pre 20tak dana sam uzeo 323f 90' karburator... i do sada je manje vise lepo radio, a pre 5-6 dana je pocelo da mi se desava sledece...
upalim ujutru auto normalno, krenem na posao, i negde u trenutku kad auto dostigne temperaturu oko radne, na prvom narednom semaforu ili stajanju se ugasi. Posle upornijeg verglanja uspem da ga upalim i krenem i onda se jos jednom ugasi na narednom zaustavljanju. Upalim ga ponovo posle duzeg verglanja i onda auto radi normalno ostatak dana (dolazak do posla i povratak sa posla). i ovo mi se desava 4ti dan za redom. znaci samo se ugasi tu oko postizanja radne temp. i posle toga se vise ne gasi...
posumnjao sam da nije nesto do plina, pa sam juce odradio servis istog, ali problem je ostao...
ima li neko ideju zbog cega bi ovo moglo da se desava, obzirom da zbog posla tesko mogu da stignem do majstora pre vikenda?
jutros sam primetio da mi je kazaljka za temperaturu oscilirala pre gasenja, pomerala se 1mm gore dole... dok je posle gasenja tj. ponovnog paljelja normalno stojala u radnom polozaju.
hvala.
upalim ujutru auto normalno, krenem na posao, i negde u trenutku kad auto dostigne temperaturu oko radne, na prvom narednom semaforu ili stajanju se ugasi. Posle upornijeg verglanja uspem da ga upalim i krenem i onda se jos jednom ugasi na narednom zaustavljanju. Upalim ga ponovo posle duzeg verglanja i onda auto radi normalno ostatak dana (dolazak do posla i povratak sa posla). i ovo mi se desava 4ti dan za redom. znaci samo se ugasi tu oko postizanja radne temp. i posle toga se vise ne gasi...
posumnjao sam da nije nesto do plina, pa sam juce odradio servis istog, ali problem je ostao...
ima li neko ideju zbog cega bi ovo moglo da se desava, obzirom da zbog posla tesko mogu da stignem do majstora pre vikenda?
jutros sam primetio da mi je kazaljka za temperaturu oscilirala pre gasenja, pomerala se 1mm gore dole... dok je posle gasenja tj. ponovnog paljelja normalno stojala u radnom polozaju.
hvala.
Comment