Kakav je Audio 80 - Jaje, 1.6 ili 1.8....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    ajde sad ti nama objasni kako se to trosi od benzina i vazduha. vozio sam bre auto sa K glavom 4 godine, znam o cemu pricam
    ja koliko vidim jedino tebi treba da se posebno objasni, evo vrlo kratko.
    kontra pitanje tebi, kako se troši karburator od benzina i vazduha

    za 4 godine se svakako neće potrošiti K sistem, ali za 20 godina vrlo verovatno hoće.
    kao i karburator, za 4godine se neće potrošiti niti jedan.

    pa niti kod Yuga kada je nov domaći karb se ne pohaba mehanički za4 godine.

    prekratko si ti vozio da bi upoznao taj sistem do kraja radnog veka
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #47
      ok, neka bude ali mislim da je prica o cifri malo naduvana. opet kazem ima onih koji dan danas to teraju i ne zale se. a ako je blizu 100k za 4 godine na autu koji je bio 87.god i preso pitaj boga koliko pre nego dodje u moje ruke malo, onda se ja izvinjavam i povlacim iz teme... izvolte objasnite coveku da reba da kupi jos stariji auto nego sto planira. uvatili ste se za kglavu a on oce da stavi plin ...
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #48
        ako je blizu 100k za 4 godine na autu koji je bio 87.god i preso pitaj boga koliko pre nego dodje u moje ruke malo
        zverko, jeli malo zekiš ili stvarno nisi skapirao

        pominješ ključnu reč AKO, što znači da je uslovno.
        pre tvojih ruku je možda i K glava zamenjena, opet MOŽDA, AKO itd hipotetički.

        valjda je jasno da SVAKI mehanički sistem se tokom rada haba i da je samo pitanje sporosti odnosno brzine.

        haba se i karburator, od kako reče benzina i vazduha.

        sada je 2008. i remontovanje prastarih karburatora nije jednostavno u smislu nalaženja original novih delova koje je potrebno zameniti.

        isto je i sa tim Audijem i njegovim K sistemom. remont prastarih K jet nije jednostavno rešivo po pitanju delova, a niti jeftino.

        zašto čoveku ne bi ukazali da je taj K Jet sve drugo samo ne jeftino održavati, popravljati i na kraju remontovati.

        a gde je veza sa plinom pitaš se...

        pa za plin je nužni osnov da motor prvo radi potpuno ispravno, čitati savršeno, na benzin pre ugradnje.

        to je malko veći problem postići kod K Jeta kod nas bez delova, posle 20 godina.

        K Jet se svaki može popraviti. kao i karburator.

        samo je pitanje vremena, novca i znanja koje će se uložiti.

        i Rols Rojs ima K Jet isti takav kao na AUdiju sa istim komponentama.
        i danas se voze. ali košta servisiranje takvog sistema.

        cena je dovoljna da odvrati i najhrabrije ako će da plaćaju usluge ovlašćenog servisa (koji gotovo jedini može da nabavi original delove), to važi i za Audi (Mercedes, Volvo i ostale koji su koristili K sistem).


        dok je nov i dobar, K Jet je super.
        kada naidje vreme za remont, najefikasnije je baciti stari i zameniti za novi K Jet (glavu) ili u samostalnoj režiji utrošiti puno vremena uz pronadjene delove i uraditi remont.

        plaćati remont se prosto ne isplati, pogotovu na autu starom 20 godina.
        samo o tome je reč, u preporuci oko izbora tipa motora.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Wooodoo
          CBC Senator
          • 01.10.2005
          • 214
          • Beograd

          #49
          Originally posted by zverko
          ok, neka bude ali mislim da je prica o cifri malo naduvana.
          Ako nikada nisi pitao koliko kosta nova K-glava kako mozes da mislis da je cifra naduvana?
          Ja znam koliko kosta nova i da se ne isplati kupovati za auto star 15-20 godina i zbog toga mu preporucujem da izbegne po svaku cenu, a sve je bazirano na licnom iskustvu.
          http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #50
            Sigurno je neuporedivo bolje uzeti audi 80 nego npr Golfa 2 za te pare,ali opet cini mi se da je to mnooogo para za taj ipak 20ak godina star auto... da si rekao do 2000 evra onda bi to bila druga prica i ja bih ti naravno preporucio escorta tih godina ali ovo je ipak skoro duplo vishe para...

