o Stilu...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #16
    Originally posted by Darko
    ...sedista ne drza nista, plastike su lose u odnosi na bilo koji nemacki auto i dosta cvrci. Al opet kazem, svako gleda neki odnos ulozeno dobijeno...
    U odnosu ulozeno/dobijeno, Stilo je u svojoj klasi na vrhu.
    Slazem se da to ne znaci da je u njemu sve najkvalitetnije, jer naravno da nije...
    I ja bezim nekad iz sedista jer ne drze idealno...i meni je jednom prijavio gresku sa zadnjim svetlima, a ona su ustvari radila...kad upalim klimu, prvih minut-dva zna da se cuje po neki zvuk, jer ipak krene hladni vazdih kroz usijanu kontrolnu tablu...
    Pricamo o njemu kao dobroj kupovini...
    A, ne kao o idealnom autu u toj klasi...

    Mnogo su vece razlike u novcu u odnosu na druge modele u toj klasi, nego sto su razlike u kvalitetu...

    edit :zaboravih reci da me nervira i pedala kvacila, odnosno bas ona gumena podloga na pedali, koja hoce cesto da zaskripi...

    Comment

    • Dragon
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2006
      • 963
      • Beograd

      #17
      Realno, Stilo je po zavrsnoj obradi daleko ispod nemackih automobila, ovde mislim na Audi i Mecku, ali nije tolika razlika u odnosu na Opel ili VW. Vozio sam i Astru H i nisam nesto odusevljen. Sta ima da pricamo o Audiju, ali za 7K ja mogu da kupim 97 ili 98. godiste sa bar 300.000.
      Imao sam jaje i tvrdim da je kvaliet plastike bolji od Stilovog, al to ne znaci da cu da ga vozim pre Fiata.
      Svaki auto ima svoje vrline i mane. Stilovi najjaci aduti su motor i dizajn (3v) i za 7K nema konkurenciju. Da imam vise, vozio bih 147, a ne bih nista imao ni protiv A3 1.8T. Al nemam, dzebiga. Znaci, pomirio sam se sa plastikom takva kakva je, cvrcka imam samo jednog i on se javlja samo zimi, a motor je sjajan.
      Kad prodje neki dobar Stilo 3v, dobro sredjen nikog ne ostavlja ravnodusnim.
      I jos nesto, nudi dosta opreme i u najnizoj opciji. Neke sitnice, ali lepo je kad ih imas.
      90 odsto Fiata iz uvoza koje vozimo su izakani debelo i u Italiji su placeno po 3-4 soma evra. Pa sta da oceujes od takvog auta, da bude zategnut ko casa? Takav preko kosta bar 6, znaci ovde oko 9K.

      Izmedju Astre, Golfa IV i Stila uvek bih izabrao Stila, ali ako bi nasao nekog A3 1.8 T, bas da je ekstra stanje, onda Audja. 147 je van konkurencije, to je najlepsi auto u C klasi.
      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

      Comment

      • bokija
        CBC Senator XXL
        • 25.01.2008
        • 640
        • Beograd

        #18
        Greota je bacati pare na nemacki kvalitet kao sto su opel i vagen. Za taj novac mozes kupiti Japanski ili Francuski auto koji je u svakom pogledu iznad njih.
        Razlika izmedju Opela i WV sa jedne i Audija BMW i Mercedesa sa druge strane, je kao da su iz dve razlicite zemlje, recimo Istocna i Zapadna Nemacka
        Cak i Koreanska konfekcija je iznad gore pomenutih istocno nemackih fabrika.


        Poruku izmenio: neshaoct
        I'm not beautiful,but I'm stupid

        Comment

        • FiatDriver
          CBC Član
          • 04.05.2008
          • 39
          • Beograd

          #19
          Originally posted by zverko
          sto neko jednom rece u temi za ferari tunung: "ne moze to vujadin da kaze". e sad ja kazem ne moze to karter da kaze

          U temi za Ferrari si me pitao kako sam to mogao da kazem... Jel ti sad jasno kako sam to mogao da kazem!!!
          Izvinjavam se za off... nastavite sa temom...
          FIAT = Fabbrica Italiana Automobili Torino = FIAT

