto je ostalo.

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #13
                          Muscle cars su bili zakon 60tih u okviru snage i ubrzanja ali ne i lezanja, to je svima jasno, ipak, vec 1970-1971 godine, tokom najboljih ali i poslednjih godina musclea, predstavljeni su automobili kao sto je Camaro Z28 ili TransAm koji su pored snage imali i stabilnost. Da se muscle nije ugasio, neminovno bi se obratila paznja i na aspekt roadholdinga sa kojim bi muscle bili apsolutno nepobedivi i verovatno za nijansu skuplji, ali to je malo bitno...Medjutim, svi znamo da se to nije desilo a muscle je izgubio sansu da se pokaze i u tom svetlu. Ipak, novi muscle ima priliku da bude odlican all around sportski automobil bez da kompromituje muscle osecaj. Novi Pontiac GTO je odlicno lezao ali se to ne moze ocekivati od Mustanga jer ne ulazu u vesanje i razvoj, mada i tako arhaican ima 0.89 G ili od Challengera koji ima 1800 kg i limuzinski donji postroj. Ja ocekujem od Camara da bude daleko laksi od Challengera i napredniji od Mustanga a kao takav bi trebao da bude na prvom mestu u svakom uporednom testu te trojice. Zivi bili pa videli...


                          E sad, sto ce Vette tice, nema sumnje da je rec o najvecem, najboljem i najslavnijem sportskom automobilu na svetu. Zasto? Zato sto postoji od 53 godine a 911 koji je pretendent na istu titulu postoji od 65 god. Zato sto je napravljena u vise primeraka od bilo kog drugog sportskog modela, zato sto je vise ljudi pruzila priliku da voze sportski auto nego i jedan drugi model, zato sto se konstantno unapredjuje i cesto ima pionirska resenja ili sisteme u industriji, zato sto ima brojne pobede, titule i priznanja, zato sto je maksimalno upotrebljiva i user frendly... eto

                          Sa jedne strane, mozda i ima smisla izbegavati retro u dizajnu i tvrodglavo se drzati modernih linija cisto da bi se napredak na svakom polju nastavio a sa druge strane, takvu tradiciju malo ko ima i steta je ne odati joj pocast, kao sto su Mustang, Camaro i Challenger uradili. Opet, Corvette je daleko uzvisenija od sve trojice i mozda nema potrebe da kupce hvata na nostalgiju...

                          Ne znam...najvise bi voleo 2 Vette Z06, jednu sa modernom pixlom a drugu sa C2/C3 linijama i obavezno split window!!!





                          ne znam kako vi, ali ja kad vidim split window, ja se najezim...

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #14
                            Camaro ce definitivno biti bolji od 2005-2009 Mustanga, ali videcemo sta ce biti kad 2010 Mustang izadje. Posebno ako konacno predstave Mach 1 i/ili Boss 302 verzije.

                            Challenger je pretezak da bi bio konkurent i Camaru i Mustangu. Chrysler je odabrao pogresnu platformu.

                            Comment

                            • HEMI 426
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2005
                              • 1833
                              • Novi Sad -United States of Liman

                              #15
                              nije ni imao drugu... platforma crossfirea je , stari slk, u stvari prekrojena c klassa ( sramota ali jbg ), platforma neona ili calibera su prednja vuca ili awd, nedovoljno jaka da izdrzi 425 ks. Prepravljanje 300C/Magnuma/Chargera je resenje ali ce da bude jako skupo a smanjice tezinu za max 200 kg, sto jeste nesto ali je nedovoljno... Challenger da bi bio brutalan kako treba, mora da ima 1400 kg max!!!

                              Comment

                              Working...
                              X