            Inace znam vise ljudi koji ga imaju ili su ga imali, vozio sam svojevremeno u firmi sluzbeni i koliko ja znam najbolje ti je da uzmes onaj klasican 1.8s dakle nikakva k glava... Ne ide uopste lose pogotovo u odnosu na juga 45. Moj komsija ga je imao i slupao ga zestoko, ceo prednji deo mu je bio zguzvan a komsiji nista i putnicka kabina potpuno neostecena, tako da svaka cast sto se bezbednosti tice, ja sam bio zacudjen s obzirom da nema ni vazdusne jastuke, nista mi nije bilo jasno, mada mi je bilo drago da je komsija ok...

            Inace na tvom mestu ja bih ipak razmisljao o necem mladjem a manjem za te pare, npr ako moze neki hyundai accent 97. ili neka fiesta/corsa ili daewoo nexia... ipak su to otprilike duplo noviji automobili, a i dobro dodje klima u ovim vrelim danima

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #51
              ima i jaje sa klimom. to sto su ti koje si pobrojao mladji nista ne znaci i ne znaci da su bolji... lepse ce se voziti sa 20god starim jajetom.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                svaka cast sto se bezbednosti tice, ja sam bio zacudjen s obzirom da nema ni vazdusne jastuke
                vazdušni jastuci ne doprinose bezbednosti kabine, i sposobnosti limarije da apsorbuje energiju.

                kao što im u originalu ima kaže, jastuci su dodatno- pomoćno sredstvo.

                vazdušni jastuk neće sprečiti ozledjivanje putnika ako sam auto nije korektno konstruisan i još važnije korektno izradjen.

                tu pre svega mislim na tehnologiju izrade putničkog kaveza, kabine i s tim povezano odabir metoda zavarivanja odnosno spajanja limova (tačkasto vs kontinualno).

                ili lepljenja limarije u kontinuitetu alternativno..

                Audi je predstavnik škole gde se posvećuje pažnja bezbedosti već decenijama pa i rezultati nisu iznenadjenje.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Marko001
                  CBC Senator XXL
                  • 09.09.2006
                  • 1070
                  • Belgrade

                  #53
                  pa dobro mislim bio sam iznenadjen da komsija nije imao ni ogrebotinu (na svu srecu)...

                  Comment

                  • driverGT
                    CBC Veteran
                    • 29.09.2004
                    • 154
                    • Zemun

                    #54
                    Audi se inace vrlo kvalitetno radi oduvek.Ima dosta primeraka da 20 godina stari primerci izgledaju kao novi.A najvise me od novijih kola razocarao fiat bravo/brava.Prosto je neverovatno kako se ta kola raspadaju.Video sam 10 puta vec primerke stare 8-9 godina u stanju u kakvom nijednog audija nisam video.Bez obzira koliko je star.Motor im je dosta dobar.ZA to ne pricam,ali enterijer se jednostavno raspada.Skripi sve.Od volana,kocnica,vrata.Jedno 5 komada sam vozio i svaki put se iznenadim kako se pre unistio.Ima naravno ocuvanih ali opet...Na haubi svaki ima ulubljenje na mestu gde se pritiska kada se otvara i zatvara...Zazor izmedju vrata nije isti i na primercima koji nikada nisu lupani..sigurno..

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      #55
                      Sta je tu cudno? Svaki A kosta kao 2 do 4 brava. Normalno je da duze traju.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • driverGT
                        CBC Veteran
                        • 29.09.2004
                        • 154
                        • Zemun

                        #56
                        Ma znam ali ipak je glupo da se 2003 godine prave kola koja su losija od onih napravljenih 15 godina ranije...

