Cene redovnog servisa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #31
    Brick, ti to radis sam i to je u redu i niko te ne optuzije, to je plus za kucni budzet. Zasto bi nesto placao sto mozes sam da odradis, a za ono sto ne mozes odes i platis. To je ok.
    Oni koji ne petljaju sa mehanikom (znaci nisu vicni ili nemaju vremena ili imaju druge hobije) se pitaju zasto je redovni servis toliko, koliko je kad samo vide da su zamenjeni filteri i ulje. Zato je usledilo objasnjenje o tome sta je redovan servis i koje se kontrole sve rade i koje su prednosti kad se ima jedan serviser.
    Ja sam isto taj koji voli neke stvari da odradi sam, neki put i zelim, a neki put nemam vremena i smaranje mi je pa jednostavno platim da se to zavrsi.

    Comment

    • Zloran
      CBC Veteran
      • 11.01.2005
      • 130
      • Beograd

      #32
      Originally posted by brick

      kako je filter goriva (benzina) fabricki predvidjen na svakih 80.000km a ja slabo vozim na benzin to prakticno ispada da jednom u 10 godina dodje na proveru/zamenu.
      Brick, kada si ovo pomenuo, ista stvar se i meni vrzma po glavi, tj. da li je to tacno?
      Prvo, predpostavka, rezervoar za benzin verovatno nije idealno cist, bez ikakvog trunja i cestica, kondenzovane vode (ako je samo kondenzovana, ili mozda usuta pride i za dzabe uz benzin).
      E sad, pumpa za gorivo radi non-stop, iako vozimo na gas, znaci benzin cirkulise kroz sistem i filter za gorivo, a sa njim i sve ono sto je u njemu kao prljavstina, i to konstantno, plus sto se i sam filtrirajuci element u filteru razgradjuje-raspada. Benzin dosipamo kad tad, znaci jos necistoca, tako da ipak ispada da se filter benzina treba menjati posle nekog odredjenog produzenog perioda, koji je ??? ali bas posle 10 godina, mnogo bre brate
      Pozdrav / Zloran

      Comment

      • VTEC
        CBC Veteran
        • 06.11.2004
        • 199
        • Novi Beograd

        #33
        Ja zaista nema toliko novca da bi kupovao iskljucivo orginal delove i zamenu vrsio u ovlascenim servisima.Ko moze da to priusti svom ljubimcu svaka cast
        16 v's thats 8 more than i need!

        Comment

        • Zloran
          CBC Veteran
          • 11.01.2005
          • 130
          • Beograd

          #34
          Ma mislim da cela poenta price nije u tome da se odrzava auto u ovlastenim servisima, vec u tome da se uzimaju originalni delovi. Iz nekog razloga originalni delovi, kako koji tj. iz kog sklopa, su skoro uvek kvalitetniji i dugotrajniji nego neki aftermarket. Postoje i oni delovi OEM - kvalitet prve ugradnje.
          Svi znamo tu pricu, ali prilike nas ponekad primoravaju da je zaboravimo i uzmemo delove - neke - prihvatljivije po ceni, svesni da to nije pravo resenje, al' zivot je cudo, a takodje i p****.
          Pozdrav / Zloran

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Brick, kada si ovo pomenuo, ista stvar se i meni vrzma po glavi, tj. da li je to tacno?
            ne mogu da tvrdim ali... u SAD filter goriva menjaju ako se ikada sete, cesto sam mogao da procitam da prvi put menjaju taj filter na 250.000 ili cak 350.000km , taj fabricki odnosno kada primete prve probleme sa radom motora.

            sam filter je dosta veliki, u njega stane vise od pola litre benzina.

            Prvo, predpostavka, rezervoar za benzin verovatno nije idealno cist, bez ikakvog trunja i cestica, kondenzovane vode (ako je samo kondenzovana, ili mozda usuta pride i za dzabe uz benzin).
            ok, razumem dilemu. Volvo ima plasticni rezervoar, posebno obradjen tako da je iznutra gladak/prevucen nekim slojem/ tako da sam od sebe ne pravi problem. ako udje spolja neko trunje, cestice prljavstine to ce se zaustaviti u filteru, ali kako je (barem na Volvou) rezervoar pod natpritiskom mogucnost da se to desi je jedino pri otvaranju cepa za gorivo. a tu kod cepa ima jedna gumena zastitna manzetna koja stiti cep rezervoara, a u samom otvoru gde se sipa ima jedna metalna vratanca/poklopcic koji se otvori tek kada se gurne pistolj tako da sve u svmeu mislim da to nije preveliki rizik oko koga bi se brinuo.

