Bakarni dihtung glave?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Bakarni dihtung glave?

    Trazim bakarni ili neku drugu vrstu kvalitetnih dihtunga glave umesto standardnog 3-slojnog metalnog. Kojeg biste proizvodjaca dihtunga preporucili? Cometic, SCE...?

    Ima toga dosta po netu, ali ja se do sada nesto nisam bavio tom tematikom...koje su dobre koje lose strane MLS, bakarnih ili nekih trecih dihtunga? Koji proizvodjaci za performance dihtunge vaze kao dobri?
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • NemaN
    CBC Senator XXL
    • 29.11.2004
    • 1560
    • munze

    #2
    koliko sam citao cometic dosta koriste(na hondama)...
    I'm not caucasian, I'm championship white

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      Mozda je glupo pitanje, ali zasto ne izrezes na laseru? Napravis od materijala kakvog zelis i odgovarajuce debljine.
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        I sta da mi glumi dihtung oko kanala za vodu, fire ring, itd? Ne moze bas tako...onda bih morao da o-ringujem blok.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • cvrle
          CBC Senator XXL
          • 11.06.2006
          • 1008
          • Beograd,Banovo brdo

          #5
          Ima firme tipa toda, greddy ali ne znam da li rade za nesto drugo sem japanaca,inace vaze za dobre tuning delove. Mada i original Reinz moze da bude dobar izbor. Mislim da ti kvalitetan metalni dihtung zavrsava ozbiljan posao uz ravnanje glave i bloka, i kad to sve legne fes ne bi trebalo da pusti nikako.

          Jer si iz nekog razloga nezadovoljan bio sa tim dosadasnjim multi layer-om?

          Kakvi su ti bakarni i koja je razlika od metalnih, iskreno prvi put cujem za bakarne?
          Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Dosadasnji dihtung nije bio MLS, nije bilo potrebe za tim, samo me interesuju alternative...

            Bakarni su, navodno, nesto bolja prica nego MLS, bakar mekan, pa bolje popunjava i dihtuje, ali mora se ili ici na varijantu sa bakrom koji ima ringove za zaptivanje kompresionog i vodenih prostora, ili obican bakar uz o-ringovanje bloka, sto je malo zeznuto...
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              cekaj bre, pa toliko toga si naso preko i sad nemoj da mi kazes da nemozes naci diktung kakav treba tom autu da drzi a da ne izgori. sta mecu svedi na njihove sabove sto voze veliki pretisak?
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • cvrle
                CBC Senator XXL
                • 11.06.2006
                • 1008
                • Beograd,Banovo brdo

                #8
                Letos kad smo bili u Madjarskoj na KOE ( Boki i ja) pricajuci tako sa Jasperom, likom koji inace vozi onu belu turbo AE86-icu sa SR20det, dotakli smo se i teme o dihtunzima posto sam ja imao problema sa tim.

                On na njegovoj turbo toyoti vozi 0.5mm metalni dihtung, poravnata glava i poravnat blok, i evo tera skoro celu sezonu pod punim gasovima i kaze da nema sanse da pusti i da je to najbolje tako uraditi. Jer kaze da kad se glava i blok liznu kako treba, i ijedan i drugi budu u momentu idealno ravni, i kad dihtung to spoji, kaze nema kud.

                Njegov auto na merenju ima 295 konja na tocku koliko se secam da mi je rekao, i non stop se vozi pod punim gasom.

                Za taj bakar sta znam, nisam cuo nikakva iskustva, dok je za metalni provereno cak i sa trkackih staza. Samo mislim da je glavna fora da se i blok lizne isto kao i glava, sto vecina prilikom zamene dihtunga ne radi jer tu vec mora ceo motor napolje, nego samo stavi drugi i teraj. Znajuci tebe mislim da tako neces raditi.
                Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                Comment

                • ///M_Power
                  CBC Senator XXL
                  • 05.05.2008
                  • 335
                  • Beograd - Minhen

                  #9
                  Koliki pritisak treba da izdrzi =] ?

