Pa pazi kili dosta sam se vozio u tim opelima i mislim da je Astra dosta bolje resena nego Vectra i ako je za razvoj te vectre ulozeno 2 milijarde.
Bolje i prostranije,sedi nazad u Vectru udaras glavom,sedi u Astru NE.
BUILT TO LAST
Vectra je solidne izrade ali Astra je jos bolja
Saab sa plinom je vrlo privlacan izbor
Svidja mi se Accord, ali koje godiste? Ne bih Astru, slicna je Vektri. Wiz, dobar ti je predlog MB E klasa. Nemam nameru da doplatim 10000 evra, vec 2-3000, a i ne volim MB, bolje je Lasko Fokus mi je zanimljiv, ima li neko iskustva sa njim?
NEPOSTOJI FABRICKA UGRADNJA PLINA U SAABu.
Zasad je jedina fabrika SAABa u Svedskoj te sve sto sa plinom ima veze nema veze sa SAABom.
SAAB NL ili SAAB BE je koliko sam upoznat sa Koltekom u saradnji ili nekim od drugih, te kao takve opcije postoje.
Medjutim to je nesto sto je lokalno a ne SAAB bazirano, sto bi rekli da svaki prodavac auta preuzima na sebe odgovornost jer SAAB OFICIJELNO nije prihvatio ni CNG ni LPG kao pogonsko gorivo za njihove motore te samim tim ni garancije sa takvim.
// Over and Out
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
BTW: Logika Sveda je da aktivno rade protiv svega sto ima veze sa buducim krizama i eventualnim popristima u buducnosti.
Fosilna goriva CE bit i SU razlog ratova.
Odatle i svest prema usmerenju na BIO energente .
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
mogao si da vidis da je bio izlozen i SAAB sa fabricki ugradjenim plinom, pa jos u karavan verziji.
aha, video, sedeo, devojka bila extra ljubazna pa podigla haubu, dobio onaj podeblji katalog a nisam ni trazio, italijanski Saab.
jedino me iznenadila mala konjaza na papiru
boost, cudi me tako izricit tvoj post kada GM i Saab zvanicno u svom cenovniku za Bemelux imaju iz auto salona (dakle iz Saab prodavnice( modele sa LPGom od jeseni prosel godine.
davao sam i link sa izvestaja konferencije za stampu predstavnika Saab/GMa u Belgiji povodom starta prodaje bi fuel motora.
na njih, i ovaj na BG salonu automobila je full fabricka garancija bez ikakvih ogranicenja zbog ugradnje LPGa.
mozda je lokalna stvar ali ocito nije bez znanja i odobrenja ( i saucestvovanja) samog Saaba.
uzgred, ovaj Saab na BG sajmu je bio sa vrlo profesionalno ugradjenim gasnim uredjajem, i vrlo dobro integrisan (sakriven).
nagadjam da ce uskoro u Kaliforniji i Saab poceti da prodaje aute na gas sa uvodjenjem ULEV II standarda. ili ce se desiti neko cudo sa benzinskim motorima i tehnoloski proboj
aha, 150 konja na papiru. sjajna fora za italijanske i nase poreznike ))
ovaj je bas bio pedantno slozen.
a interesantno je bar meni, da je mest na kojem je bio izlozen identicno onome na kome tradicionalno Volvo izlagao proteklih godina. ove godine niej bio Volvo, pa je Saab preuzeo stafetnu palicu za to mesto izlaganja.
to je bio 9-5 model i to karavan, mmm.
bio je i 9-3. u papirima ima i on turbo 2 litra, ali to je neki drugi motor, Opelov benzinac ?
Comment