jeste bio autogodine
nego ja sam imao prilike da se vozim u 924 i meni se dopao. Doduse taj je imao porscheov motor i bio je pun opreme presao preko 200.000 a motor suv kao barut i radi kao sat. Zagledao sam ga i na kanalu i bio je solidno resen.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
jeste bio autogodine
nego ja sam imao prilike da se vozim u 924 i meni se dopao. Doduse taj je imao porscheov motor i bio je pun opreme presao preko 200.000 a motor suv kao barut i radi kao sat. Zagledao sam ga i na kanalu i bio je solidno resen.
verujem da je tako,i meni je uvek delovao solidno i robusno izradjen
Pa, sad kako se uzme, ja naprimer nesmatram da jedna firma kao Porshe treba da pravi motore za jednokratnu upotrebu
Mada, kad malo pogledam ni M3 na E30 nije bio bolji.
Izgleda da su nemci potrosili sav materijal za haubice u WW2 pa imaju problema sa materijalima
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
924 je ubedljivo bruka ali i smisljeni potez fabrike. Pa on cak nije imao sinhron na rikvercu. Krs koga su najcesce vozile zene. 928 je neko pomenuo. E, to je nesto drugo. Prvo, to je prvi auto u istoriji koji ima odnos tezine napred nazad tacno 50:50. Veoma solidan luksuzni auto. Ne tako sportski u danasnjem smislu reci. Tih njegovih v8 i skoro 5 litara a "samo" cini mi se 280ks. Trom je to auto ali ipak klasa. Danas ne kosta nista i samo se cuva u kolekcijama. Ja bi dozvolio sebi da kazem da je upravo 928 "pravi" Porsche (po lepoti linije) a ne baza 911 u koju se svi kunu.
@ dranix: moram te ispravit 50:50 ima 964 jer ima 4 cilindra i odostraga getribu.inace ima 240ks i rasteze se na 280-290kmh.
izgleda isto ko 928 samo sto nije tolko sirok.
928 je jako nestabilan za voznju po normalnim cestama. on je napravljen za autoput,jer tada jos nist mislili da ce ljudi vozat i po normalnim cestama
Comment