Nove zone za parkiranje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #61
    ali sta da se radi kada je stariji deo Beograda
    investicija u gradnju novih ulica sa bitno vecim kapacitetom.


    pa naravno zoniranje jer se mora olaksati zivot ljudima koji tu stanuju
    na osnovu cega mislis da je ikakva razlika izmedju situacije gde je auto parkiran (sa manje ili vise muke oko nalazenja prostora) besplatno i neograniceno u odnosu na situaciju gde je auto parkiran sa dodatnom taksom takodje neograniceno i takodje sa manje ili vise muke ?
    mesecna karta.

    jedina razlika je dodatna taksa koja bas nista ne resava.

    Novi Bgd se gradi i netacno je da nema prostora. svi ti novodoseljeni bilo gradjani bilo firme su tu dosli u novoizgradjene objekte.

    nije situacija da dolaze novi stanari a da je isti broj stanova na raspolaganju i isti prostor (komunalni prostor)

    Naravno, da sve to zahteva sistemski pristup uz resenja jos drugih problema, ali ce ovo olaksati situaciju za neko vreme.
    ne delim to misljenje da je ikakva promena situacije, iz prostog razloga sto je broj vozila tj potreba za prostorom za njih i dalje ista.

    sa ili bez takse potpuno je isti broj korisnika i potrebnih mesta.
    kratkorocno.
    dugorocno neki ce se iseliti i otici u deo grada gde je i dalje normalno stanje (bez taksi).

    Uradila je vise nego mnoge prethodne, ali sasvim razumem da neko nije zadovoljan s uradjenim jer prethodnici i nisu primer za poredjenje
    prethodna nije uradila nista, pa poredjenje sa time gubi smisao.
    ja potenciram obecano a ne ispunjeno.
    kada se da javna rec to mora da nosi sa sobom i odgovornost.

    da je nesto uradjeno i sredjeno nema razloga ne primetiti i konstatovati.
    to je nedovoljno, i nema na vidiku sposobnosti/ volje za jasne promene u rezultatima.

    mora mnogo vise i mnogo ozbiljnije da se radi s obzirom na godine pa i decenije gde je sve propalo.

    sporo se radi, odugovlaci se.

    most preko Ade je eklatantan primer da se administriranje proteze u nedogled.

    Siguran sam i da radikali sutra pocnu da vode Beograd nece nista bitno promeniti u vezi naplate parkinga.
    nisam siguran ali ne bih bio ni iznenadjen da ostane status kvo stanje.
    u tome i jeste problem, nema bitnih promena na bolje.

    cilj ne bi trebalo da bude naplata radi naplate vec omogucavanje priliva (gradjana, firmi) potreba koje se brze, lakse, efikasnije i narocito jeftinije zadovoljavaju u jednom gradu.

    jeftinije parkiranje, jeftiniji zivot> zadovoljniji gradjani.

    sasvim prosta formula.

    jeftinije ne znaci uskracivanje kvaliteta vec odstranjivanje rasipanja resursa.

    brze magistrale putne uzduz i popreko Beograda su nuzne,
    takodje i brze magistrale javnog saobracaja (recimo tog Metro sistema) bilo da je u pitanju sinski, autobuski ili recni ili neki treci saobracaj.

    nisu ni Berlin ni Moskva ni drugi gradovi izgradjeni na administrativnim taksama vec na ulaganjima u infrastrukturu.

    taksa moze da bude samo vrlo ograniceno po trajanju resenje akutnog problema nikako trajno.
    Novi BGD je tipicna zona gde je razvoj ocigledan i u sklopu toga i saobracajni zatevi rastu a takodje i zona gde nema nikakvih smetnji za izgradnju nove saobracajne infrastrukture.

    evo primera, danas Nusiceva ulica po izlasku iz tunela ka Makedonskoj.

    parkirana vozila na kolovozu. suzenje.
    blokada polovine kolovoza za saobracaj.

    niko nista ne preduzima od sluzbenih lica i nadleznih sluzbi.

    primer 2 isto danas-
    autobus GSPa se pokvario i stoji na sred ulice.
    formirala se kolona jer ima samo 2 trake ukupno, i naravno mora da se zaobidje a drugi smer je takodje opterecen saobracajem.
    kolona od 3 dupla autobusa GSPA koji to treba da obidju pa ostali za njima.
    svi su obisli, to je trajalo bar 5 minuta, autobus i dalje stoji.
    mora odmah u par desetina sekundi da se pojavi slep ili neko resenje koje ce pomeriti poveliki autobus i osloboditi prolaz.

    mora da postoji sistem dojave, da tamo nekome negde odmah pali sirenu od 120dB i bleljsti reflektor u lice ...da postoji problem za hitno resavanje.

    ko zna koliko je taj autobus konkretno tu stajao, i koliko je posledicno smetnji napravljeno.

    itd, i postojece ulice ne koristimo u njihovom punom kapacitetom pa se jos cudimo otkuda guzve.

    dovoljno je realizovati male ciljeve, recimo da ulica bude prohodna.
    ne trebaju velike pare, veliki planovi, velike studije, veliki projekti.....

    samo organizacija i upornost sprovodjenja.

