A koliko snage moze da se dobije procentualno sa IC-om
Turbopunjac - trajnost i pouzdanost?
Collapse
X
-
IC nije na odmet ocistiti ukoliko je bio na motoru TuRbo koji je curio ulje u kompresorski deo.
Moze prvo benzinom , izmuckati i zavrsiti sa alkoholom, neostavlja nista iza sebe.
==============
Wiz >> Hm.. mitanje ima puno veze sa ostatkom konfiguracije, no verujem da jedan topao letnji dan na tvom motoru moze da bude razlika od 5-10Ks .Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Interesuje me da li IC treba povremeno da se cisti i kako?
Comment
-
-
Integrale je imala plasticni (!!!) i aluminijumski IC...
doduse ta plastika je... hmmm... ne znam ni sam...
zvuk koji imaju VW automobili sa trubinama je zbog karakteristicnog
wastegate-a cini mi se...
inace Garrett su THE BEST... jos ako je ball bearing...
i ako na T3 se doda kuciste kompresora od T4
kvalitetan BOV takodje doprinosi produzenom veku turbine obzirom
da uz pravilnu konfiguraciju ima manji povratni pritisak u kompresoru...2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTHehe.. micko, dobrodoshao!
Jesi ti radio kao sto je ovaj opisao na sajtu?
Nista samo pitam
A nisam jos cistio IC, radi mi auto ko sat pa mislim nema jos potrebe (A4 1.9 TDI 110ks '98. 135.000km)
Comment
-
-
A kako nema??? Visak pritiska ispusta napolje radi stabilnijeg nadpunjenja... doduse postoje i verzije WG-a koje ga vracaju u izduvnu granu...2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
Comment