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            ljudi, u zabludi ste velikoj... hebem ti ja auto koga dva pandura razdrkaju za 100k ali ni to nije istina. sta bi mu tek uradili ovde po ovim rupcagama kad su uspeli u italiji da izduvaju amortizere. pre neki dan sam kod ivana u servisu video abarta , ista pruica potpuno + veliki diplej. uopste nije spusteniji od burazerovog i nemojte mi soliti pamet sa gumama i cudima auto da drzi put ne bi imo ESP a i on mu ne pomaze mnogo. kad sam reko kozni volan , nisam mislio na koznu oblogu vec ceo kozni volan... no da se ne natezemo vise, terajete vi to sto imate i uzivajte u tome. golf 2 uopste nije reper za bilo kakvo poredjenje. taj audi sa 600k km sto je neko pomenuo ce da sarani svakog stila u bilo kom pogledu. nisam ja zaludjen za jednu odredjenu marku samo odvajam ono sto je kvalitetno od onog sto nije i pre cu da vozim B4 92-3god sa 300k nego stila 2003 sa 100k. na kraju krajeva, recite mi da li znate zasto se zene sminkaju i doteruju, turaju silikone, botoks i sta ti ja zna sta ne...

            @fiatdriver: nisam te pitao vec mi je bilo strasno smesno a i simpaticno kako si to napisao
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • Darko
              CBC Senator XXL
              • 29.03.2005
              • 528
              • Beograd

              #21
              Originally posted by neshaoct
              Moras navratiti jednom na Fiat-Lancia okupljanje...
              Jedan spusten Stilo sa 17, i jedan spusten sa 16...
              Ovaj sa 16 je skoro uradjen...

              Imajte na umu da takav Stilo jos uvek ima oko 1.300 kg-a...
              I, nije neki mali auto kao Saxo ili sl...kojeg patosiras, i nema vise ni malo ljuljanja...
              Ti sad ides u neku skroz drugu pricu jer se svaki auto manje vise da napraviti da dobro lezi... Ja sam se drzao fabrickih varijanti koje su sve iste i kao takve su lose.

              Kao sto sam i mnogo puta rekao, ja cu 99% uzeti Abartha jako brzo ali to ne znaci da sam zaslepljen i da cu sad da ga velicam bez potrebe.

              Realno ima dosta mana, sta sam sve na Stilu vidjao stvarno do sad... I mislim da je najbolji moj komentar bio da se svaki put iznenadis jer saznas da imas neku novu lampicu u kolima

              Check engine bez razloga, spusti prozor pa nece da ga digne, abs failure, stanes ugasis-upalis sve kako treba, onaj senzor kaze crkla sijalica a ona radi itd itd itd mogu do sutra. To se na nemackim kolima ne dogadja tj dogadja se u NEUPOREDIVO manjoj meri nego ko Fiata.

              U kuci imam Vektru '98 koja nema sta nije prosla, ko me zna, zna o cemu pricam, za 5god koliko je ovde jedino vanredno odrzavanje je bio kvar na alternatoru ~50e. Za 5 godina! Od tih par Stila koje imaju moji prijatelji svako je u prvoj godini ulozio bar 200e.

              Medjutim to jesu stvari koje jednostavno moras da prihatis ako hoces da prodjes jeftinije a da imas sve sto ima i neki skuplji auto. Da imam para da kupim novi S3, ne bi bilo dileme ali Stilo takav kakav jeste pogotovo za nase uslove gde se zivi kako se zivi je super izbor. Naravno da i ovde je vazna istorija auta i u kakvom je stanju ali to se valjda podrazumeva.

              Ostale strucne komentare ne bih da komentarisem, Opel je prosle god po servisnim statistikama proglasen za najpouzdaniji nemacki auto. Nije ni to bez razloga. Naravno da je porodicni Fiat pouzdaniji od Opela kojeg voze 9 ljudi u firmi i obrnuto. No to je neka druga prica vec i nije joj mesto ovde...

              Comment

              • Semi
                CBC Veteran
                • 04.03.2008
                • 192
                • Smederevo

                #22
                Meni nije jasno to sto kazete da je Stilo nestabilan?? Za AstruH ne znam, ali sam pre Stila vozio AstruG sa 1.6 motorom, na istim dimenzijama felni i gumama na istim, i ne mogu da se porede sto se tice stabilnosti nikako!
                Naravno da Stilo nije najbolji auto,ima mana svakako...I ima mnogo,mnogo boljih automobila, ali je Stilo vise nego korektan!

