Bmw 735 ili 745

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AlNik
    CBC Veteran
    • 18.07.2008
    • 144
    • Beograd

    #16
    Originally posted by MOSLER
    @AlNik A6 1.9 tdi sa 150 ks ne postoji a sam A6 nije ni priblizno u klasi sa BMW-om serije 7. O cenama odrzavanja dizelasa nove generacije, bolje da i ne pricamo jer su cifre astronomske.
    Sto se zlocina tice, a kako bi nazvao cene goriva koje svakodnevno rastu.Mislim da bi onda u tom slucaju jedino termin masakr imao pravo znacenje.Ako cu da biram da li da vozim veliki auto na plin svaki dan ko covek ili da ga vikendom izvozim iz garaze i napravim par krugova na benzimu, sigurno bih se odlucio za ono prvo, a verujem da bi to uradila i vecina ljudi
    A6 1.9 TDI sa 150 ks postoji, i to nije uopste redak. Kupi se standardna verzija od 130 hp i chip tunira do 150 ili 165. Glupo je ne uraditi, pa ima dosta takvih.

    Sto se tice zlocina. Da, ja mislim da ako vec uzmes pravu limuzinu sa ogromnim motorom, glupo je da je teras na gas. To samo u Srbiji ima - kupe ljudi kola koja nova vrede 50-90k evra i onda ih teraju na socijalno i odrzavaju katastrofalno. I jos sakriju da se ne vidi da je na gas, da ne pomisle ljudi da su socijala. Seljacka posla. To je zlocin. Ako nemas para da teras 745i na benzin i da ga odrzavas kako treba - nemoj da ga kupujes.

    Comment

    • Blackeyed
      CBC Senator XXL
      • 06.07.2005
      • 402
      • Novi Sad

      #17
      Originally posted by AlNik
      Ako nemas para da teras 745i na benzin i da ga odrzavas kako treba - nemoj da ga kupujes.
      Word!
      "You are reading this for the wrong reason..."

      ENDYMION, Dan Simmons

      Comment

      • danee
        CBC Početnik
        • 10.08.2008
        • 6
        • Srbija/Australia

        #18
        Originally posted by AlNik
        To samo u Srbiji ima - kupe ljudi kola koja nova vrede 50-90k evra i onda ih teraju na socijalno i odrzavaju katastrofalno. I jos sakriju da se ne vidi da je na gas, da ne pomisle ljudi da su socijala. Seljacka posla. To je zlocin. Ako nemas para da teras 745i na benzin i da ga odrzavas kako treba - nemoj da ga kupujes.
        Upravo tako,svaka ti je na mestu.BMW je auto za coveka koji ako ga pitas nema prestavu kolika je cena benzina,a jos manje ga zanima koliko ce da ga kosta redovan servis.

        Pozdrav

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ja mislim da ako vec uzmes pravu limuzinu sa ogromnim motorom, glupo je da je teras na gas. To samo u Srbiji ima
          nisi bas informisan

          u Nemackoj se pretezno bas to radi, vec godinama, i bas na takvim limuzinama. (BMW i Mercedes najcesce)
          svako ko stedi da bi imao vise ne da ne spada u "seljacka posla" vec se smatra pozeljnim i normalnim odgovornim ponasanjem.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BojanS84
            CBC Veteran
            • 05.09.2007
            • 132
            • Beograd

            #20
            Svaki put kad se pomene plin i luksuzan automobil odmah tona ljudi počne da mašta i nabacuje neke predrasude o tome kako izgleda biti imućan. U Engleskoj ima mnogo primera Audija RS6 (V8 bi-turbo 450 konja) konvertovanih na LPG, a da ne pričamo o nekim ''standardnijim'' modelima. To je trend svuda u Evropi.

            Što se tiče BMWa 745i kod nas je konvertovan već jedan na plin i vrteo se dugo prilog o njemu na TVu. Sve je dobro ukomponovano da radi sa fabričkim kompjuterom, koji gasi pola motora i ide na samo 4 cilindra kad se vozi lagano. Inače, na merenjima ubrzanja imao je bolje vreme na plinu nego na benzinu (mislim da je bilo 0-100 km/h 6,3s na plinu, a 6,5s na benzinu). Toliko o tome...

            Comment

            • danee
              CBC Početnik
              • 10.08.2008
              • 6
              • Srbija/Australia

              #21
              To vam je isto kao da hocete da putujete avionom biznis klasom al nebi bas da se istrosite nego bi poneli hranu od kuce da ne placate njihovu.Tesko da bilo kakva stednja moze da zapocne kupovinom BMW-a.I koliko to moze da se ustedi ako se dnevno prelazi 60km-mozda nekih 100 eura mesecno.

              Pozdrav

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #22
                Nije isti kontekst ugradjivanja plina u Nemackoj (npr.) i Srbiji.