            sto se kondenzacije tice , i uopste vode, toga se uopste ne brinem. benzin koji sipamo bi trebao (po standardu) da ima aditive koji "izvlace" vodu iz benzina.

            ako toga i nema, lek je sasvim prost- jednom godisnje u rezervoar sipati poal litre ili litar alkohola/rakije/viskija bilo sta. benzin i voda se ne mesaju i voda uvek pada na dno i tu se formira kao talog na dnu rezervoara a koji moze zimi da se zaledi i zacepi cev/pumpu/ sta vec.

            kada se sipa alkohol dolazi do prirodnog mesanja vode i alkohola a onda ta mesavina opet prirodno se mesa sa benzinom (alkohol i benzin se mesaju). time je voda apsorbovana preko alkohola u benzin i otici ce dalje i na kraju sagoreti.
            ako je u rezervoaru od 60 litara recimo 2 litra vode i 1 litar alkohola to sveukupno izadje koncentracija vode oko 1:30 ili oko 3% vode sto ce bez problem profutati benzinski motor. nece se ni osetiti u voznji.

            E sad, pumpa za gorivo radi non-stop, iako vozimo na gas, znaci benzin cirkulise kroz sistem i filter za gorivo, a sa njim i sve ono sto je u njemu kao prljavstina, i to konstantno, plus sto se i sam filtrirajuci element u filteru razgradjuje-raspada.
            jeste, pumpa vrti stalno jedno te isto. ako je filter dobar (pretpostavka) onda je u prvoj cirkulaciji zaustavio dalkji tok necistoca kroz sistem pa dalje prolazi procisceno gorivo. o razgradnji filtera ne bi brinuo, do sada bi iskustvo vec pokazalo da je to ozbiljniji problem jer se taj tip filtera koristi vise od 25 godina na Volvoima.

            Benzin dosipamo kad tad, znaci jos necistoca, tako da ipak ispada da se filter benzina treba menjati posle nekog odredjenog produzenog perioda, koji je ??? ali bas posle 10 godina, mnogo bre brate
            ja benzin dosipam jednom u 6 meseci za 1.000 dinara pa koliko stane i da se zbog te male kolicine bas nesto zaprlja filter, hm ne verujem.

            mozda je 10 godina mnogo, znam da su pojedinci u AMerici vozili auto po vise od deceniju bez zamene filtera jer nisu znali da postoji tako neko cudo koje trazi da se promeni tek tako. (sta ces niko im nije rekao a nisu osetili problem u radu motora).
            fabrika je predvidela rok trajanja od 80.000km voznje samo na benzin, ja cenim da cu toliko svezeg benzina sipati u rezervoar i napuniti filter, hm pa nikada.
            uostalom sve i da se zapusi taj filter, uvek imam alternativni kompletan jos jedan sistem za gorivo i sigurno necu ostati na putu.
            a za 10 godina, ili 5 ko zna sta ce se sve dogoditi sa ovim autom i sa mnom pa nebi sada razmatrao neki buduci hipoteticki a sada nepostojeci problem.

            bojim se da necemo skoro saznati da li je tacno ono sto ti se vrzma po glavi
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • -Q-
              CBC Senator
              • 03.12.2004
              • 288
              • Srbija/Beograd

              #36
              Originally posted by Zloran
              Ma mislim da cela poenta price nije u tome da se odrzava auto u ovlastenim servisima, vec u tome da se uzimaju originalni delovi. Iz nekog razloga originalni delovi, kako koji tj. iz kog sklopa, su skoro uvek kvalitetniji i dugotrajniji nego neki aftermarket. Postoje i oni delovi OEM - kvalitet prve ugradnje.
              Svi znamo tu pricu, ali prilike nas ponekad primoravaju da je zaboravimo i uzmemo delove - neke - prihvatljivije po ceni, svesni da to nije pravo resenje, al' zivot je cudo, a takodje i p****.
              nemoj djavo da te nosi da ne menjas na tipu filter chorbe na 10.000km
              i da ne cistis rezervoar na svake 3 godine...
              2008. Leon