    Bulevar ima 4 kolovozne trake pa cesto (ne secam se da je ikada celom duzinom bio prohodan u jednom trenutku) je to fiktivno.
    parkirana vozila prave od Bulevara jednu uzanu ulicicu.

    i tu organizacija i primena kroz spovodjenje ne deluje.

    ako je gradu do novca od taksi eto prilike da se tu sakupe lepe sume, od tih parkiranih vozila na sred saobracajne trake/ povrsine.

    da je bilo lose upravljanje jeste, da je zateceno stanje lose jeste ali bez promene tog nacina upravljanja i bez promene temelja tog stanja nema napretka.
    jasnog napretka.

    rekonstrukcija Juznog Bulevara je prekoracenog vremenskog roka.
    nema objasnjenja.
    nema izvinjenja sa vrha grada.

    zasto nije uradjen posao ?

    lose procenjen, lose planiran deo godine kada se radi, neobezbedjene finansije, neadekvatni ljudski resursi izvodjaca, gubitak organizacije ?
    ne radi se u 4 smene, ne radi se vikendom, itd.... vreme tece a radovi stoje.

    da li ce biti placeni penali, koliko, kada itd.

    pre toga je bila rekonstrukcija Nemanjine ulice.
    i tu je isto zakazala organizacija i bilo je kasnjenje radova.

    ljudi koji se zovu Project Manageri su vanredno cenjeni i vanredno placeni.
    kasni projekat koji vode lete glave.
    tako funkcionise privreda.

    vreme je novac, sticem utisak da u nasoj Upravi (drzavi generalno na svim nivoima Vlasti) novac je sve a vreme bezvredan pojam.
    mozda pogresan, ali eto tako ja vidim kao obican gradjanin kroz protekli niz godina.

    to je najteze preneti Vlastima, promenu svesti i stanja uma.
    konkretna resenja se uvek nadju, isto kao i pare.

    na sajtu beograd.org.yu postoji javno izlozen plan razvoja Beograda.
    (da detaljno sam ga procitao i delimicno detaljno proucio).

    brzi magistralni put Zeleznik-Sremcica- Lazarevac je obecan da se pusta u saobracaj do kraja 2007. godine a prva deonica Zeleznik -Sremcica jos 2006.

    sada je pola marta 2008. i niti na vidiku nema tog novog magistralnog puta sa 4 kolovozne trake.

    dajem samo primer obecanja (javnog) i realizacije toga.

    ne znam koja je stranka bolja ili gora, i da li ce odrzati buduce obecanje ili nece.
    ali mogu da znam koja stranka je sta obecala i sta je od toga ispunila.
    a ako nije ispunila detaljno obrazlozila sta je bio razlog, i zasto nije uspela realizacija.
    ako je objektivno mozda i mogu da poverenje obnovim ako nema niti reci mozda mogu i da smatram da je zlonamerno (bahato) totalna nebriga.

    a mozda i zaista nismo sposobno da uredimo da jedna zona kao sto je Beograd zaista i postane uredjeni grad u svim segmentima.

    ne mora da bude kao Berlin, ili Cirih ali i ne mora da bude parkiranja na sred ulica, posred tramvajskih sina, istovara robe u podne iz kamiona...kada su vec ulice takve sirine kakve jesu.

    mozda mislis da je to jos jedno zanovetanje tek tako iz dosade, veruj da nije.
    dogorelo je sa ovolikim odlaganjem resenja problema pocevsi od samih temelja.

    sminka je odradila svoje (zone, takse) i dalje ne pomaze.

    taksa i karta za parkiranje nije resenje koje je odrzivo.

    Zemun -Borca voznja traje duze nego Zemun -Novi Sad ili Zemun- Lazarevac.

    primer nedostajuceg mosta.
    ne od juce.
    a nema ga ni na vidiku, nikakvih radova nema makar pripremnih zemljanih.