                Ovde to podrazumeva (u ogromnoj vecini slucajeva) stednju na svemu i samim tim nedostojno tretiranje takvog automobila. Takodje, to pokazuje (u najvecem broju slucajeva) zelju da se ljudi predstavljaju boljim, mocnijim, vrednijim nego sto jesu - cisti kompleksi.
                I takodje, niko ovde to ne radi zato sto ima odgovoran odnos prema svom dzepu i okolini, jer u Nemackoj gas ce staviti i multimilijarder, a ovde nece nikad. Ovde radi "sedmica" sa sve klimom u mestu sat-dva dok gazda ne zavrsi po`so.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  Tesko da bilo kakva stednja moze da zapocne kupovinom BMW-a
                  stednja kao nacin zivota i rada zapocinje rodjenjem, razvija se kroz okruzenje socijalnih ustaljenih pravila i neguje se kroz ceo zivot .

                  BMW (ili bilo sta drugo) je posledica stednje, ne uzrok niti razlog sam za sebe.

                  bogatstvo se odrzava i povecava i stednjom, a razbacivanje je odavno u savremenim shvatanjima dobilo negativni kontekst.

                  nije cena ta koja odredjuje stednju primarno, vec zivotna filozofija i ono sto drustvo smatra prihvatljivim ponasanjem.

                  u Nemackoj, Engleskoj, Svajcarskoj itd se odavno, vec godinama unazad koristi LPG na veoma skupim vozilima, i ne smatra se kao negativno ponasanje.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • r1cer
                    CBC Senator XXL
                    • 22.01.2006
                    • 363
                    • Beograd

                    #24
                    Pa ako neko vozi 20 godina star auto i pritom nije naročito bistar, za njega neko ko vozi novu luksuznu limuzinu izgleda kao da je iz druge dimenzije i samim tim mu je lako da u svojoj glavi uobrazi da je on bog i da je za njega gorivo i održavanje džabe.
                    Ako neko ima da da recimo 30k eura za automobil ne znači da su njemu troškovi goriva i održavanja beznačajni.

                    Inače što se tiče teme, predlažem volkswagen phaeton. Sigurno najpotcenjeniji automobil te klase.

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #25
                      Ni u jednoj zemlji se LPG prvenstveno ne ugradjuje zbog ekologije vec zbog ustede.Svaki auto je glupo voziti ako se ne odrzava redovno, ali za razliku koja se ostvari voznjom na plin za godinu dana mogu se pokriti troskovi odrzavanja tog vozila, narocito ako je veliki potrosac u pitanju.
                      Ko ima puno novca i cena goriva mu ne predstavlja problem ne vidim zasto bi vozio na gas ali ne vidim razlog da se bilo koji auto ne konvertuje na plin samo zato sto se neko ima odbojnost prema toj vrsti goriva.Najsmesniji su mi ljudi koji godinama tvrde da je plin s*anje i da nikada nece ubaciti "bojler" u gepek, a onda ih odjednom vidis kako na pumpi u redu vise ne toce bezolovni Ili se odluce na drugu varijantu, kupe dizelas jer je njega nekako manje sramota voziti nego benzinca sa LPG-jem, a onda kad dodje na red zamena dizni, zamajca ili pumpe visokog pritiska, tada se hvataju za glavu i psuju sve zivo.
                      Inace znam nekoliko primera gde ljudi koji su inace situirani, voze benzince od 3-4000 kubika i pri tom prave velike kilometraze na benzinu jer im je plin "out" ali zato stede na trivijalnim stvarima, kupuju dorucak za 50 din ili nose stare cipele, a u kaficu i kafani se zadnji u drustvu hvataju za novcanik, naravno pri tom im nije problem da dnevno daju i po 100 e na gorivo.E to je glupo.
                      Englezi i Nemci do pre jedno 5 godina nisu bili ljubitelji gasa(ili ih nije zanimala ekologija ) ali od kako je cena nafte naglo porasla vise im ne predstavlja problem da LPG koriste u skupim automobilima kao sto su BMW 7, Mercedes S, Audi A8, pa i u sportskim automobilima poput BMW-a M5 i Chevrolett Corvette(http://de.youtube.com/watch?v=iaEBeJZACQ8). Pri tom se radi o zemljama koje imaju skoro deset puta veca primanja po glavi stanovnika od Srbije u kojoj je sramota voziti na plin.
                      Inace u Engleskoj svi Rolls Royce i Bentley automobili engleske kraljevske porodice su konvertovani na LPG, a oni nisu jedini koji automobile ovih marki voze na plin.

                      Sto se BMW serije 7 tice ako potrosnja nije problem ja bih se odlucio za 745i, neznatno vise trosi od 735i ali su mu zato preformanse primetno bolje.Eventualno kao alternativu bih uzeo u razmatranje 730d koji ima sasvim zadovoljavajuce performanse uz dosta nizu potrosnju goriva od benzinca, ali buduci da je taj model kao i svaki dizelas prelazi dosta kilometara a da su evenualne popravke tog motora prilicno skupe treba dobro razmisliti.Najbolje je staviti na papir godisnju planiranu kilometrazu i cenu registracije i odrzavanja tih modela pa iz toga videti sta se vise isplati.

                      Comment

                      • BojanS84
                        CBC Veteran
                        • 05.09.2007
                        • 132
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by r1cer
                        Inače što se tiče teme, predlažem volkswagen phaeton. Sigurno najpotcenjeniji automobil te klase.
                        Odličan predlog. Phaeton je da podsetim nastao kao odgovor Mercedesu na A klasu. Zvuči čudno, ali tako je. Kada je Mercedes odlučio da upadne na VW teritoriju, onda su ovi iz VWa odlučili da uzvrate i napadnu Mercedes tamo gde je najjači.

                        Zahtevi koje je Phaeton trebao da ispuni su bili toliko strogi da su mnogi inženjeri pomislili da je tako nešto nemoguće. Phaeton je trebao da postane najbolji auto na svetu. Toliko o ozbiljnosti tog projekta.

                        Kako se sve završilo svi znamo, ali ostaje činjenica da se ispod tog dosadnog izgleda krije vrhunski automobil. U pogledu kvaliteta, luksuza je rame uz rame ili ispred rivala, ali je po performansama ipak slabiji iz razloga što je pretežak. Cena mu je znatno niža, a i sigurno nije atraktivan kod lopova kao rivali (pogotovo Audi A8).

                        Treba pronaći verziju sa 4.2 V8 motorom, koji provereno odlično funkcioniše sa plinom. Svuda u Evropi su učinjene brojne konverzije.

                        edit: eh da, ima slučajeva konvertovanih ML 55 AMG sa po dve boce u gepeku

                        Comment

                        • Alien108
                          CBC Veteran
                          • 03.06.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #27
                          Kod polovnih automobila ove klase najveći "problem" ili stavka je održavanje. Serija 7 je kao i ostali u toj klasi, veoma komplikovan stroj. Lično mislim da je BMW ovde najkomplexniji i za nijansu složeniji za korišćenje od konkurencije zbog na baš prihvaćenog "I-drive" sistema, a potrošnja automobila od gotovo 2t ne može biti mala.
                          Iako sam ljubitelj BMW-a, mislim da u toj klasi A8 sa V8 dizelom nudi jednake performanse uz manju potrošnju, bar jednakim ili boljim kvalitetom izrade i opšteg komfora, te ukupno boljim ponašanjem u složenim uslovima vožnje zbog pogona 4x4.
                          Ne treba zaboraviti ni Mercedesa koji dugo dominira baš ovim segmentom vozila.
                          Možda je najrealnije jedan dobro opremljen BMW 530d, a ako mora sedmica, onda ona jača.

                          Comment

                          • zola_
                            CBC Senator XXL
                            • 24.06.2006
                            • 319
                            • Novi Beograd

                            #28
                            meni je sedmica odlicna, ali mi se phaeton neobjasnjivo mnogo svidja bez obzira sto je vw, tako da moj glas ide njemu...
                            @ Ovi sto ne bi stavljali plin u "skup" auto
                            Nste valjda svi dosli na forum da prosipate filozofiju o vlasnicima polovnih premijum automobila, ljudi se odlucuju na to zato sto je stednja logicnija od rasipanja i tacka.

                            Comment

                            • AlNik
                              CBC Veteran
                              • 18.07.2008
                              • 144
                              • Beograd

                              #29
                              Originally posted by zola_
                              meni je sedmica odlicna, ali mi se phaeton neobjasnjivo mnogo svidja bez obzira sto je vw, tako da moj glas ide njemu...
                              @ Ovi sto ne bi stavljali plin u "skup" auto
                              Nste valjda svi dosli na forum da prosipate filozofiju o vlasnicima polovnih premijum automobila, ljudi se odlucuju na to zato sto je stednja logicnija od rasipanja i tacka.
                              Manite me prica o stednji ako neko kupuje tolika kola. To nema veze sa stednjom s obzirom na cenu odrzavanja i potrosnju. Ako neko hoce da stedi, kupice kola sa motorom od 800 kubika.

                              Plus, svako ko ugradi plin u velika bolja kola, krije prikljucak k'o zmija noge.. Seljacka posla, kao sto rekoh.

                              Comment

                              • MOSLER
                                CBC Senator XXL
                                • 27.05.2005
                                • 1064
                                • Niš

                                #30
                                Zapitajte se zasto ljudi kriju prikljucke za plin samo u Srbiji?
                                Upravo zbog onih malogradjana (ne seljaka koji su vredni i marljivi ljudi )koji se smeju svakom ko ugradi plin u malo bolja kola
                                Zbog takvih istih persona je ovde sramota raditi bilo sta sto se u civilizovanoj zemlji smatra prakticno i normalno.Zaostalo razmisljanje stanovnika ove zemlje ju je i dovelo tu gde jeste.

                                Comment

                                Working...
                                X