Tržište polovnjaka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #16
    ... i onda cemo OPET svi da vozimo fiate, kao nekad yugo i keca, ovo ce verovatno da bude najezda pandi i tako nekih modela.
    Meni se licno svidjao fiat 1300 (tristac) iz '71, sa menjacem kod volana, pa ako mogu da biram... u to vreme su se ministri vozili u njima, kasnije ih je vozila policija zbog brzine
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Ovo...

      Ono što me interesuje je da li su ovde polovnjaci najskuplji u Evropi, kao i kolika je prosečna starost naših automobila, tj. da li vozimo najstarija kola u Evropi? Jel postoji mogućnost da uradimo nešto što bi promenilo stanje stvari (javne diskusije/peticije/performansi)? Dobar deo ljudi pogine u saobraćaju zbog neispravnih automobila ali i zbog nedostatka bezbednosne opreme. Ja para za nov auto nemam, a ne bih da ih bacam na krševe stare 20 godina(njima je mesto na otpadu)
      ...i ovo

      Mene ne interesuje to smanjenje nego me interesuje kako da ukinemo zabranu uvoza automobila koji nisu EURO3 a koji su ovde najskuplji u Evropi. Jel ima neko iskustva sa otvorenim pismima? Pretpostavljam da su ove agencije za zaštitu prava potrošača na našoj strani. Ako je OK da gnoj ovde košta 3000 a u svim ostalim zemljama 500evra onda ništa. Nije u redu da automobili sa air bag-om i ABSom budu nekoliko puta skuplji kod nas
      ...se ne uklapa. Ili jedno ili drugo, ne moze se traziti da vozimo bezbednija kola i da trazimo ukidanje zabrane uvoza onih koji nisu Euro3.

      Inace, ako Velja nije pomogao dok je bio ministar, nece pomoci ni otvorena pisma, peticije, ni strane u novinama. Nece se ukinuti zabrana uvoza kola koja nisu Euro3. Zbog toga su kod nas stara, a dobro ocuvana kola skupa, ali to je prolazna pojava dok veci deo stanovnistva ne kupi novija kola. Onda ce i cuvenom Golfu2 da opadne cena. Negde mora da se postavi granica i ona je postavljena, inace bi ovako uvozili uglavnom krseve koji su umesto 20 stari 10 godina i na duze staze nista ne bismo dobili.

      Comment

      • mugos
        CBC Senator XXL
        • 18.09.2007
        • 555
        • BG/sada Novi Beograd

        #18
        Originally posted by deki-ascona
        ... i onda cemo OPET svi da vozimo fiate, kao nekad yugo i keca, ovo ce verovatno da bude najezda pandi i tako nekih modela.
        Meni se licno svidjao fiat 1300 (tristac) iz '71, sa menjacem kod volana, pa ako mogu da biram... u to vreme su se ministri vozili u njima, kasnije ih je vozila policija zbog brzine
        I da ih kupujemo samo sa ličnom kartom.
        Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #19
          Originally posted by deki-ascona
          ... i onda cemo OPET svi da vozimo fiate...
          I, ne samo da vozite, nego i da postanete clanovi Fiat-lancia Club Serbia...

          Comment

          • Bane_Saabijach
            CBC Veteran
            • 08.08.2007
            • 108
            • Veliki Popovich

            #20
            Kakva ekologija u Srbiji? Zar je ekološki ispravno da vozim Ladu ili Juga ili Golfa starog 25 godina koji su EURO 0? Koliko košta ovde EURO 2 model, a koliko u Evropi? Jel FIAT ima zaštitu na italijanskom tržištu? Na kraju krajeva koliko ovde košta dobar automobil koji ima airbag i ABS? Jel je bezbednost luksuz samo u Srbiji? Neka se pusti uvoz ali neka se uvede i rigorozan tehnički pregled. Koliko još ljudi treba da pogine u kolima kojima je mesto na otpadu?

            Comment

            • mugos
              CBC Senator XXL
              • 18.09.2007
              • 555
              • BG/sada Novi Beograd

              #21
              Ta nemoj se jeeediti. Nije ovde u pitanju zaštita Fiata, zastave audia... već naša kupovna moć. Da ti imaš kantu od 20 i kusur godina zar je nebi uvalio za 2-3.000 eura ili bi platio otpadu 200-300 e da je skloniš sa puta. To je naša svakodnevnica. Ja se samo nadam da kada uđe fiat tih problema sa starim autima neće biti. Pa jesu li skoro mađari odobrili registrovanje Trabanta do 2010-20?? nemam pojma koje iako je on Euro -10.
              Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

              Comment

              • nidza
                CBC Senator XXL
                • 16.04.2008
                • 496
                • nbgd

                #22
                Potpuno podržavam da se dažbine maksimalno smanje, ali da automobili budu po svim evropskim ekološkim standardima. Treba misliti dugoročno.

                U velikoj meri će takva situacija da doprenese opštoj bezbednosti u saobraćaju, jer će biti manje starih i neispravnih krševa. Da se ja pitam, u najkraćem roku bih pooštrio kriterijume na tehničkim pregledima. Postoji još gomila automobila koji toliko smrde i troše ulje, kao i ono matoro D2 gorivo, skroz se ugušiš iza njih. U prvom koraku bih zabranio da se voze po gradu, mogu po selima i napolju, a onda bih ih potpuno ukinuo.
                Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #23
                  mrzi me da citam sve ovo jer su po meni nebuloze!

                  ali ajde
                  prvo i kada skinu carinu da li mislite da ce na placevima pasti cene taj film se u srbiji ne daje jer nemamo reproduktivni uredjaj za isti

                  a drugo sta mislis kakva su ta kola koja gore kostaju 500€ i zasto kostaju 500€
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by ada
                    @Bane
                    Ajde usput ispravi dunav kod novog sada. nesvidja mi se kako stoji!
                    Ne znam jel Bane moze, al to i nije neki problem. Samo nemoj posle da kukate za neke sitnice

                    Usput, ovo shvatite kao moj doprinos najbesmislenijoj temi na forumu.

