kakav je fiat bravo hgt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #16
    ...znam čoveka koji ima belu Bravu 1.8, i ima diskove pozadi...

    Comment

    • JaMaL
      CBC Senator XXL
      • 14.04.2007
      • 448
      • JaMaL

      #17
      lepo ti kaze cika vujadin... ne diraj tuning kola sa 170k na satu... doteraj ga u fabricko stanje i uzivaj... neki laksi tuning vesanja, lepa muzika i uzivancija... nije to auto za bacanje po krivinama na planini... niti za trkanje po autoputu... to je lep, brz gradski hatchback...

      mozes da se zezas malo sa filterima vazduha, auspuhom, sitnim stvarima... dosta mu je to... sportski fiat sa 170k km... necu reci, ali taj auto i da je odlicno odrzavan bice zreo za generalnu za godinu, dve najvishe...

      Comment

      • mishio
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2007
        • 1204

        #18
        ako je to stvarno pravih 170k km to je smesna km ali isto kazem bez tuninga ako neces motor da otvaras a chip i to nista .. prelaze oni dosta

        Comment

        • bakara
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2005
          • 977
          • nBGd

          #19
          Moguce da ima, ali ne mora da znaci da je fabricki.
          pozdrav

          Comment

          • bakara
            CBC Senator XXL
            • 29.01.2005
            • 977
            • nBGd

            #20
            Originally posted by jim_mojo
            necu reci, ali taj auto i da je odlicno odrzavan bice zreo za generalnu za godinu, dve najvishe...
            ZA generalnu sa 170k...?
            ja cu da ga pojedem ako predje manje od 400k
            pozdrav

            Comment

            • predrag&marea
              CBC Član
              • 20.05.2007
              • 34
              • beograd

              #21
              evo podelicemo ga zajdeno za rucak....
              ja ga ima na 200k i nediram nista....samo menjati ulje vozi....najmanji problem je motor,...,neko je spominjao zubcenje,nije ni to problem osim sto ti pricaju price kako MORA da se vadi motor,"pa ti onda vade motor,menjaju zubcasti" za 100e....to su price za malu decu...licno sam menjao zubcasti bez vadjenja motora
              kao i svaki polovnjak ima svoje prohteve u vidu odrzavanja,narocito trap.to ces morati pre ili kasnije da placas ali to i nije neka narocita stavka i jednom kad je resis dugo neces imati problema.

              Comment

              • HGT 2.4
                CBC Član
                • 18.05.2008
                • 58
                • NBG

                #22
                Vozim bravo hgt i stvarno nemam nikakvih zamerki osim sto je trom do tri hiljade, kod mene je ubacen agregat od kape 2.4 i ide bolje od hgt fabrickog. Kod HGT je najvaznije naci dobar auto neudaran sto je vrlo tesko

                Comment

                • dragan80bg
                  CBC Početnik
                  • 22.01.2014
                  • 6
                  • beograd
                  • opel korsa

                  #23
                  Na početku proizvodnje Fiat Bravo je išao sa velikim brojem motora. 2010. godine pronuda motora je drastično smanjena. 1,4-litarski osnovni motor sa 66KW/90KS koji je vrlo pitom, za prazan Fiat Bravo sa skoro 1200 kilograma. 1,4-litarski T-Jet (turbo) dolazi u tri verzije: 88KW/120KS, 103KW/140KS i 110KW/150KS. Prvi i zadnji su u ponudi do 2010., a zatim su zamenjeni srednjim, koji je opremljen sistemom Start & Stop. Sa dizelima je još komplikovaniji. 1.6 MultiJet (ili M-Jet) sa 66KW/90KS je isporučen samo 2009. godine, sa 88KW/120KS od početka 2008. godine do početka 2010. godine. U međuvremenu, verzija od 77KW/105KS od 1.6 JTD, koji je dostupan u kontinuitetu od početka 2008. godine. Poznati 1.9 JTD je isporučen u dve verzije. Sa 85KW/115KS samo u 2008. godini, sa 110KW/150KS od početka prodaje do početka 2009. Najzad, 2.0 JTD sa 121KW/165KS kao vrhunska motorizacija isporučuje se od kraja 2008. godine do početka 2010. godine.







                  Pogon se prenosi na prednju osovinu, gotovo u svim slučajevima koristeći šestostepeni manuelni menjač. Za 1.9 JTD MultiJet (88 KW) motor koristi petostepeni menjač. Kao alternativa manuelnim menjačim, benzinski motor 1.4, T-jet (88 KW), isporučuje se sa elektronskim menjačem Dualogic. Ručno biranje brzinqa je uglavnom tačno.




                  https://mlfree.com/fiat-bravo-2007-2014-polovnjak/

                  Comment

                  • Nelson
                    CBC Senator
                    • 01.08.2017
                    • 211
                    • selo
                    • Fiat Stilo 1.9 JTD

                    #24
                    Mala greška u Bravu 115 ks 1.9 JTD ne postoji. U stvari svi dizel motori su MultiJet.

                    Comment

                    Working...
                    X