              "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

              Comment

              • Zloran
                CBC Veteran
                • 11.01.2005
                • 130
                • Beograd

                #37
                Originally posted by Quadrifoglio
                nemoj djavo da te nosi da ne menjas na tipu filter chorbe na 10.000km
                i da ne cistis rezervoar na svake 3 godine...
                A sto? Jel' ce se zacepi?
                Pozdrav / Zloran

                Comment

                • -Q-
                  CBC Senator
                  • 03.12.2004
                  • 288
                  • Srbija/Beograd

                  #38
                  drugar je imao havariju neku izgorela mu pumpa i svasta... bas ono... imao je frku... ja dok sam tipa drajvao, na 7500 sve
                  2008. Leon

                  "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                  Comment

                  • bakara
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2005
                    • 977
                    • nBGd

                    #39
                    Evo za fabiu 1.4 74kw
                    filter ulja 380din (mann)
                    filter polena 1200din (mann)
                    ulje bergoline full sintetika 320x3.2l
                    zamena ulja 590din
                    redovan servis 1700din
                    pozdrav

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #40
                      Da razjasnimo nesto, nemojte da mi valjate cifre ulja koje se kupuje na bacve
                      Koje bacve majstore pa vidis valjda da kupujem Opel ulje,opel filtere,mozda zaleti neki Delphi u medjuvremenu,ulje menjam u OPEL predstavnistvu servisu(besplatno je)cak i tu uradim komp dijagnostiku i kompletan pregled trapa to je je jos 1800din.Ispada da jedino ti odrzavas kola kod nekih likova koji naplacuju cenu po rezonu ko ima vise para,vise plati ili pak kupujes ulje i filtere po cenama koje nigde ne posttoje a svi ostali kupuju skart

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #41
                        BRICK@
                        Nije bas svejedno dal je rakija ili cist alkohol...
                        Rakija ima secer,moze da se zalepi isti u dizne....
                        Kad oces nekog da zaj*bes sipas mu secer u rezervoar ))

                        002 lepse je bez e
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          dobro ok, rakiju ne pijem pa sam promasio.
                          viski nije problematican

                          malo sale, benzini vec imaju u sebi alkohol, pogotovu zimiski ( za tu sezonu) standardno tako da je voda odavno resen problem takoredci samo od sebe. neki ih zovu i "suvi benzini" upravo je isusujukondenzat iz rezervoara. takav je bezolovni recimo, ili bi trebao da bude.
                          ako neko ima tacan sastav iz rafinerije moze da osvetli sa podacima.


                          poenta je da kada zimi auto benzinac cima, trese, gasi se na leru dodati litar dva nekog alkohola da razbije vodeni cep, isto kao sto se za dizelasa zimi kada izluci parafin doda 3-4 litre regular niskooktanskog benzinaili petroleja u rezervoarda rabije parafinski cep.

                          naravno najbolji lek je kvalitetno gorivo.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #43
                            Brkate babe i zabe. Tacno je da su aftermarket delovi malo jeftiniji, ali ne toliko koliko vi spominjete. A ne zaboravite i da razlicita vozila koriste razlicite tipove filtera. Npr. za moju astru 1.6 16v, filter ulja je oko 150 din, a za moju Vectru je oko 600 din, a i jedno i drugo je original!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #44
                              Originally posted by Wiz
                              Ulje 3500 -isto!
                              Filter ulja 800 -isto!
                              Filter vazduha 600 -isto!
                              Filter goriva 800(svaki drugi put) -isto!
                              Ruke 0 - radim sam...ovde naplacuju...

                              Sve Opel Sintetika 5W30 fiter vazduha Delphi - jedino fitere uzimam MAN
                              na komp. odem povremeno...

                              I uopste nije tacno da su alfamarket delovi losiji od OEM, sve je stvar koliko je neko spreman da izdvoji za odredjen deo...ali konkretno ovo gore su vrh!
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #45
                                Mann i Delphi su tu negde kao i original GM jeidno je filter ulja bolji originalni,ovi bosanski ne secam im se imena mogu da prodju,italijanski su tu negde mozda malo bolji ali sve generalno vrsi posao,da napomenem kada sipam polusintetiku troskovi ulja su duplo manji oko 1700d

                                Comment

                                Working...
                                X