Turbopunjac - trajnost i pouzdanost?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Q-
    CBC Senator
    • 03.12.2004
    • 288
    • Srbija/Beograd

    #76
    nemoj da te zmija ujede da uzimas Hondu umesto Volvoa...
    Volvo je klasa za Hondu (jbg nije Saab ali ovo ono)...
    To kao kad bi poredio Alfu i VW
    2008. Leon

    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #77
      Originally posted by Quadrifoglio
      nemoj da te zmija ujede da uzimas Hondu umesto Volvoa...
      Volvo je klasa za Hondu (jbg nije Saab ali ovo ono)...
      To kao kad bi poredio Alfu i VW
      On vec ima Hondu!
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • -Q-
        CBC Senator
        • 03.12.2004
        • 288
        • Srbija/Beograd

        #78
        Originally posted by Srdjan
        Originally posted by Quadrifoglio
        nemoj da te zmija ujede da uzimas Hondu umesto Volvoa...
        Volvo je klasa za Hondu (jbg nije Saab ali ovo ono)...
        To kao kad bi poredio Alfu i VW
        On vec ima Hondu!
        onda stvarno ne znam sta ceka sto ne uzima volvo
        2008. Leon

        "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #79
          Originally posted by TETAK
          Ne žurim sa odlukom jer sam se u medjuvremenu navukao na Hondu, koju sam u medjuvremenu lepo upoznao.E sad Volvo je privla?na opcija ali i veoma skupa, pre svega jer moram da napravim doplatu a onda sledi registracija pa kompletan servis i sve ono što ja odmah uradim na vozilu da bih mogao da ga vozim kako sam navikao....a to sve zna?i novac!
          Lepo je covek rekao, samo treba da se procita.
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #80
            Quadri. brate moraš da provozaš neku Hondicu, pa ćeš da vidiš kako se teško lišiti njenih usluga.....Naravno da o Volvou ozbiljno razmišljam jer ne bih ovu temu ni pokretao ali bih mnogo lakše doneo odluku da je u njemu motor 2.0 umesto ovoga sa "T"......
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • -Q-
              CBC Senator
              • 03.12.2004
              • 288
              • Srbija/Beograd

              #81
              Probao sam civica... sve je to lepo... ali fali mu dusha i fali mu "pssssss"...

              mada... respect za Mitsubishi i Nissan (Skyline naravno)
              2008. Leon

              "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #82
                Originally posted by TETAK
                Quadri. brate moraš da provozaš neku Hondicu, pa ćeš da vidiš kako se teško lišiti njenih usluga.....Naravno da o Volvou ozbiljno razmišljam jer ne bih ovu temu ni pokretao ali bih mnogo lakše doneo odluku da je u njemu motor 2.0 umesto ovoga sa "T"......
                Vozao sam se u svakakvim kolima, al kad sam se vozio u prvim kolima sa magicnom oznakom "T" na kraju cifre 2.0, moje odusevljenje je preraslo u nesto sto se zove MORAM to imati u svom posedu
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #83
                  A sta je problem, prevelika registracija, koja bi da nije T, bila manja ili pouzdanost takvog motora?
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • -Q-
                    CBC Senator
                    • 03.12.2004
                    • 288
                    • Srbija/Beograd

                    #84
                    Originally posted by Saabo
                    Vozao sam se u svakakvim kolima, al kad sam se vozio u prvim kolima sa magicnom oznakom "T" na kraju cifre 2.0, moje odusevljenje je preraslo u nesto sto se zove MORAM to imati u svom posedu
                    razumemo se
                    2008. Leon

                    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #85
                      Sve pomalo je problem sa "T"(cena, potrošnja,održavanje), da se razumemo nikako ne manišem broju KS ali i tu treba napraviti balans, a ne treba ni svakom autu brdo KS da bi odlično išao.Zaboravite na trenutak type R i prebacite se jednostavno na Civic 1,6 VTEC i u momentu dobijate auto koji ima jedva nešto preko 100ks ali mu ti konjići stavrno pašu!Volvo je stvarno nešto drugo i njemu zaista i treba više KS da bi se pokrenuo.S-40 1,8 koji sam ranije vozio bio je jako trom iako je imao 122 ks na papiru.Ne mogu da mu zamerim max. brzinu ni to kako nosi one brzine na auto putu od 130-160 kmh ali svako preticanje na nož on jednostavno nije mogao da izvede bez prilično muke!Moj maleni Civic sa 75 ks je pravi borac u poredjenju sa prethodnim autom.I zato mi je i teško da se odlučim, pogotovo što za doplatu moram da izdvojim još oko 2000E plus registracija!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #86
                        eh, T jeste posebna stvar u svemu, bas onako kako si postavio stvari.
                        i jeste, Volvo trazi snaznije motore da bi kvalitet podvozja dosao do izrazaja. ipak je Civic jako mali auto i stoga moze da se zadovolji malim i slabijim motorima za adekvatne perfomanse. 1800 kubika je za klasu serije 40 (bio koje marke, Honda to nema ali najpribliznije je Accord) bas minimum a optimalno je 2000 kubika pa nagore za iole upecatljive perfomanse u voznji na putu, narocito ubrzavanje.

