Originally posted by Probisvet
Cajgeri
Collapse
X
-
Originally posted by killuminati
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Evo da se i ja dodam u crnu hroniku skidanja kazaljki jer sam upravo danas sje... osovinu kazaljke za temperaturu i sad bi pojeo OO ne zato sto sam to radio nego sto se to desilo na samom kraju kada sam sve trebao da sastavim i mrzelo me da skidam satove i odnesem u kucu da skinem polako nego sam skidao u kolima i cvrc.
Ako neko ima sje tablu treba mi jedan od onih bucmastijih instrumenata da ne kupujem bas celu tablu. Moram da proverim i po otpadima da li se moze kupiti odvojeno samo taj instrument jer mi je kazaljka citava.
Imam i slike svog skidanja i ostalo ali sam sad u bedaku pa mi se ne kaci dok ne nadjem resenje tj zamenim ovo polomljeno.I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Osim ovog excesa bar sam uradio par stvari koje imaju upotrebnu vrednost.Skenirao sam moje satove i samo kad ih obradim u PS i prebacim u CDR imacemo i vektorsku verziju pa ko zeli moze da se zeza. Potvrdjujem ono sto je munze napisao o zajeb... kako ustimati satove posle i vratiti na staro mesto i da li je to vise uopste moguce kao i da je pozadi tanak sloj zelene farbice ali i koji se da osmirglati pa onda ne utice na boju osvetljenja.
Kako c najverovatnije kupiti jos jednu tablu sada imam otvorenu opciju da sredjujem ovu drugu pa mi je kao lakse.I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Styling ride again
sad kad imam backup soluciju nastavljam sa stajlingom satova i to ima da ih izbrusim di sijaju ko pesija jaj...ca
Hvala Deki mazda otpadu sto postoji!I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Evo epiloga
posle 100 godina odlucio sam da uradim nesto sa satovima i po svojoj zelji.Iako sam dosta procitao o tome i znao za rizike to sve nema veze sa zivotom dok to sami ne iskusite i naravno zivotno pitanje, cemu sve to i sta mi je ovo trebalo. Krenimo redom.
Skidanje table nije tesko ima par srafova koji drze masku , pa se onda maska svuce pa opet par srafova i eto je tabla u rukama.
Potrebno je skinuti plasticni nosac od pozadi i jedna spreda i skinuti providnu plastiku (sve je na klik i bez preterane muke moze se skinuti)
Ovo nisam slikao koga zanima imam guide u pdf-u.
Sijalice se menjaju i bez potrebe da se ista skida samo im se izvren kuciste i evo je sijalica u ruci.
Malo detaljniji prikaz
Crni nosaci su za male a zeleni za velike sijalice a i vidi se razlika u velicini.Velikih ima samo 2 .
Manje su 12v 1.2W a vece su 12V 3W .Ove manje sam kupio nove pa izgledaju malo kao da su vise bele a inace unutra su bile obicne providne sijalice.
4 sijalice , 2 velike i dve manje , osvetljavaju celu tablu i na sebi su imale zeleni kondom zbog boje.
Igle sam skidao viljuskom i nozem (sirok i tanak noz kao oslonac, viljuska kao poluga) i bez preteranog pritiskanja skinuo veoma brzo sve cetiri igle.Dve sa osovinom a dve bez ako na slici.
Kad se skinu igle, otsrafe se mali crni srafovi koji drze plastiku sa brojevima iza koje je providna plastika koja je nosi i onda se samo svuce.
(zezala me baterija u fotoaparatu pa nisma slikao svaki korak)
Tabla izgleda ovako u tri dela i jasno se vide instrumenti i sijalice.
Plasticni deo sa brojevima je pristojno savitljiv i debeo taman da se sa njime moze lepo rukovati a sa zadnje strane je na mestima koja idu ispod brojeva imao zeleni sloj farbe pa je i bez kapica na sijalicama tabla sijala bledo zeleno.
