Bi li sta od kupovine? Pre neki dan sam prolazio kroz Cacak pa sam malo svratio na plac i bacio pogled na bas taj v40 o kome pricas. Stvarno izgleda ekstra, samo mi se cini da je nesto nizi, da bi bolje bilo da ima 16 cola felne zbog visine. Mozda mi se i ucinilo.
Koje je godiste? Koliko traze za njega? Kolika je potrosnja, posto rece da si ga probao? Video sam da je to jedan od retkih sa benzinskim motorom, ostali su uglavnom dizeli godista 2002. Uvek sam se pitao kome proda tolike automobile, posto je vecina luksuzni Mercedes, Audi i Bmw?
Turbopunjac - trajnost i pouzdanost?
Collapse
X
-
E pa Srdjane, dobro nam prošao kroz Čačak...Volvoa si video i cena mu je do 8500E(što znači da bi moglo i 200-300E niže), gume su mu skoro nove, akumulator nov....šta da ti kažem i meni se dopada, ali iskreno ne daju mi se pare za doplatu.Hondica, hvala Bogu odlično odradjuje svoj posao tako da kada na cenu Volvoa dodam i registraciju(konačno sam proverio i radi se o cifri od oko 20000 din) pa veliki servis(kako ja to volim da uradim) pa još drastično uvećanu potrošnju koja po kompu. na autu nikako ne može da sidje ispod 8,8 litara(Honda ovo ne radi ni u gradu), stvar postaje ozbiljna i tas vage naginje na stranu proizvoda iz zemlje izlazećeg sunca.Ipak ,ovo je samo moja računica....Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Moram da vam se pohvalim ... juche sam prvi put probao auto sa gore pominjanom oznakom ..
i to bash SAAB-a ..
9000 turbo ...
odlepio sam na auto ... znao sam da je dobar .. ali da je toliko dobar .... c c cc ... da li sam ja to navikao na zastavu ili na neka matora kola .. ali .. reshenja unutar kabine ... pa i svega ostalog ... mesto za osigurache .. pa josh obelezheni sve lepo pishe za nepismene
...
BTW ... gde da nadjem turbinu za njega ..? i da li pashe od nisanna 200SX .. kazhe ovaj moj limar (koji je inache menjao nisana za 9000arku) da mu se chini da su veoma slichne .... a ova koja je sad na njemu se raspala ... pushta ulje pa auto dimi kao lud trokira ... ne radi lepo na leru ..."Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
Taj osećaj koji opisuješ je savršeno normalan kad odjednom preskočiš preko 20 godina razvoja auto industrije...Za SAAB turbo obrati se direktno Boost-u jer se on sa tim svakodnevno igra!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
dobro dosao u klub svedske skole konstrukcije..he he vecina se iznenadi kako su neka resenja tako logicna da je nejasno zasto ih nema u ostatku auto industrije =]c c cc ... da li sam ja to navikao na zastavu ili na neka matora kola .. ali .. reshenja unutar kabine ... pa i svega ostalog ... mesto za osigurache .. pa josh obelezheni sve lepo pishe za nepismene
za trubinu je boost najpozvaniji za resenje, ali moze turbina i da se remontuje, ta postojeca _ turbo servis iz Uzica ima predstavnistvo u Zarkovu a lici mi da znaju posao korektno da odrade.
steta da stoji i da se ne vozi takav auto
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
prilikom zamene lezhajeva .. da li servisiranje podrazumeva zamenu celog onog sklopa koji predstavlja lezhaj sa sve onom malom karikicom .. ili se obradjuje kutjishte i pravi neka biksna ili neshto ?
u prevodu .. treba da servisiram turbinu pa me zanima da li to mozhe neki strugar da odradi pod uslovom da nadje pravi materijal za tu biksnu da bi smanjio zazor izmedju lezhaja i kutjishta ... ?
trebalo je da slikam kad vetj ne znam da objasnim kako treba ..
"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-
-
pa tako nekako sam i pomislio kada sam rasutrio i video shta treba da se radi ... ali ko veli da proverim ..
ne koshta to za dz 200 pa na vishe ..
a strugar je lik iz jata koji radi na mashinskom odeljenju na nekom komp strugu ultra mega giga preciznom ... pa sam zato pomislio ako prave avio motore tj popravljaju mozhda bi i ovo mogli da odrade ... a pored toga za mene je dzh
"Brano sine , vozi POLAKO..."
Comment
-

Comment