@Boost: Bokser??
Volvo V-40 2.0 turbo
Collapse
X
-
Redna 4-vorka..
U pitanju su samo vibracije koje se drze na minimumu uz balansiranje, 4-vrtak je 4-vrtak bio boxer ili neAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
uvijena radilica prema klipnjacama tako da ugao opaljivanja sile po klipu bude na svakih 180 stepeni cime se umanjuju tipicne jake vibracije 4 cilindricnog motora. mislim da je na to boost mislio.
metod koji je Volvo uveo tamo negde 1987. godine za tada novi motor B280F da bi se smanjile vibracije- V6 sa cilindrima pod 90 stepeni koji je imao ofset radilice od 30 stepeni pa je po mirnoci rada bio uporediv sa rednih 6 cilindara (koji imaju ugao 120 stepeni sto je najbolja moguca kombinacija za motor, ideal konstruktora za miran rad).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Sri, brate od kad se ti baviš automobilima?Mene bi npr. zanimao taj 9-3(jel to beše onaj manji model?), pa ga daj malo opiši.Naravno preferiram benzinca do 2000 ccm, i to neku od varijanti koja je najviše prisutna kod nas!Auto mora da je prva boja(neudaran) i sa kilometražom (koja se može proveriti) do najviše 110000-120000 km!Naravno i sve ostalo na njemu mora biti ok bez ikakvog budženja.Godište mi nije presudno ali stanje auta jeste!
Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
da, ima kolena radilice na 180 stepeni ali se opaljuje na svakih 90 stepeni (jedan pun krug na 4 cilindra) sto stvara jake bocne vibracije u bloku, tako tipicne za 4 cilindra. radi ublazavanja tih vibracija ubacuju se tegovi-rotirajuce osovine sa balansom koje se vrte u kontra fazi sa tih 90 bocnih stepeni da bi amortizovale inercijom masa. barem sam ja tako shvatio a ispravi ako je pogresno.
koliko znam redni 3 i 4 cilindra i V8 su najlosije moguce konstrukcije motora po pitanju vibracija i treba ih izbegavati koliko se moze ako se tezi kvalitetu komfora rada motora.
a sa druge strane spektra su rednih 6 i V12 kao najbolji motori (ali i skupi za izradu).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Nije samo to u putanju.
Pogledaj chetvrtaka.
Na fazi do nekog 60-og stepena radilice imas max obrtni momenat, dakle koristis sve u pogon.
Do tog nivoa nema govora od nekom povecanom otporu zbog kompresije koja je jos uvek relativno niska na poziciji cilindra koji tada ima klip od cilindra koji se nalazi na 180+60 stepeni.
Tu gde pocinje kompresioni otpor je kasnije blize 90-om tj 180+90-om stepenu. Odatle i stranicne vibracije. No o vibracijama nema potrebe razmisljati, pravimo prestanda motor a ne ladju
Dakle, kasnije pri padanju ekspanzionog pritiska i priblizavanju vage motora 180 ili 180+180=360=0 stepeni, inercija auta je ta koje se svojom masom koristi za savladjivanje otpora kad je pad snage najveci.
Od bloka se trazi da bude stabilne konstrukcije i da ima dobro vesanje radilice.
Ovaj motor sa 4 cilindra dakle ima po karakteru zbog niskih pokretnih masa i niske frikcije vrlo zivahan karakter. Poleteti u obrtaje je upravo to sto motori sa 120 stepenastom raspodelom u praksi imaju losije.
Verujem da dosta toga deluje konfuzno ali kad su u pitanju pritiskci sagorevanja koji se tada postizu karakter je vrlo eksplozivan i prirast obrtnog momenta ima jednu tako napadnu krivulju (upravo zbog toga sto motror ima samo 2 vage a ne 3 ili vishe) da posle pada pulsa obrtnog momenta ima inertnu rupu te posle nje odma dolazi sledeci napadAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by TETAKI dalje tvrdim da je Honda odlična(pogotovo me je oduševila sa potrošnjom goriva i upravljivošću) ali treba mi porodični auto kako mi moja gospodja ne bi svakog dana kukala u vezi sa ubacivanjem devojčica(koje uzgred imaju 11 i 14 godina) na zadnju klupu!Kod Honde je to zaista loše rešeno.Naime kod vozačkog sedišta se pomera samo naslon dok desno sedište ima nekakav katapult kod koga ako pre vremena uspraviš naslon(što moja gospodja uvek uradi), sedište ostaje u položaju kako se zateklo.....Prilično komplikovano, sobzirom da se ja sa mojom ekipom vozim uvek u kompletu.Sad sve tri normalno uglas prizivaju Volvoa koga sam prethodno iz znanih razloga prodao....E sad ni ovaj 2.0T nije im baš po volji jer je najverovatnije preskup za registraciju i održavanje ali je u ekstra stanju pa će to da kompenzira!Naravno moja gospodja bi se najradije uvalila u neku VW četvorku ali su srećom preskupi tako da otpada!Mada....
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
brick, to o cemu ti pricas su balanseri za odstranjivanje bocnih vibracija i oni doprinose povecanju komfora ali na stetu performansi. Teski su i inertni, vrte se duplo brze od radilice... Mene pomalo i plase dve zasecene sipke koje se u motoru vrte 12000/min.
Boost, je l' moze opet ovo objasnjenje ali na drugi nacin jer nisam siguran da sam shvatio.
I jos nesto: Kako raste snaga i moment sa brojem cilindara ako se to uospte moze posmatrati samo kroz njihov broj. Na primer, ako jedan cilindar proizvodi 50ks, koliko ce proizvoditi dva (tru, cetiri...) takva cilindra u istom motoru?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Snaga, (EFEKAT) raste sa brojem detonacija u jedinici vremena.
Sto veci broj detonacija (cilindara ili obrtaja) veca snaga.
No, kako se dolazi do te snage to je vec druga finta.
U pitanju je suma efekta koju motor proizvodi u jednici vremena, nista se nekaze o vremenu kako se dolazi do tih obrtaja.
Probaj jos jednom da procitas, mislim da ce biti lakse... pa jos jednom, znam da ima malo izmedju redovasorry...
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment