FRENCH - Auto - Moto Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #16
    PEUGEOT 207 Super 2000

    Testirana 207-ica Super 2000



    U Vélizy-u je, pod budnim okom Bruna Famina, tehničkog direktora tima Peugeot Sport i Bertranda Vallata, šefa projekta 207 Super 2000, svetlo dana ugledao Peugeot 207 Super 2000. Ubrzo su započela prva testiranja na zemlji i asfaltu.
    U početnoj fazi je 207 Super 2000 pokazao visoki nivo pouzdanosti na zemlji, što se potvrdilo nekoliko nedelja kasnije na asfaltu. Tek smo na samom početku razvoja automobila, ali svi vozači koji su isprobali automobil bili su zadovoljni njegovim ponašanjem u vožnji i performansama?, izjavio je Bernard Vallant, šef projekta 207 Super 2000.
    Za volanom su se izmenjivali Bryan Bouffier, Sebastian Lindholm i Gilles Panizzi. Peugeot 207 Super 2000 biće namenjen klijentima i međunarodnim filijalama za takmičenje u nacionalnim prvenstvima.

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #17
      Evo Champ je otišao, ali naslednik već čeka mart mesec 2007. i R27...



      Heikki Kovalainen se počeo baviti Motorsportom 1999.godine. U toku svog uspona moramo spomenuti da je od ranog početka bio "RENAULT-ovo dete".
      2001. je vozio formulu Renault 2000 i bio of the year.
      2002. Vozi englesku formulu 3 sa Renault motorom. Ono najvažnije, masters u Macau završava na drugom mestu...
      2003. Heikki odlazi u Japan i vozi World Series by Nissan (opet renault) u svojoj prvoj sezoni postaje vice prvak da bi 2004. postao prvak što mu je iste godine omogućilo nastup na trci RACE of Champions. A to je bio trenutak kada je javnost čula za njega. Za upravljačem Ferraria 360 Modena, pred punim stadionom i milionima gledalaca pred malim ekranom, nasapunjao fabričkog vozača ferraria i 7x sv. prvaka. I naravno osvojio ROC.
      2005. Heikki vozi GP2 (opet Renault) za ekipu Arden (NL) i završava sezonu kao vice prvak iza Rosberga.
      2006. je 3 vozač i test pilot Renault F1 team-a.
      2007. Dobija priliku. Ako stvarno želi biti sledeći finski sv. Prvak kako on samo kaže, onda mora od prvog dana biti broj 1 pilot u ekipi.

      Inače biće to bolesno jaka ekipa 2007., pod uslovom da se naviknu na Bridgestone. Ali zato je i pozvan Zonta da donese informacije ...

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #18
        Renault Clio R3... R3 Access, R3 Premium i R3 Maxi...

        Renault Clio R3... R3 Access, R3 Premium i R3 Maxi...

        Na severu Francuske, usred testiranja, objektivom je uhvaćen žestoki Renault Clio. Automobil će najverovatnije nositi oznaku R3. Očekuje se kako će se na tržištu naći u tri verzije, a svaka iduća donosiće više snage i dodatne opreme. Ulazni model nosiće naziv R3 Access, slediće ga R3 Premium, a najzahtevnijima će biti namenjen R3 Maxi.



        R3 modeli biće bazirani na Cliju za rally trke. Access verzija opremaće se, u skladu sa standardima N grupe, zaštitnim kavezom, Bilstein amortizerima i Sadev 6-stepenom sekvencijalnom menjačkom kutijom. R3 Premium imaće pojačan zaštitni kavez, prilagođene osovine, Öhlins amortizere i snažniji motor. Top izvedba Maxi biće opremljena većim kočnicama i motorom sa 230 KS, a konkurisaće Rally modelu Super 1600, od kojeg je nešto sporiji i slabiji, ali sa 245 Nm daje čak 53 Nm više.
        Kao idealan izbor privatnih Rally timova, novi modeli biće znatno (nagađa se trostruko) jeftiniji od Super 1600. Službena objava planova za R3 od strane Renaulta očekuje se krajem meseca.

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #19
          Potvrđen kraj za WRC klasu

          Nakon sastanka svetskog moto-sportskog saveta službeno je potvrđen datum otkada Svetskim prvenstvom u reliju neće više juriti automobili najjače WRC klase.


          Kao što je ranije najavljivano, najjača klasa u Svetskom reli prvenstvu od 2011. godine više neće postojati. Umesto nje glavnu ulogu preuzeće automobili klase super 2000 i grupe N.

          Novi automobili će od sledeće godine imati mogućnost da budu deo svetskog prvenstva, dok će se za bodove moći boriti sezonu nakon što u potpunosti preuzmu glavnu ulogu u prvenstvu 2011. godine.

          c/p: T-portal

          Onda nastupa ovaj.

          Comment

          Working...
          X