    Zeleznik ili Zarkovo - Karaburma koliko traje voznja kolima.
    koliko traje voznja gradskim pervozom.

    koliko je to kilometara efektivno....

    tu je problem.
    ne kolicina podrucja pod taksom i visine takse.

    mozemo ja i ti do sutra, poenta je da od price nema koristi.
    treba zasukati rukave.
    gradska Uprava nesto radi, ali rukavi su jos spusteni, radi se u prvoj brzini. pa druga pa prva. kotrlja.
    a potreba gradjana je sedma brzina.

    bar 10-20km autoputa uzduz i popreko Beograda godisnje.
    jedan most najduze na 3 godine, tj 3 mosta za deceniju.

    popust zbog lose istorije i ocajnog stanja je trajao, ne moze vecno da bude opravdanje ono sto je bilo.
    dodju na red i skakljiva pitanja i prozivke.
    2001-2008 je skoro 7 godina.
    taksa i zona za parkiranja nije dovoljan sam po sebi napredak.

    za mene je ovo diskusija na javnom mestu, navodim razloge zasto postignuti rezultati i uvedene mere (takse) ne mogu biti oberucke prihvaceni uz tapsanje.

    taksa bi trebala da je poslednja mera kada se sve iscprlo od tehnickih mogucnosti.

    eto toliko od mene, javno
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • nikolaf7
      CBC Veteran
      • 23.12.2007
      • 181
      • beograd

      #62
      Zasto stalno smanjuju broj parking mjesta u gradu, i pored nestasice?
      Jedna mala ulica ispod pumpe u Francuskoj(ispod zone), tu se parkiralo 20-tak kola iz okolnih zgrada a prije 2 dana je raskopaju. Reko polazu neke kablove kad vidim juce novi ivicnjak, onaj ostri visoki "protivparking"
      I to sa obe strane ulice, mislim stvarno....

      I to nije sve, danas malo napred u vecoj ulici(bivsa Francuska) zakinuli jos 3 parking mjesta sa tim ivicnjakom . Duz zgrade je bilo oko 7 mjesta na zemljanom parkingu, i umjesto da to izbetoniraju da lici na nesto oni zagrade prva 3.
      E zagrade li ova sto su ostala, napalicu par komsija da se organizujemo i platimo par radnika sa opremom da izbruse nekako ili izlome malo ivice da se normalno moze kolima popeti. A ako ne bude skupo i ovu malu da citavu izbruse
      If God rides a Harley............
      The Devil rides a Duke!

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        #63
        E vidis plameni, to ti je tipicno dodjosko razmisljanje. Daj da mi preuredimo kako se nama svidja, platicemo nekog da razlupa. Ne moze tako, mora da imaju neke mufte sto su tako napravili. Aj da vidimo bar prvo sto

        Comment

        • nikolaf7
          CBC Veteran
          • 23.12.2007
          • 181
          • beograd

          #64
          Mozda, ali mogu da se kladim da ovako razmislja cela zgrada. Uostalom raspitacu se
          If God rides a Harley............
          The Devil rides a Duke!

          Comment

          • StudentBGD
            CBC Senator XXL
            • 18.12.2007
            • 1027
            • Beograd

            #65
            nikolaf je u pravu. kada vec rade nesto zasto ne urede to da se lepse i lakse parkira a ne da zagradjuju parking mesta?! Tacno znam na koje ulice misli jer mi najbolji drug zivi u zgradi ispred koje se to desava. I gde ce sada ljudi koji zive tu da parkiraju? I pre ovoga se tesko nalazilo mesto... Razumem da hoce da rasterete saobracaj u centru i slazem se da bi ljudi vise trebalo da koriste GSP (koji je btw i dalje nepouzdan u svakom smislu) kada idu u sam centar grada, ali ne mozete da ukidate parking mesta ljudima ispred domova, narocito ako to ne smeta za normalno odvijanje saobracaja. Taj parking u produzetku Francuske nikom zivom ne smeta, jer pesaci imaju prolaz pored zgrade sirine 2 metra minimum, pa ide deo zelene povrsine, pa sljunak na kom se ljudi parkiraju, pa ulica... I zasto oni sada to zagradjuju? Kome tu smetaju auta?!?!
            Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

            Comment

            • Ji 4Tze
              CBC Senator XXL
              • 04.05.2006
              • 806
              • bg
              • Honda CR-V 4WD

              #66
              U pravu je da treba da se skupe njih par i razlupa to?
              U pravu?