Sve ovo se moglo izbeci da sam na vreme uocio jednu sliku iz uputstva za skidanje na kojoj se jasno vidi da se kmh i rpm satovi mogu skinuti sa table zajedno sa plastikom a bez da se skida igla jednostavim raymicanjem dva limcica koji drze sat za stamapnu plocu. Ovako izgleda kad se skine sat.
Isto vazi i za fuel i temp satove stim sto se oni odvrcu , 3 srafa po satu i onda se samo skinu.
E sad ide deo El stupido hombre blanko.
Sve ovo sam uradio bez greske i ismirglao plastiku da ne bude zelena i kad sam trebao da vratim satove u kola , naravno otkrijem da mi kazaljek ne stoje kako bi trebalo pa se vratim kuci i zabodem ih ponovo.Drugi odlazak do auta, monitranje, paljenje, opet ne valja kazaljka goriva, ma mrzi me da se vracam kuci da skidam, krenem da cupam na satu i slomijem osovinu na koju se stavlja kazaljka.
Mislim sta reci.
Kasnije se ispostavilo da su te osovine krte ko grisini jer sam uspeo da slomijem jos 3 komada u pokusaju da sa raznih tabli postavim ispravan instrument kod mene. Da ne gnjavim , posle milion pokusaja , bacenih para i bar 10 godina zivota manje, uspeo sam da sa nekog starg instrumenta iscupam celu osovinu i zabodem je u moju tablu i stavim kazaljku.
To sam uradio veceras jos nisam vratio tablu u kola pa cu doopisati da li je operacija uspela.
Nova tabla za moj auto da se zmeni kosta 75.000 dinar kod ovlastenih servisera. Na otpadu , ako ima neka sa slicnog godista kosta 70 eur sa popustom za mazda klub, a bilo je likova iz oglasa koji su trazili 200 eur.
Nije mi cilj da plasim entuzijaste nego da podelim moje iskustvo sa vama da ga na prolazite kad sam vec ja morao.
Zakljucak je da se kmh i rpm kazaljke skidaju lako, a fuel i temp idu relativno lako smo ako satovi nisu stari jer onda hoce da zapeknu.
A u tom slucaju lomite iglu 100% .
Pomaze da se na kazaljku prsne wd40 i da se saceka par sati onda malo popusti pa se da svuci kazaljka sa osovine.I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Upisao si se znači u listu strelaca :-) Samo jedna sitnica, ako bude još poduhvata, kad se čupaju skazaljke, osovina tj. iglica bi trebala da ostane u satu, a skida se samo plastični deo, samo tako neće doći do oštećenja (valjda). Naravno i ja sam iščupao sve onako muški što se kaže, naravno, zato što plastika zapekne za iglu i neda se. Mislim da majstori to skidaju tako što drže malim špicastim kleštima osovinu kad skidaju skazaljku ili ... Sve u svemu u našem slušaju štelovanje posle "pimpovanja" ide odokativno, tj. gorivo po sećanju, temperatura nije problem, obrtaji (ako ništa nije slomljeno) čupaj i vraćaj obrćeš u krug, u smeru kazaljke na satu,dok ne dobiješ normalne vrednosti na leru i kad kreneš, kilometar sat odprilike daš kontakt, proveriš da ti skazaljka i dalje stoji na nuli,pošto nekad hoće da skoči na 40 npr. Kreneš da voziš, ako radi sledi GPS, vidiš koliko laže i onda je na tebi, da li ćeš kao ja u realtime-u da oduzimaš i sabiraš, ili vidiš koliko laže pa nazad na štelovanje dok ne namestiš da ti tabla i GPS pokazuju isto. Mene je to mrzelo da radim tako da sam se navikao već, kad idem 70 po satu u stvari idem 58-59. Kapiram kad bi imali jedno 10-ak satova da bi se izvežbali :-)
Pozzz svimaPurple Haze
