Ugasi se jednom dnevno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarsI
    CBC Član
    • 06.08.2008
    • 31
    • bg

    Ugasi se jednom dnevno

    pre 20tak dana sam uzeo 323f 90' karburator... i do sada je manje vise lepo radio, a pre 5-6 dana je pocelo da mi se desava sledece...

    upalim ujutru auto normalno, krenem na posao, i negde u trenutku kad auto dostigne temperaturu oko radne, na prvom narednom semaforu ili stajanju se ugasi. Posle upornijeg verglanja uspem da ga upalim i krenem i onda se jos jednom ugasi na narednom zaustavljanju. Upalim ga ponovo posle duzeg verglanja i onda auto radi normalno ostatak dana (dolazak do posla i povratak sa posla). i ovo mi se desava 4ti dan za redom. znaci samo se ugasi tu oko postizanja radne temp. i posle toga se vise ne gasi...

    posumnjao sam da nije nesto do plina, pa sam juce odradio servis istog, ali problem je ostao...

    ima li neko ideju zbog cega bi ovo moglo da se desava, obzirom da zbog posla tesko mogu da stignem do majstora pre vikenda?

    jutros sam primetio da mi je kazaljka za temperaturu oscilirala pre gasenja, pomerala se 1mm gore dole... dok je posle gasenja tj. ponovnog paljelja normalno stojala u radnom polozaju.

    hvala.
  • kwisko
    CBC Veteran
    • 14.04.2008
    • 124
    • bg

    #2
    u pitanju je karburator servisiraj ga i resices problem (tako sam ja uradio , moja nije tela da pali pod gasom i gasila se dok ne dobije radnu temp pa makar joj podigao ler gas na 2000 o/min)

    Comment

    • MarsI
      CBC Član
      • 06.08.2008
      • 31
      • bg

      #3
      obzirom da vozim samo na plin (ne radi pumpa za benz.), jel karburator ima bilo kakvog uticaja?

      Comment

      • UkiMazda
        CBC Senator XXL
        • 16.11.2007
        • 444
        • Beograd
        • Alfa 156 2.0TS

        #4
        Ne znam da li ce ti ovo pomoci posto ja imam injection verziju, ali sam imao slican problem i bio je ECT davac temperature motora.E sad posto ti nemas ecu, onda nemas ni te senzore koji bi mogli da ga zbunjuju doduse,ali ja mislim da moze da ima veze sa tim termodavacem i elektronskim sauhom(a siguran sam da ga ima), pa mu brlja sa smesom u toku postizanja radne temperature.Evo ti link http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=27871
        pri dnu strane je opis problema,a tema je bio katalizator

        Comment

        • MarsI
          CBC Član
          • 06.08.2008
          • 31
          • bg

          #5
          danas je kazaljka za temperaturu poludela... posle 2 gasenja, auto je radio normalno a kazaljka je oscilirala samo tako,skoro od nule pa do radnog polozaja...
          tako da pretpostavljam da je ovo posao za elektricara...

          ne videh ni jednog autoelektricara u temi za majstore i otpade, pa bih molio da mi preporucite nekog...
          hvala.

          Comment

          Working...
          X