Benzinski turbo motori male zapremine

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #16
    Originally posted by sw.brick

    manja masa a snazniji motor je tezi za kontrolu vozila.
    jeli i to za tebe netacno ?
    Sto je manja masa , vozilom se lakse upravlja .
    Znam iz iskustva , posto posedujem auto iste snage kao taj bravo turbo , a duplo manje mase i jos rwd . Mozda je problem preneti snagu na put , ali daleko od toga da ce te zavrsiti u kanalu .
    Izvinjavam se za OFF
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • Armageddon ///M
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2008
      • 447
      • SRB
      • Ne

      #17
      Schumacher, nisi se zapitao zasto je B M W toliko skuplji od Fiata? Nisu samo performanse bitne
      Ambitious but rubbish.
      http://www.youtube.com/streetracerm5

      Comment

      • Schumacher89
        CBC Član
        • 28.11.2008
        • 33
        • .......

        #18
        Pa Armageddon naravno da je BMW kvalitetniji automobil od Fiata i da ima bolje materjale , ergonomiju .... ali na polju performansi jedan bmw 318 i ne opravdava svoju cenu od 30k evra jer za te pare imas skoro 2 Bravo-a od po 150 ks koji su uz to za skoro 2 sec brzi od bmw-a .... naravno ko zeli bmw-a on ce ga kupiti takodje vazi i za fiata .... ovo je samo moje poredjenje ....

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Mozda je problem preneti snagu na put , ali daleko od toga da ce te zavrsiti u kanalu
          eto odgovora, boldovano.[/b]
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Moja primedba nikako ne moze biti pausalna jer smo vec diskutovali na tu temu
            mozda si me pobrkao sa nekim sa kim si diskutovao, ja i ti nismo imali diskusiju oko malih turbo motora u malim automobilima i njihovom pogonu.

            ovo je prvi put da se uopste postavlja tema, za ovoliko dugo vremena koliko ja pratim forum.

            Sada si ubacio "snazniji motor" u pricu cega nije bilo u prvom postu, a sto donekle menja kontekst price
            nista nije naknadno ubaceno niti menjan kontekst, procitaj jos jednom prvi post.

            mozda ti nisi razumeo prvi post, no uvek postoji opcija i da pitas za pojasnjenje kao prvi korak.
            ne vidim svrhu zaklanjanja tvog nerazumevanja iza imaginarnog "svacijeg" razumevanja, svako ima svoje razumevanje napisanoga.

            ti si ocito pogresno protumacio kontekst.

            kombinacija prednji pogon +snazniji motor je nezgodnija za upravljanje u malom autu nego prednji pogon i slabiji motor.

            nije korektno da coveku koji pita za misljenje o voznim osobinama Volvoa 360 kazes da je auto "idealno izbalansiran jer ima zadnji pogon i transaxle", a istina je
            e svasta mogu da procitam ali ovako nesto

            ti si to nesto permutovao kod sebe u glavi- lepo pise a to i citiras

            auto je idealno izbalansiran u kombinaciji motor napred i transaxle menjac, ima 50-50% balans masa.

            vozne osobine niti je covek pitao, niti sam ja pominjao a otkuda tebi to sto si umislio nemam blage predstave.

            istina je da auto ima katastrofalne vozne osobine i predstavlja najbolji argument onima koji ne vole zadnji pogon.
            istina je da oni koji ne vole zadnji pogon iz nekih svojih razloga izmisljaju probleme tamo gde ih nema.
            po istom osnovu, tebi sigurno smeta i citava generacija Alfi koje su takodje transaxle, i sa njima se moze sleteti u jendek ali to je problem u vozacu.
            verovatno ti smetaju i BMWi koji su takodje balansirani na 50-50%.

            Mozda ce neko da padne na tvoju sugestivnu pricu i zavrsiti u jendeku po kisi zbog toga...
            ma da, eno svi moguci auti sa zadnjim pogonom su u jendeku cim padne kisa, kako da ne

            I kakve veze sve to ima s turbo motorima male zapremine
            to se i ja pitam, otkuda tvoja primedba pausalnog tipa ima veze sa ovom temom.

            pokusao sam da rastumacim sta tebi moze biti sporno u navedene 3 postavke, no odgovora u konkretnom smeru nema.

            ok, imas primedbu na nesto, samo jos da saznamo jednoga dana sta je po tebi to sto je tacno posto si se izjasnio da je sve napisano netacno.

            zbog perfomansi mogu da iznenade vozace koji su navikli da su mala vozila obicno i malih perfomansi u kretanju.
            ako te ovo zbunjuje, odnosi se na ostale vozace u saobracaju koji su navikli da su mali auti i malih perfomansi i cesto se iznenade razvojem saboracajne situacije kada naidju na mali gradski auto a sa jakim motorom.

            sve se to brzo savlada, tako da izgovora da se zaobidje turbo benzinac zapravo i nema
            ovo citirano kao i da nisi konstatovao u zaru borbe da istaknes primedbu..
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #21
              opet
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #22
                mozda si me pobrkao sa nekim sa kim si diskutovao, ja i ti nismo imali diskusiju oko malih turbo motora u malim automobilima i njihovom pogonu.

                ovo je prvi put da se uopste postavlja tema, za ovoliko dugo vremena koliko ja pratim forum.
                Opet se pravis lud...pricamo o diskusiji prednjem i zadnjem pogonu

                nista nije naknadno ubaceno niti menjan kontekst, procitaj jos jednom prvi post.
                Ubacio si naknadno...pritajeno, iz zasede, brickovski...al` ne mere proci.

                kombinacija prednji pogon +snazniji motor je nezgodnija za upravljanje u malom autu nego prednji pogon i slabiji motor.
                ...al` zgodnija nego zadnji pogon + snazniji motor.

                istina je da oni koji ne vole zadnji pogon iz nekih svojih razloga izmisljaju probleme tamo gde ih nema.
                po istom osnovu, tebi sigurno smeta i citava generacija Alfi koje su takodje transaxle, i sa njima se moze sleteti u jendek ali to je problem u vozacu.
                verovatno ti smetaju i BMWi koji su takodje balansirani na 50-50%.
                Kada bih poredio Volvo 360 u voznim osobinama to bi radio sa nekom dilizansom iz filmova John Forda, a ne sa drugim automobilima.

                ma da, eno svi moguci auti sa zadnjim pogonom su u jendeku cim padne kisa, kako da ne
                Nemoj da se peres i da skidas odgovornost za moguce tragicne posledice tvojih pogresnih saveta.

                to se i ja pitam, otkuda tvoja primedba pausalnog tipa ima veze sa ovom temom.

                pokusao sam da rastumacim sta tebi moze biti sporno u navedene 3 postavke, no odgovora u konkretnom smeru nema.

                ok, imas primedbu na nesto, samo jos da saznamo jednoga dana sta je po tebi to sto je tacno posto si se izjasnio da je sve napisano netacno.
                Kako se on lepo pravi lud i ne zna sta se desava...

                [/quote]ovo citirano kao i da nisi konstatovao u zaru borbe da istaknes primedbu..[quote]

                Po kolicini napisanog jasno se vidi ko je u zaru i ko se bori. Nema bre problema, samo ti pobedjuj na forumu...svakome je potrebna neka pobedica u zivotu. Nego, danas je ruzan dan tako da cu imati vremena da pricam s tobom, a mozda i necu...Drzi upaljen racunar ceo dan pa se mozda budemo dopisivali

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #23
                  Mislim da je vreme za hladjenje!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  Working...
                  X