Porsche 924/944

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #16
    928 najbolji Porshe

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Za pravo, mozda.

      Za sve ostalo...tesko prase od V8 motora sa preterano laganim ****tom i nije neka kombinacija...odnosno jeste, ali zavisi za sta
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Lose ide ali ima ludo ludu liniju
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #19
          Originally posted by BOOST
          Lose ide ali ima ludo ludu liniju
          Ako se dobro secam bio je i automobil godine u evropi 1977,jedini od Porshea za sada

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            jeste bio autogodine
            nego ja sam imao prilike da se vozim u 924 i meni se dopao. Doduse taj je imao porscheov motor i bio je pun opreme presao preko 200.000 a motor suv kao barut i radi kao sat. Zagledao sam ga i na kanalu i bio je solidno resen.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              Originally posted by M-power
              jeste bio autogodine
              nego ja sam imao prilike da se vozim u 924 i meni se dopao. Doduse taj je imao porscheov motor i bio je pun opreme presao preko 200.000 a motor suv kao barut i radi kao sat. Zagledao sam ga i na kanalu i bio je solidno resen.
              verujem da je tako,i meni je uvek delovao solidno i robusno izradjen

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Pa, sad kako se uzme, ja naprimer nesmatram da jedna firma kao Porshe treba da pravi motore za jednokratnu upotrebu
                Mada, kad malo pogledam ni M3 na E30 nije bio bolji.
                Izgleda da su nemci potrosili sav materijal za haubice u WW2 pa imaju problema sa materijalima
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Iskreno da, stvarno je glupo mlatiti ime sa takvim motorima.
                  A sto se tice M3 iz E 30 (zalim te motore). Mislim zbog torture njihovih vlasnika
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • tenzo RS
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2004
                    • 309
                    • Krusevac
                    • Saab 9-3 TiD

                    #24
                    ...a ja bas mislio suprotno...valjda mi se svidja to sto su cetvorocilindrasi pa me ponela strast...
                    8 i 300...u firungu !!!

                    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      924 je ubedljivo bruka ali i smisljeni potez fabrike. Pa on cak nije imao sinhron na rikvercu. Krs koga su najcesce vozile zene. 928 je neko pomenuo. E, to je nesto drugo. Prvo, to je prvi auto u istoriji koji ima odnos tezine napred nazad tacno 50:50. Veoma solidan luksuzni auto. Ne tako sportski u danasnjem smislu reci. Tih njegovih v8 i skoro 5 litara a "samo" cini mi se 280ks. Trom je to auto ali ipak klasa. Danas ne kosta nista i samo se cuva u kolekcijama. Ja bi dozvolio sebi da kazem da je upravo 928 "pravi" Porsche (po lepoti linije) a ne baza 911 u koju se svi kunu.

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #26
                        Bas tako

                        Comment

                        • OPC
                          CBC Član
                          • 16.12.2004
                          • 82

                          #27
                          @ dranix: moram te ispravit 50:50 ima 964 jer ima 4 cilindra i odostraga getribu.inace ima 240ks i rasteze se na 280-290kmh.
                          izgleda isto ko 928 samo sto nije tolko sirok.
                          928 je jako nestabilan za voznju po normalnim cestama. on je napravljen za autoput,jer tada jos nist mislili da ce ljudi vozat i po normalnim cestama

                          Comment

                          • OPC
                            CBC Član
                            • 16.12.2004
                            • 82

                            #28
                            uuups mislim 968 a ne 964

                            Comment

                            Working...
                            X