                    Comment

                    • Durango
                      CBC Senator XXL
                      • 01.02.2006
                      • 590
                      • Zemun, Srbija

                      #25
                      Originally posted by ada
                      a drugo sta mislis kakva su ta kola koja gore kostaju 500€ i zasto kostaju 500€
                      Apsolutno si u pravu. Dobar auto je i preko skup. Cinjenica je da su kod nas neke stvari poremecene i da su stariji automobili preskupi, ali je isto tako nebulozna prica da su preko kola u bescenje. Mada krsevi mozda i jesu.

                      @The Punisher
                      Slazem se da su kod nas kamate prilicno visoke za sve vrste kredita, ali u odnosu na period od pre 5 god. uslovi su dosta bolji, jer se trziste zasitilo. Nisu u zemljama EU kamate na auto kredite 1-2% kao sto ti kazes vec oko 5-6%!
                      MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                      Comment

                      • r1cer
                        CBC Senator XXL
                        • 22.01.2006
                        • 363
                        • Beograd

                        #26
                        Čak i da nam kojim čudom smanje ili ukinu carinu, naši dovitljivi prodavci automobila bi to rešili tako što bi digli cenu i sve bi bilo isto. Kao kad je dačija prodavana za iste pare i nakon što su uveli carinu...

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #27
                          Lako se to formulise ... u CRO ne postoji carina, postoji "trosarina" u tom iznosu
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • Bane_Saabijach
                            CBC Veteran
                            • 08.08.2007
                            • 108
                            • Veliki Popovich

                            #28
                            Izvinjavam se svima što sam otvorio jednu besmislenu temu. Može lock.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              Originally posted by Bane_Saabijach
                              Kakva ekologija u Srbiji? Zar je ekološki ispravno da vozim Ladu ili Juga ili Golfa starog 25 godina koji su EURO 0? Koliko košta ovde EURO 2 model, a koliko u Evropi? Jel FIAT ima zaštitu na italijanskom tržištu? Na kraju krajeva koliko ovde košta dobar automobil koji ima airbag i ABS? Jel je bezbednost luksuz samo u Srbiji? Neka se pusti uvoz ali neka se uvede i rigorozan tehnički pregled. Koliko još ljudi treba da pogine u kolima kojima je mesto na otpadu?
                              Jugo i Lada su Euro 2, poslednji modeli iz ovoga veka. oni iz 60tih i 70tih godina su naravno Euro 0, ali ekologija je najmanje bitan faktor kod primeraka koji su toliku starost doziveli. korozij ih je vec pojela pa su na otpadima ili je retko pozrtvovan vlasnik veoma uredno odrzavao pa su jos u upotrebnom stanju.

                              inace, Euro 2 u Srbiji kosta od oko 1500 evra pa nagore, automobili sa Airbagom i ABSom. ABS je uveden polovinom 80tih, dakle pre oko 20+ godina a Airbga masovno od negde 89-90 godine a to je nekih 17-18 godina primene.

                              a sta fali Euro 3 ogranicenju, to su auti stari 10-11 godina danas pa mladji i oni su ispod 2000 evrapo ceni.

                              uvoz ce biti pusten, isto tako i carine ukinute u narednom periodu. no cene automobila nece opasti nego ce porasti jer ce umesto Euro 3 postati aktuelna Euro 4 i Euro 5 norma a to su po pravilu novija godista sa i inace skupljim automobilima.


                              cene onih Euro 1 i Euro 2 ce se pribliziti realnim, tj u opsegu 0 - 100 evra kao sto je inace slucaj sa potpuno amortizovanim autima.
                              a ako se donesu i ekoloske norme morace da se placa odnosno da se vrsi doplata kupcu za te stare automobile.
                              znaci das auto i doplatis jos 50-100 eura za troskove ekoloskog odlaganja. (auto ce imati - 50 eura vrednost za vlasnika).

                              jedan od uslova i problema jeste sto zatvaranje Zastave jos nije sprovedeno a time jos uvek nije uvedena zabrana prodaje Juga, Floride, 128, !01 modela.

                              svi postojeci a vec registrovani a ma koliko stari ce ostati kao takvi, jedino moze vlasnicima da se nametne taksa na vise nacina.
                              od tehnickog na svakih 6 meseci ili svaka 3 meseca do posebnih taksi na izduvne gasove, tipa 10 evra /100 kubika motora doplata pri registraciji. (kao sto je u Nemackoj npr sistem).


                              Punto iz KG produkcije je dovoljno savremen da zadovolji Euro 3 norme, ima i ABS i Airbag kao mogucnost a i cena ce sa povecanjem proizvodnje i oslobadjanjem uvoza svakako ici samo na dole jer se radi o modelu koji ne spada u aktuelnu proizvodnju u Fiatovom koncernu.

                              vrlo brzo, vec za 5-10 godina i kod nas ce se uspostaviti prilicno realno trziste i polovnih po guledu na cenovne odnose u drugim zemljama Evrope a Golf 1 i 2, Kadet, Jugo i ostalo nece imati gotovo nikakvu osim sentimentalne vrednosti.

                              povratka na staro stanje potpuno zatvorenog sistema nabavke vise nece biti sasvim sigurno, ma koja Vlada i ma sta politicari pricali.

                              crvena linija je predjena, i samo puna liberalizacija trgovine nas ocekuje u narednim godinama.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X