              Pa ne da nije u pravu, nego ima pogrešan stav. Ni ja nisam ovde odrastao, pa mi ne pada na pamet da lupam nešto što nije moje, nešto što gradjani plaćaju iako je pogrešno urađeno. Ima toliko toga, ja još imam neke škole glede urbanizma i arhitekture uopšte, znaš li koliko bih ja stvari promenio... Ali ne može da ide to tako.
              Hoću reći, znam da neće on to da razlupa, nego voli da laje ali opet, takav način razmišljanja je loš, pogrešan, treba ići napred i sa kvalitetom razmišljanja, ne samo sa kvalitetom vozila.

              Comment

              • StudentBGD
                CBC Senator XXL
                • 18.12.2007
                • 1027
                • Beograd

                #67
                nisam dao potpun odgovor U pravu je kada kaze da ta mesta o kojima prica treba lepo da srede a ne da zagradjuju, jer kao sto vec rekoh nema logike za zagradjivanjem osim ako zele da prosire sirinu zelene povrsine sa 4 na 8 metara, sto onda i ne zelim da komentarisem... Ta mesta jesu na uglu,sli zbog specificnosti polozaja ne smetaju pri skretanju i ne zaklanjaju vid. NARAVNO da ne treba i nema pravo da razbija, to mu samo prolazi kroz glavu zbog besa. Ionako ne bi nista postigao time, bar ne dugorocno. To nema nikakve veze da li je "dosljak" ili "starosedelac", verovatno bi i ti popi3deo da ti ispred kuce bezrazlozno zagrade mesto i da nemas neku alternativu za parking.
                Inace, po gradu su postavili betonske stubice na uglovima da se niko ne bi parkirao tu (zbog bezbednosti i zbog pesaka) ali to je brzo pocupano i vec dugo se ljudi opet masovno tu parkiraju a PS prolazi pored njih jer ipak su to malo skuplja kola koja ko-zna-ko vozi...
                Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

                Comment

                • nikolaf7
                  CBC Veteran
                  • 23.12.2007
                  • 181
                  • beograd

                  #68
                  Cuti Ji ne laj

                  Nisam rekao da razlupamo, pa nisam toliki seljak(a i otac mi je arhitetka )....nego da obrusimo ostru ivicu, znas ono da ne kidas gumu kad se penjes. I estetski je isto

                  A dje sam odrastao je nebitno jer sam kupio stan u novogradnji, ima 10-12 god, otprilike tad je i podignuta znaci ko da sam se rodio tu
                  If God rides a Harley............
                  The Devil rides a Duke!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #69
                    CB uticajan ??

                    mozda slucajnost

                    danas se zvanicno vd gradonacelnik Uprave Beograda izvinio javno za kasnjenje radova rekonstrukcije Juznog Bulevara.

                    objasnio i razloge, koji su se znali btw i pre pocetka radova kao opste poznati problemi, ovoliko g kasnjenja.
                    cak pomenuti i penali za izvodjace.

                    novi vetrovi duvaju, blize se izbori....

                    uglavnom pozitivan korak za mene.

                    izvor RTV Stubio B.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • nikolaf7
                      CBC Veteran
                      • 23.12.2007
                      • 181
                      • beograd

                      #70
                      Originally posted by Ji 4Tze
                      Ne moze tako, mora da imaju neke mufte sto su tako napravili. Aj da vidimo bar prvo sto
                      Sad sam bas mjerio(odokativno, naravno ), znaci od zgrade prema ulici je bilo:

                      - oko 1.5m puta za pjesake(sire nego kod sledece zgrade)
                      - oko 3m zelene povrsine
                      - oko 4m parking mjesto

                      a sada:

                      - oko 1.5m za pjesake
                      - oko 6m zelene povrsine
                      - 1m trotoara, potpuno nepotrebnog jer je dugacak samo 3 parking mjesta+cosak

                      Mislim zasto? Cemu?
                      Ovo me podsjeca na pripremu za zone u nekim ulicama u centru - prvo zabrane ukoso parkiranje(tu skinu desetak p. mjesta), onda zabrane parkiranje na citavoj strani ulice(jos + 15-tak mjesta) i kad onako stegnut hoces da puknes uvedu zonu da ti olaksaju

                      Pricam sa komsijom iz prodavnice, kaze on jutros pitao ove sto mjere zasto prekrajaju parking, i dokle vise?
                      A ovi njemu nesto tipa ko vas ****, nismo mi duzni da vam obezbjedjujemo parking, obratite se investitoru...

                      I sta tu da mu kazes osim da ga puknes nogom u guzicu da poskoci
                      If God rides a Harley............
                      The Devil rides a Duke!

                      Comment

                      Working...
                      X