Moze i bez KN filtera...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bokija
    CBC Senator XXL
    • 25.01.2008
    • 640
    • Beograd

    Moze i bez KN filtera...

    Danas sam cistio leptir gasa.Paznju mi je privukla lula na izlazu iz filtera za vazduh prema motoru.Elem,u samoj luli ima kalibarski prsten koji daje otvor manji od onog na grlu leptira.Lepa stvar je sto se taj levak,prsten lako vadi i tako povecava protok vazduha.Cemu bacanje para na KN-ove kad postojeci filter ima mogucnost veceg protoka vazduha a uz to ostaju svi damperi za buku koje KN opet nema
    I'm not beautiful,but I'm stupid
  • Manfred
    CBC Senator XXL
    • 04.08.2007
    • 905
    • Beograd

    #2
    Ja se izvinjavam sto smetam... K&N je firma koja se bavi proizvodnjom visokoprotochnih filtera vazduha, KN nema veze ni sa filterima ni sa vazduhom, a visokoprotocne filtere proizvode i druge firme...

    Sto se tiche lule i prstena, ako sam dobro shvatio to je posle filtera a pre motora, ako filter ima ogranicenu propusnu moc, nece mu ni malo pomoci skidanje prstena koji se nalazi posle njega...

    Mozda nisam u pravu, ispravite me ako gresim...

    Comment

    • bokija
      CBC Senator XXL
      • 25.01.2008
      • 640
      • Beograd

      #3
      Naravno da ne gresis.Samo...mislim da filter ima mnogo vecu propusnu moc pa su je kalibrisali tim levkom na izlazu.Precnik levka je manji od precnika grla leptira gasa i ostalih cevi,tako da sam po sebi predstavlja najuzu tacku i samim tim maximalan protok vazduha.Ako se ukloni,sledece ogranicenje je precnik grla leptira,a to se ne dira.Kolika je propusna moc klasicnog filtera a kolika recimo KN-a,ne znam.Ali verujem da nije toliko razlicita koliko klasican sistem trpi zbog kalibra tog levka u grlu.Naravno sve je to moja primedba posto ne mogu da probam u praksi dok ne dobijem odgovore od plinadzije i mehanicara,sta treba kad se poveca dotok vazduha...Prilicno samsiguran da bi mogao na ovaj nacin obezbediti bar 30% veci protok vazduha.
      I'm not beautiful,but I'm stupid

      Comment

      • deki-ascona
        Bio nam je drug! RIP
        • 10.04.2007
        • 2118
        • NI , Trosharina

        #4
        Mozda taj prsten ima funkciju da ubrza vazduh.
        Originally posted by Valent Vudriga
        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

        Comment

        • Manfred
          CBC Senator XXL
          • 04.08.2007
          • 905
          • Beograd

          #5
          opet sad mozda nisam u pravu, ali ako vozis na plin, visak vazduha ti ne treba... mada.. ispravite ako gresim, ne ljutim se ja

          Comment

          • JaMaL
            CBC Senator XXL
            • 14.04.2007
            • 448
            • JaMaL

            #6
            Plin je uglavnom veoma glup princip i mora da se kalibrise za svaku i najmanju promenu... samim povecavanjem protoka vazduha povecavas i potrosnju... jer bez prave smese nema pravog sagorevanja... a vishe vazduha znaci vishe plina/benzina da bi radilo kako treba...

            prema tome u cemu je poenta onda tvoje ugradnja plina kada zelis da ti auto vishe trosi...

            Jedino je pitanje sta zelis da postignes, jer ovako prosto receno na starijim kolima... sistemima ubrizgavanja ceo sistem je glup, odnosno prekalibrisan prema odredjenom precniku u**** vazduha... tako da za svako brljanje po istom mogu biti skupe posledice...

            npr. auto koji ima protokomer je kalibrisan da kroz taj protokomer u jedinici vremena prolazi neka kolicina vazduha... prema tome daje se odredjena kolicina benzina... odnosno klapna protokomera ocitava procenat otvaranja... prema tom procentu komp pretpostavlja da ulazi XX cm3 vazduha prema predefinisanim mapama... ako neko cacka sa prokomerom ili sa velicinom rupe dolazi pomeranja smese i onda krecu problemi... manje primetni na malom gasu ali itekako primetni na punom gasu...

            jedini automobili koji imaju MAF + IAT mogu da se zezaju sa tim... jer oni mogu da odrede tacnu kolicinu vazduha koja ulazi u motor i prema tome podesavaju smesu...

            nemojte da pitate jel ima moj auto to... jer 99% automobila iapod 2000 ccm nema toliko pametan sistem... on je uglavnom za sportske motore ili motore velike kubikaze 3000+...

            naime povecanje kolicine vazduha u motoru bez povecavanja kolicine benzina mozete naterati da vam auto ide malo bolje... malo je bas malo... taman toliko koliko je proizvodjac sasekao da bi imali bolje izduvne gasove...

            ali ne zaboravite da ako je kolicina vazduha prevelika a benzina malo na vecim obrtajima dolazi do povecanja temperature motora, i to ne malog povecanja... tako da moze doci do paljenja ventila, klipova... itd...

            prosto je, ne diraj sta je proizvodjac zamislio ako nisi spreman da kupis neki aftermarket ECU i preradis sve opet ... onda mozes da se zezas do mile volje... do tada... nepotrebna komplikacija...

            Comment

            • bokija
              CBC Senator XXL
              • 25.01.2008
              • 640
              • Beograd

              #7
              Cela prica vodi iz stare diskusije o KN-u.Neki su bili za to da je to dobra stvar drugisu bili protiv,itd...Elem kad sam pre neki dan proveravao ulozak filtera zapazio sam taj prsten,te mi je palo na pamet da ako neko zeli vise vazduha,ne treba da kupuje KN,dovoljno je skinuti kalibar i eto...
              I'm not beautiful,but I'm stupid

              Comment

              • djape1977
                CBC Senator XXL
                • 08.03.2008
                • 401
                • bg
                • fiat 132 i lada 2103

                #8
                i jel ide bolje sad kad si mu skinuo taj reducir?
                ja imam k&n na autu i jedino sto sam primetio je da se drugacije cuje i da lepo izgleda kad dignem haubu

                Comment

                • bokija
                  CBC Senator XXL
                  • 25.01.2008
                  • 640
                  • Beograd

                  #9
                  Nisam jos skidao.Treba prvo da pricam sa Ivanom kako ce to uticati na plin.Hoce li morati da se steluju mape.Momci koji su mi radili chip su rekli da bi bilo pozeljno da stavim KN.Videcu prvo sta se desava sa plinom pa cu odluciti sta cu.
                  I'm not beautiful,but I'm stupid

                  Comment

                  Working...
                  X