                  Igrom slucaja i ja se raspitujem za istu stvar - evo par informacija do sada...
                  1. Metalni (multilayer) dihtung je pouzdan do oko 1.8 bara (25 PSI). Lako se montira, ne zahteva posebnu pripremu kao bakar. Kombinacija ovog dihtunga i ARP srafova glave je verovatno dobar izbor u ovom slucaju.
                  2. Bakarni dihtung (licno, ne greje me ta varijanta) je tezi za montazu, zahteva da se zagreje i omeksa pre montaze taman koliko treba - sto izgleda nije bas tako jednostavno kao sto zvuci... inace bakarni dihtung ce drzati vise od 1.8 (25PSI)
                  3. Stainless Steel O-ring - Najbolje i najskuplje resenje ako su ekstremni pritisci u pitanju... Porsche ovo primenjuje godinama na svim trkackim automobilima. Mane su cena, zahteva obradu glave i bloka.

                  Comment

                  • JaMaL
                    CBC Senator XXL
                    • 14.04.2007
                    • 448
                    • JaMaL

                    #10
                    Dok na primer na nekim sajtovima kazu da i blok i glava moraju da budu savrseno ravni jer bakar od koga je dihtung nece upiti neravnine na bloku i glavi... i da se ne kompresuje uopste..

                    tako da pricamo o nekoj leguri...

                    Gasket Works, Makers of Custom Solid Copper Head Gaskets.



                    ili ovakve neke bi-metal varijante koje mi izgledaju mnogo modernije i bolje...





                    Ako pricamo o kvalitetu... ne znam, sumnjam da kod nas moze da postoji neko sa realnim prakticnim znanjem toga... tako da opet idemo na strana iskustva...

                    Gledajuci aplikacije SCE radi top fuel dragstere... tako da kapiram da su oni tehnicki najpoktovaniji i najiskusniji... ne znam... moje subjektivno misljenje...

                    njihova ideja ICS Titan dihtunga mi se svidja... iako ne bih mogao reci da su reusable... zbog koncepcije mislim da najbolje rade... sistem sa zaptivanjem zicom je skroz ok... ali kada se jednom skine to je to...

                    dok vecina bakarnih dihtunga mogu da se koriste vishe puta... ali kapiram da su i toliko nekvalitetniji...

                    u svakom slucaju stavi sta si odlucio i gde zanima i mene cela ideja...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Originally posted by zverko
                      cekaj bre, pa toliko toga si naso preko i sad nemoj da mi kazes da nemozes naci diktung kakav treba tom autu da drzi a da ne izgori. sta mecu svedi na njihove sabove sto voze veliki pretisak?
                      Stavljaju, verovao ili ne, standardni Victor Reinz ili Elring Koji cak nije ni MLS...da ne verujes.

                      Pored svega toga kazu da im se desava da im se musterije zale da im MLS dihtunzi u 50% slucajeva - popuste. Standardni drze. Pod uslovom da se posle nekog vremena dotegnu srafovi glave, sto sam ja uradio malo kasno, pa je poceo malo da pisti...

                      Dakle, drzace i standardan, koji izgleda krajnje jadno, ali drzi...kako ne znam, ali drzi motore koji su ohoho jaci nego moj. Cisto su me interesovale alternative...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Ma sto d ne drze...kada stisne metalni prsten i zicu oko cilindra ima da drzi. Imaju i oni sa metalnom osnovom kao kod M3 ali je spolja oblozen zbog boljeg dihtovanja kanala i sasvim normalno radi posao kada je sve uradjeno po propisu.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          ...sto sam ja uradio malo kasno...
                          ponela te igracka pa si zaboravio, priznaj a i sad lavic trazi paznju...

                          nista, sve znas, ko veliki...
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Jeeebiga matori, sta tu ima da rikne?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Dobro jutro, ako ce da pakujete sad za vikend posalji kurira po dihtung.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X