Moj Punto 1,1 iz 98-e (FIRE motor) trosi na otvorenom 5,1 (proverio letos od Vranja do Beograda), a u gradu leti ide 8l, a zimi 9,5l. i to sam vise puta testirao.
POZZ
Ili sam ja propustio informaciju, ili ti nisi napisao koji je to motor u pitanju i koje je godiste...
Ali nesho 12L , prosto nemoguce za taj auto, ako je u ispravnom stanju podrazumeva se... Po toj logici meni bi sada stilo trebalo da trosi 8L, umesto 5,5-6L dizela koliko mi sada trosi.
...kad motor nije zagrejan, on troši više goriva.
Na relacijama koje čovek prelazi, motor mu nikada nije zagrejan.
Promenom svećica ( ako ih nije duuugo menjao ), ili nekim sitnijim stvarima bi mogao da spusti potrošnju...minimalno.
Glavni lek je da proba duže relacije, da pusti motor da se zagreje...pa da onda vidi prosečnu potrošnju...
Ili sam ja propustio informaciju, ili ti nisi napisao koji je to motor u pitanju i koje je godiste...
Ali nesho 12L , prosto nemoguce za taj auto, ako je u ispravnom stanju podrazumeva se... Po toj logici meni bi sada stilo trebalo da trosi 8L, umesto 5,5-6L dizela koliko mi sada trosi.
Glavni lek je da proba duže relacije, da pusti motor da se zagreje...pa da onda vidi prosečnu potrošnju...
To se slazem, to je jedino merodavno. Mislim da tada preko 8, pa neka je i 9L, ne bi smeo da ide i to gradske voznje...
Vozio sam mk1 '98. 1.2 75KS, i nisam ga stedeo. Nije prelazio 9L nikada, ni leti, a ni zimi. Ni benzina, a ni plina kasnije kada sam ga ugradio. Mada je bio u perfektnom stanju, ja sam bio drugi covek koji je seo da vozi taj auto. Jedino ako nije tolika razlika izmedju single point i multipoint ubrizgavanja (mislim na potrosnju)...
motor
1108ccm, 40kw(55ks), 92.000km stvarna kilometraza (kuma prvi vlasnik) redovno servisiran.
Uzeo sam ga sa 90.000 i tada je uradjen servis: ulje (selenia gold), filter za ulje, filter za vazduh, kaisevi, svecice(NGK), filter za gorivo, plocice, dihtung dekla ventila, antifriz.
Comment