Napraviste nauku od kretanja dizelom. I kakva je to nebuloza da je zamajac najslabija karika, kad je na njega vezana potrošna stvar, a to su korpa, lamela i druk ležaj. Sem u veoma retkim slučajevima nisam čuo da je iko menjao češće zamajac nego set kvačila, prema tome nemojte da ste neozbiljni i da pravite paranoju.
Svi ti sklopovi poput plivajućeg zamajca, silen blokova, homokinetičkih produžetaka (možda sam ih pogrešno nazvao) poluosovina i ostalih, ne služe da se kvare i pune džepove proizvođača, nego ukupno utiču na tišinu i udobnost. Druga je stvar što to poskupljuje proizvodnju i komplikuje održavanje.
Zamajac ako gekne, teško da ima bilo kakve veze sa vožnjom, a otklon koji se spominje od 15mm je ono što rukom možeš da utvrdiš, on bi morao da ima mnogo veći otklon kada udari i krene da sabija opruge u oba smera.
Sve može da crkne, može i na JTD da pukne glava i da pomeša ulje i vodu, jednostavno svuda je moguća konstrukcijska greška, iako u proseku motor važi za izuzetan ukupni sklop.
Svi ti sklopovi poput plivajućeg zamajca, silen blokova, homokinetičkih produžetaka (možda sam ih pogrešno nazvao) poluosovina i ostalih, ne služe da se kvare i pune džepove proizvođača, nego ukupno utiču na tišinu i udobnost. Druga je stvar što to poskupljuje proizvodnju i komplikuje održavanje.
Zamajac ako gekne, teško da ima bilo kakve veze sa vožnjom, a otklon koji se spominje od 15mm je ono što rukom možeš da utvrdiš, on bi morao da ima mnogo veći otklon kada udari i krene da sabija opruge u oba smera.
Sve može da crkne, može i na JTD da pukne glava i da pomeša ulje i vodu, jednostavno svuda je moguća konstrukcijska greška, iako u proseku motor važi za izuzetan ukupni sklop.
Comment