                        kod nas je potpuno besmislen sistem odredjivanja poreza na imovinu po osnovu kubikaze (taksa na luksuz) a ne po vrednosti na trzistu pa je iole uobicajeni motor prakticno zestoka kazna.

                        kada je vec rec o Volvo vs. Honda u pomenutim modelima, Volvo ce gotovo uvek moci da se vozi 30-50 km/h brze i lakse, sa menj napora od Civica sa tim motorom pogotovu na duzim putovanjim (ono porodicno).

                        limiti Civica je oko 500km u turi a Volvo glatko ide 800+km za uporedivo iste efekte napora voznje a pri vecoj brzini krstarenja.

                        taj 2.0 T se glatko vozi laganicom oko 160-200 km/h a sto je za Hondu vec muka (kao i za svaki mali auto, mali po medjuosovinskom rastojanju).

                        potpuno su razlicite koncepcije, Volvo je za putovanja , udobnost, perfomanse sve u jednom optimalno prilagodjen.

                        jeste da ce trositi vise goriva, (tezi je, veci, jaci skoro 2 puta u svim rezimima voznje) ali i da ce put biti brze i sa manje napora sproveden.

                        registracija je takva kakva je, i ista je za bilo koji auto slicnog motora.

                        kako god, tetak ako ti auto odgovara po svim osobinama osim po finansijama a mislis da ga zadrzavas duze vremena za sebe ne vidim razlog da ga ne uzmes. ako ne odgovara po voznim osobinama u odnosu na Hondu onda se drzi Honde jer za te pare mislim da ces tesko naci bolji auto sveobuhvatno od onog koji imas.


                        a mozda pitas prijatelja ako ima negde u zemlji mozda malo starije godiste, i stariji model V70 2.0 turbo koji moze da bude i bitno jeftiniji u nabavci a jos je nesto veci sto je zgodno za porodicnu upotrebu.

                        pri tome dobijas motor od 5 cilindara sto je plus ekstra.


                        jedino sto ih je ovde kod nas tesko naci, a uvoz je kao sto se zna zabranjen.

                        mislim da 2.0 turbo nije neubedljiv poput 1.8 ni priblizno, ti si vozio oba pa daj neki komentar- poredjenje.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          #87
                          Ja sam taj 2.0T vozio par dana uzastopno, tako da zaista mogu da kažem i nešto konkretnije o njemu.Naime taj auto ide više nego odlično, trpi ubrzanja bez šaltanja u četvrtoj već od 50-60 kmh,koči veoma dobro i bez zamaranja kočnica, leži primerno i sve radi onako Švedski korektno....od opreme ima bukvalno sve čak i onu za Volvo karakterističnu kombinaciju koža-tekstil na sedištima.Menjač je precizan ali je potpuno drugačiji nego kod modela sa 1.8 motorom.Razlikuju se po položaju rikverca gde 1.8 ima onaj Opel štos sa pečurkom na ručici dok 2.0 ima onaj klasičan hod "desno-nazad" ali i po tome da se kod 2.0 ručica pomera onako "teško" kao kod VW-a dok je menjač kod 1.8 dosta lakši i sličniji Japancima!Volvo 2.0 ima i dosta kruće vešanje(ne utiče na udobnost) ali je bitno čvršći od modela 1.8, koji u krivini ipak malo vrda(iako je imao gume 205/50-15), dok 2.0(gume 195/55-15) ide kao po šinama.E sad da malo sitničarim 1.8 je bio bukvalno bez pecke i sa predjenih 60000 km dok 2.0 ima za sobom 136000 km i jednu pecku na šoferki pa jednu na levom faru, zbog ne znam čega mu se ne zatvara pepeljara, neko mu je skinuo krovnu antenu, pa pokrivku u gepeku ali šta ćete nisu ga isti ljudi ni vozili a braćo moja na placu se vrlo često nadju i ljudi koji umesto da gledaju(i kupuju) auta koriste momenat nepažnje osoblja da "kompletiraju" neki nedostatak na svom mezimcu.....
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #88
                            pa dobro, nista strasno, sitnice rekao bih. a 136k km je nista, tek se razradio motor

                            ako ostalo pasuje, mislim na finansije tesko ce se dobiti bolji paket opreme, izrade, snage, bezbenosti, ergonomije, komfora upotrebe za taj nivo para.
                            ostaje cinjenica da Volvo nema servis, prodavnicu rezervnih delova, nikaku oficijelnu podrsku i cenonva politika kuce nije blizu pojmovima socijalne kategorije...
                            ali zato kompenzira na drugim pobrojanim elementima izdasno
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #89
                              I kod Volva i kod SAABa ces naci fabricke tragove honovanja na najmanje 200.000 Km ma kako god da je vozen.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #90
                                Lepo za čuti!
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X