                        Comment

                        • Nikolaj
                          CBC Veteran
                          • 20.05.2008
                          • 120
                          • Kragujevac

                          #57
                          a koji se to bravo/brava pravio 2003 god?

                          Comment

                          • Kenno
                            CBC Senator XXL
                            • 21.08.2006
                            • 460
                            • Zenica, BiH

                            #58
                            Bravo/a 1995-2001
                            80 B3 1986-1991

                            9 godina razlike u izlasku na trziste...koliko losiji ili bolji, posebno u (najvaznijem) segmentu ulozeno/dobiveno pokazuje mozda i broj polovnih fiata uvezenih u zadnjih par godina, u odnosu na ekvivalent tog audija- model A4. Iako se ta dva auta ne mogu bas porediti, osim ovako u grubo.

                            Comment

                            • stainless
                              CBC Veteran
                              • 26.10.2007
                              • 183
                              • CG

                              #59
                              uh kad pogledam te cijene kod vas ne znam sta da mislim...tolike pare za dati za jaje ,kad sam kupovao kola nudio mi covjek audi 1.8s 90g za 2000e,bio je odlican,probam ga ja i racunam 1.8 motor mora da ide dobro,kad do 3500rpm povuce fino a preko kao da nema daha,kao dizel!
                              probam posle toga ovog escorta sto imam i odusevim se,do 3000rpm se ponasa slicno kao audi ali onda... ,to je i presudilo,znaci za 100e manje sam dobio motor koji je i b4 mogo da sanja,bolju poziciju za volanom,ful opremu,izgled,veci gepek,ali i gori kvalitet u unutrasnjosti i manju udobnost.
                              Originally posted by Stefan_s
                              Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                              Comment

                              • ToNcA
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2006
                                • 868
                                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                                • Mazda 6 2.0d

                                #60
                                Originally posted by sri98
                                Originally posted by zverko
                                to sto si ti imao sluzbenog uopste nije reper posto dobro znamo kako ti vozis a mogu da zamilsim ko ga je jos vozio i kako. taj 1.6 karburator je 75ks i nema sta da se ocekuje od njega na autu od 1300kg. pa cak ni taj 1.8 karburator nista nije bolji. coveku ne treba auto da sa njim ide na trke vec da se vozi bre a vozice se i tek kako...
                                bem te blentava ---covek lepo napisao da hoce nekad nekog i da pretekne, a sa 1.6 je to bas zanimljiva misija, zato i kazem da ce lakse u preticanje sa Y45 - lepo si rekao 75ks na 1300kg, a Y ima 45 na 750kg. Samo pricam da 1.6 treba da zaboravi jer je lenj za sve pare.
                                Vi ga bas preteraste. Audi 80 1.6 nije raketa ali daleko od toga da je sporoji od Juga 45. Jednostavno auto korektno ide ako se od njega zahteva da bude prevozno sredstvo od mesta A do mesta B. Za jurcanje nije - 75ks je ipak 75ks mada kada se pogleda njegova masa koja je oko 1000kg nije bas tako lenj kao sto kazete. Vozio sam ga 3 godine tako da se dobro secam - preticao sam ljude .

                                Ja bih ipak preporucio da se gleda stanje vozila. Ja sa sa 1.6 motorom imao lose iskustvo - produvao je na manje od 200K ali ima vise faktora koji su na to uticali - najvise uticaja je imao najverovatnije termostat koji je "zapeko" kad nije trebao tako da je motor kuvao.

                                U svakom slucaju otvori cetvore oci. To je dobar automobil ako ti treba nesto pouzdano i jeftino za odrzavanje ali ume da bude ubitacan ako je u losem stanju.

                                Ne bih nikoga da plasim ali moj je - izgoreo!

                                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                                Comment

                                Working...
                                X