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Uh ja sam na mojoj begejki skidao tablu i menjao cajgere ne znam vise koliko puta(malo i iz dosade), ali zato sto nije tesko i zato sto se sve lako razmontira i nema sta da se slomi. Jedini problem je, svakako, stelovanje temperature, goriva i obrtomera, za km sat mislim da je ok ako kazaljku postavim na nulu i ako ona posle svakog pomeranja vrati na nulu(nema iglice koja je zaustavlja, nego mehanizam unutar sata). E posle poslednjeg skidanja i namestanja, mi pokazuje da imam malo manje goriva nego realno(sto i nije tako lose), i obrtomer pokazuje malo vise obrtaja, a cekam prolece da se opet bakcem sa tim.Jedan savet u vezi osvetljenja; onaj matirani sloj zelenkaste farbe na pozadini cajgera sluzi da se svetlo ravnomerno rasipa po celom cajgeru bez obzira na to gde zrak padne, e sad ako ga skinete skroz-znate ishod. Ja sam odstampao bele cajgere i plastificirao ih, onda lepo isekao rupice za kazaljke i srafice, i stavio preko postojecih cajgera a svetlo sam ostavio samo ono sto baca odozgo(kod mene je za kazaljke) i dve sijalice koje osvetljavaju brojcanik km sata, i cajgeri mi sijaju belo, a kad ostavim iza sve sijalice onda se na nekim mestima primecuje da se cifre nisu poklopile 100% tacno, i to svetlo probija kroz beli cajger pa ne izgleda lepo.
P.S. Posle desetog skidanja table moze i vezanih ociju!
Comment
-
-
Re: Cajgeri
Ja imam srece da mi radi scan gauge (thanks to JNC) i onda na njemu ocitam i rpm i kmh i temperaturu.Jedino gorivo po secanju ili napunis do vrha pa je lako.Mada mi ovaj zadnji sat malo luduje jer se glavi kazaljka i ne vraca se na nulu bez intervencije nego se glavi jer sam zabadao osovinu naknadno.Sad mogu da to korigujem jer nisam stavio providnu plastiku ali kad bude tu bice kuckanja po tabli.
Na ovim velikim kazaljka je izletela zajedno sa osovinom a kod mali obrnuto.Moj je zaje... bio sto sam upropastio svoj instrument za gorivo inace ne bih morao nista da radim samo ubodi i namesti.Cak sam razvalio jedan celi da vidim gde se to drzi osovina i ona je uboden u mali magnetni disk iz koje je ni nsa sve misice nisam mogao da izvucem.Znaci ili ide ko podmazana ili je sve dzaba.
Mislim da je najbolje resenje wd40 preko noci ionda bi otpustila svaka.
Elem sad imam viska dva sata od BG kmh i rpm i celu tablu BJ PFL benzinac bez fuel i temp satova pa ko ima sta meni treba da se menjamo. I gomilicu onih nosaca malih sijalica sa sijalicama unutra. Ako neko naleti na fuel ili temp sat ceo od BJ bio bih mu zahvalan.
Meni se zeleno svetlo nije rasipalo ravnomerno kada je bila folija pozadi , sad je nema pa sve sija zuto a uskoro ce crveno
Iznad gornjeg dela rpm sata plastika je bila matirana ili peskirana tako da bolje rasipa i ravnomernije pa mi pada na pamet da to uradim po svim ostalim.
Sad mi vec padaju i dvobojne kombinacije i kombinacije na prekidac pa da menjem boje po zelji.
LCD displej je u nekom zelenom plasticnom kucistu koje je zabodeno u plocu a on je zalemljne na dugim nogicama.Kuciste je zatvoreno sa svih strana pa mi sad jedon on sija zeleno ali se nosim mislju da ga malo razbusim i unutra gurnem moje osvetljenj za pozadinu sata. Imam one 3u1 smd crvene na 12 volti na tracici pa ce da legnu ko guza na nosu.I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment
-
Comment