Dodge Challenger SRT-8 vs Ford Mustang Shelby GT500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andrigo
    CBC Član
    • 30.05.2008
    • 94
    • Nis

    #16
    Auuuu ne mogu da verujem ocima....
    Ne znam koj bi pre uzeo ( kako bi rekli u filmu mrtav ladan " da nastelujem kompjuter " )
    Znaci EXTRA bez komentara svaki je za svoju pricu...

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #17
      Potraznja za Challengerom nije ni priblizno velika kao sto se ocekivalo.

      Pricalo se kako ljudi davaju po $20,000 preko MSRP za njih i kako ce 2008 modeli biti rasprodani preko noci (6,400 napravljenih), a eno ja ih redovno vidjam kod dilera po MSRP. Sto je najgore od svega - tamo stoje vec 2-3 sedmice i ne mrdaju.

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #18
        Streloviti rast cena nafte uzrokovao je hladjenje prema novim muscle car, a to se u vreme projektovanja Challengera i Camara nije predvidelo. Steta...nadamo se da ce biti uporni i proizvoditi ih bar dve-tri godine...

        Comment

        • luci
          CBC Senator XXL
          • 13.03.2006
          • 1103
          • odzaci

          #19
          cena nafte se vraca u normalu, tako da ce se verovatno i potraznja verovatno vratiti na neki optimalan nivo...

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #20
            Nema nista od toga Luci, cena goriva nikad vise nece biti toliko niska da 15 mpg (15.7L), koliko V8 uglavnom trose po gradu, nece izgledati previse.

            Comment

            • luci
              CBC Senator XXL
              • 13.03.2006
              • 1103
              • odzaci

              #21
              a cekaj koliko bi vi da vam kosta gorivo, manje nego voda.... pa ne preterujte.... svi u americi bi V8 ali bi da ih to kosta ko prius pa nemoze tako...

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #22
                Pa ovako: Kad sam ja dosao u Ameriku gorivo je bilo $1.40 za galon ili oko 19 dinara za litar. Od 2002. godine pocelo je naglo da skace. Svi smo se krstili kad je stiglo do $3.00 za galon ili 41 dinar za litar. To je donekle bilo podnosljivo, ali je nastavilo da skace i u jednom momentu preslo $5.00 za galon ili oko 70 dinara za litar.
                Trenutno ovde kod mene u Wisconsinu galon je $3.80 sto izlazi 52 dinara za litar.

                E sad, to mozda izgleda jako malo u poredjenju sa Srbijom, ali ovde se i vozi mnogo vise. Ovde u Milwaukee gradski prevoz je katastrofa tako da moras imati ne jedan auto vec auto za svakog clana porodice. Mi smo pokusavali prvo sa 2 auta (na 3 vozaca) i nikako nismo mogli. Pa samo kupili i 3. auto, a kad je brat polozio i 4. A dok smo ziveli u Beogradu imali smo 1 auto koji smo retko kada vozili jer je gradski prevoz bio odlican.
                Druga stvar je sto je ovde izbor ekonomicnih auta katastrofalno mal. Najekonomicniji novi auto u Americi je Honda Fit (ne racunam hybride) koji u gradu trosi 9 litara. Kad bi imali recimo auto kao sto je Volkswagen Lupo 1.2L dizel koji trosi manje od 3 litra, ja nebi imao nista protiv da gorivo bude i duplo skuplje. Jer mozda ce me kostati $150-200 da sipam rezervar, ali meni bi rezervar goriva sa takvom potrosnjom trajao mesec dana.

                Comment

                • luci
                  CBC Senator XXL
                  • 13.03.2006
                  • 1103
                  • odzaci

                  #23
                  benzin i ekonomicno ne ide zajedno, oces malu potrosnju, kupis dizel, a ako hoces jeftino ugradis plin, i tako je svuda u evropi.... ne vidim zasto bi amerika bila posebna pa vozila iskljucivo na benzin... postoje i alternativna goriva, a ako se ne varam u kaliforniji postoje i pumpe i za vodonik...

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #24
                    Ovde je dizel za oko $.50 za galon (oko 25 dinara po litri) skuplji od benzina. I Amerika ima mnogo jace standarde od Evrope kad je u pitanju dizel tako da vecina Evropskih dizela ne zadovoljavaju Americke standarde. A na gas vozila ovde ne postoje.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      ...MOLIM!?

                      Americki standardi za Dizel stroziji nego evropski...Evropljani i Japanci NE zadovoljavaju americke standarde...? Izvini, ali ovo nikako ne kapiram. Koji su to standardi za dizel u US koje EU dizeli ne ispunjavaju? Kojeg je kvaliteta dizel u US, za razliku u EU, jer ako ne gresim dizel u EU DALEKO je kvalitetniji nego u US?

                      Koliko znam, EU dizeli su trenutno cistiji nego benzinci i ispunjavaju strozije norme, tako da nekako ne kapiram kako to ne mogu da ispune US standarde za dizel ako to benzincima bez problema polazi za rukom?

                      I koji je ekvivalent Euro 5 standardu (kojeg ispunjavaju maltene svi EU dizeli u proizvodnji) u US?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #26
                        Nemam pojma kakvi su standardi u pitanju, ali znam da zadnjih nekoliko godina Volkswagen nije prodavao dizele u Americi jer nije uspevao da ispuni Americke standarde. Tek sad treba da izadje nova Jetta TDI koja ce zadovoljavati Americke strandarde.

                        Bilo je u medijima o tome, ali posto ja nisam neki ljubitelj dizela nisam se nesto preterano interesovao.

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #27
                          to nisu stanadrdi vezani za gorivo vec nesto drugo....
                          naravno nema sanse da je usa diesel bolji od evropskog, obrnuto da.
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Bice da VW nije prodavao svoje dizele u US jer americko gorivo nije uspevalo da ispuni standarde koje njihovi motori zahtevaju, odnosno previse je LOSE.

                            Koliko znam, americki dizel se skoro iskljucivo koristi za teretna vozila, prilicno staromodne konstrukcije motora koji zahtevaju kvalitet nafte ekvivalentam nasem D2, nista bolje od toga. Cisto sumnjam da u US postoji makar priblizno kvalitetan ekvivalent dizela zahtevan od strane EU motora koji ispunjavaju Euro 5 i Euro 6 norme (daleko strozije od kalifornijskih standarda emisije izduvnih gasova, koje vaze za jako rigorozne), jer u US za tako kvalitetnim dizelom jednostavno nema potrebe, nema toliko naprednih dizel motora koji bi ga trosili...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #29
                              Nebi rekao da je to razlog jer je VW do nedavno prodavao dizele u Americi. Onda su prekinuli nekoliko godina zbog tih standarda i sad se opet vracaju. Ne znam stvarno razlog, ali cini mi se da je VW Touareg TDI zadovoljio Americke standarde i da se prodavao kao su zabranili Jetti TDI i Rabbitu TDI da se prodaje u Americi.

                              Dizel se jednostavno ne isplati voziti u Americi. Dizel automobili su dosta skuplji od benzinaca, dizel gorivo je mnogo skuplje od benzina, a potrosnja i nije nesto mala (30 mpg za Jettu TDI sto moze i jedan Focus benzinac da ostvari). Za one koji bas zele malu potrosnju hybrid je mnogo bolji izbor.

                              Comment

                              Working...
                              X