                Comment

                • Darko
                  CBC Senator XXL
                  • 29.03.2005
                  • 528
                  • Beograd

                  #23
                  Pa dobro ajde prvo da definisemo sta ko misli kad kaze stabilnost. Svaki auto ce da "lezi lepo" dok ides 120 autoputem, dok nece svaki u skretanje pod 90 stepeni pri odredjenoj brzini zaista i da skrene vec ce npr da produzi pravo bez obzira sta ti volanom radis. Mislim sitnica, o takvim primerima tek mozemo da pricamo...

                  Astra G kao sto rekoh ima ozbiljnih problema pri iole ozbiljnijoj voznji. Doduse svaki Opel je takav skoro manje vise. Podupravljanje je dosta izrazeno, **** ne bezi nikad skoro. Tako da je Opel primer svega sem dobrog lezanja u krivinama.

                  Medjutim i Stilo sa svojim ljuljajucim ogibljenjem, velikom tezinom napred isto nije u ljubavi sa iole ozbiljnijom voznjom. To sto se neko glupira sa 80 na sat u npr Jurija Gagarina setajuci iz trake u traku i tako je zakljucio da auto dobro lezi, to je nesto sasvim drugo...

                  Pretpostavljam da se zamenom bar opruga kod njega situacija dosta popravlja ali o tome cu da pricam kad probam takav auto jer ne volim da lupetam napamet o necemu sto nisam probao.

                  "I ima mnogo,mnogo boljih automobila, ali je Stilo vise nego korektan!" - Ovo i jeste poenta cele price i mozda i najbolji zakljucak.

                  Comment

                  • stefanves
                    CBC Senator XXL
                    • 10.12.2006
                    • 1351
                    • BG

                    #24
                    Ok, Darko. Koliko sam te shvatio vecina problema je nestajala nakon re-paljenja automobila!? Iz cega proizilazi, da se auto sam popravlja sto je moras priznati pozitivno .
                    Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                    Konacno i ja imam auto :-)

                    Comment

                    • Darko
                      CBC Senator XXL
                      • 29.03.2005
                      • 528
                      • Beograd

                      #25


                      Mislim....

                      Da, izvrsno je.

                      Comment

                      • neshaoct
                        Banovan
                        • 18.08.2007
                        • 1754
                        • Beograd, Rakovica

                        #26
                        Originally posted by Darko
                        ...Pretpostavljam da se zamenom bar opruga kod njega situacija dosta popravlja ali o tome cu da pricam kad probam takav auto jer ne volim da lupetam napamet o necemu sto nisam probao....
                        Eto, bas je Semi na svom Stilu skoro promenio opruge, i vozi 16-ce...

                        Comment

                        • Semi
                          CBC Veteran
                          • 04.03.2008
                          • 192
                          • Smederevo

                          #27
                          Jesam, ali ja pricam o ponasanju auta pre toga
                          Nisam ja vozac koji traze granice stabilnosti svog auta, Stila vozim kao i Astru po tom pitanju i zakljucio da se mnogo bolje ponasa! E sad, slazem se sa Darkom sto se tice definisanja stabilnosti, zavisi sve sta se radi sa autom,kako se vozi... Ja ga vozim relativno normalno i nemam problema sa proklizavanjem, podupravljanjem, i deluje mi izuzetno stabilno! Stvarno ne znam kako se ponasa u nekim extremnijim situacijama, a i ne zelim da saznam

                          Comment

                          • nidza
                            CBC Senator XXL
                            • 16.04.2008
                            • 496
                            • nbgd

                            #28
                            I sa fabričkim setupom podnosi žešća iživljavanja. Zapravo, daleko pre bilo kakvog gubitka kontrole ćete zaključiti da vam je potrebno Recaro sedište i pojas u 5 tačaka...
                            Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                            Comment

                            • Majstor BOB
                              CBC Senator XXL
                              • 27.04.2006
                              • 340
                              • Zemun

                              #29
                              Astra GSI

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #30
                                ...daleeeko si ti od automobila visokih performansi...
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X