Toyota Corolla TS
Collapse
X
-
Dobar je to auto, ali nista posebno...je bolji. Ima 11ks manje, ide brzo, ali dosta slabije ubrzava od Honde. Motor je fenomenalan i po karakteru je isti kao Hondin - slicna konkurencija kao kada su svojevremeno Toyota i Honda imale briljantne 1.6l dohc motore od 124ks pre 20 godina...
Prve serije Corolle TS su imale suvise mekano ogibljenje, pa je to u restilizaciji ispravljeno. Takodje, prva varijanta je bila suvise diskretna - samo bolji poznavalac je mogao iz daleka da vidi da nije u pitanju obicna Corolla, vec nesto posebno. Auto je bio vizuelno, ali i auditivno skoro neprimetan sto je minus za tu klasu automobila. Kasnije je to donekle ispravljeno sa dubljim spojlerima i pragovima u restilizovanoj varijanti.
Navodno, menjac nije bas najbolje uparen sa motorom, sto mi deluje cudno za Toyotu koja ima perfektne menjace...tesko mi ja poverujem u to - voleo bih da probam.
Postojala je jos zesca verzija sa kompresorom i 220ks. Ona je uradjena u samo 250 primeraka. Spolja gledano izgleda dosta bolje od "obicnog" TS.
Da nije bilo-a ovaj auto bi bio mnogo cesce na pameti zainteresovanih, ali zbog toga predsatvlja dobru polovnu kupovinu. To je izgleda palo na pamet nekolicini ljudi ovde u Srbiji, jer sam skoro pre par dana video jednu crvenu kako se vozika gradom i jos par u prethodnim nedeljama.
-
-
Kompresor Corollu ces jako tesko naci. Taj motor je delo sportskog odelenja Toyote u Nemackoj (TTE), a moze i dan danas da se kupi u kitu. Gotovi automobili sa kompresorom (250 kom) su se prodavali u redovnoj dilerskoj mrezi sto znaci da je kvalitet rada zagarantovan. Takodje su njihove Corolle imale i dobre spojler kitove koji su poboljsavali izgled.
Evo sta je islo uz Corollu kompresor (sem kompresora)
Additional Oil cooler
Dual exit exhaust system
Extra under front chassis bracing
Stiffer bracing within torsion bar
Solid front strut brace
Unique Eibach springs and dampers all round giving approx 20% lower ride over standard T-sport
5 17" TTE multi spoke alloys
Special front and rear bumpers and side skirts
Rear tinted windows
Red centred trimmed seats
Mozda bolje da stekujes za Celicu TS...lakse ces je naci, bolje izgleda, bolje ide, lakse ces ga prodati posle...
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by kalibaRma bitno da je japanac
nek je sa srećom, i nek te služi 50 godina hehe
Srecom po Hondu,ima 200 ccm vise.
U svakom slucaju pravi naslednik 4A-GEwork in progress
Comment
-
Comment